Paarma 7.8.2004 @ Helsinki

122 posts, 7 pages, 18,125 views

Cane

#61 • • Cane orange one
Vaikuttaa siltä, että 'raskaan' hong kongin reissun jälkeen vilvoittelu näissä bileissä on kohdallaan *heiii**iloinen*

--
orange one

nomic

#62 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
tänään se on! *hymy* ja kohta lähtö...tai joskus... :)
#63 • • astaroth Guest
Tänään katto irti! \\\\o/
Piiuzki

#64 • • Piiuzki
Tänäää biletetää kunnolla *pahis* *jiihaa* Kohta lähtö Tiksii kohti *plur* Odottellessa iltaa *aplodit* *jiihaa*
sakin

#65 • • sakin
Olis pitäny lähtee menee helsinkii kohden ajat sitten, se ett ”kaikki” tavarat on vaihteeks kadonnut vaikeuttaa ihan pikkuriikkisen mun lähtemistä..

Ei taas uskois ett kuljettajaks lähdin ja aivan tajunnan rajamailla hoippunu kotiin joskus viime yönä..

Tulossa ollaan heti ku elämä voittaa ja oon pääässy tästä darrasta eroon *känni*

S.
BB_turone

#66 • • BB_turone live and let live
*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

--
Some things in life just can`t be explained!

sapeli

#67 • • sapeli jokukukamikä?

BB_turone:

*jiihaa* *grr* *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Chare

#68 • • Chare kiltti tyttö
voi reikä.. mä oon kipee!!! saattaa jäädä kuitenki nää bileet väliin... huoh!!! ei oo yhtään hauskaa.. no mut onneks en oo ostanu lippuu etukäteen.. *justjoo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

#69 • • HRDance Guest

BB_turone:

---

sapeli:
*jiihaa* *grr* *jiihaa*

*aplodit**grr**aplodit**grr**grr**aplodit**grr**aplodit*
nomic

#70 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
eli siis mahtavat bileet oli! :) pidin kaikinpuolin kaikista asioista *hymy*
ja huhhuh se treoxin live! voi poijjaat kun mä teijät veneesen vein *nauru* .. *lapioi*
täytitte mun odotukset, soititte just sitä mitä kaipasin :) parasta syntymäpäivää ei voi viettää kun loistavan musiikin tahtiin :) sekä finen skrätsi, väliin toi loistavaa väriä, siihen liveeseen, sitten omasta livestä: meni omasta mielestäni melko ok:sti, kivaa oli se että damien pisti samplerilla pikku rippejä oman liven väliin, aluksi ihmettelin mutta kivaahan se oli :) ja sitten tuli kunnon laulut ja kaikki, kiitosta teille *sydän*

järjestäjät olivat erittäin mukavia, oli mukavaa saada työskennellä tiedän kanssanne, vaikka ei minusta pahemmin apua ollut missään :/ ja itseasiassa pidin kaikista seteistä, treoxin live vaan kolahti parhaiten, taitaa olla niin että parhaat bileet niistä harvoista joihin olen päässyt osallistumaan jollain tapaa :)

eli nyt vähäsen luottelointia:
+musiikki
+tunnelma kaikinpuolin
+valot
+treoxi
+kaikki *hymy*
+mehujäätelöt! :) erittäin kiva lisä! :)

-ne hyvät laukat jotka onnistuin luomaan *eiei*
-kunto meinasi loppua kesken treoxin liven
-en jaksanut pahemmin jammaa sasha f:n ja dan baseleyn settiä mutta kuuntelin muuten sitä ja loistavaa oli, saa vaan ihannoida sitä tekniikkaa *hymy*

nyt nukkumaan -->
Cane

#71 • • Cane orange one
No jo olit ehtinyt nomic topicin luoda tänne, ihime yökyöpeli *iloinen*

Mutta niin, tuhannesti kiitoksia tästä tapahtumasta. Harmi vaan, etten päässyt alusta asti mukaan *igor*, mutta paita märkänä sitä silti lähdettiin kotiin päin (tai tässä tapauksessa toiseen baariin)

Iso miinus oli, että bilekaverini luovutti ja lähti mökille ja piti yksin lähteä taas juhliin.
Ison plussan saa kuitenkin henkilö, joka uskalsi jotain minulle sanoa, vaikka hassulta oransseine hiuksine näytinkin *heiii*

Nyt voisi suihkun kautta kömpiä lakanoiden väliin. Kiitos.

--
orange one

sapeli

#72 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt niukemmin ja huomenna enemmän (siis myöhemmin joskus *vink*) - kaksi asiaa ylitse muiden:

1) ainoa setti mitä tanssin oli nomic - se musiikki ON hienoa

2) ensimmäistä kertaa bileissä pysähdyin kattomaan että onpas todella hieno valo-show *palvontaa*

Nää bileet meni oikeastaan aika täydellisesti, vaikka tanssimaan en juurikaan päässyt... Mutta tiesin että näin tuleekin tapahtumaan - eli tapahtuma oli täydellisesti onnistunut. Ikävä että kaverit oli vähän flunssassa eikä voineet nauttia tapahtumasta niin paljon kuin olisi halunneet... Ja ikävä että en voinutkaan lähteä jatkoille Wäiskiin - vaikka olinkin jo luvannut tän joillekin *uuh* *nyyh*

Mut tästä enemmän sitten privaattina niille joita asia koskee. Bileet itse oli suurmenestys *aplodit*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Arctic Mystery

#73 • • Arctic Mystery
KIITOKSET!!!

Oli kyl mielettömän hyvin onnistuneet bileet ja musiikki jätti kesto hymyn naamalle...

Kiitokset kaikille jotka Paarmassa oli mukana!!!!
#74 • • Cera Guest
huh.
Olipas bileilyt.
ja
HUHHUH se treoxin live tosiaan.
jäbät rokkas! *sydän*

Minä kiitän.
myös mehujäästä. :)(: nam.
le_chic

#75 • • le_chic
Kivaa oli, siitä saa kyl kiittää seuraani *sydän*

Bileet oli hyvät, tykkäsin.

--
I can suck and i smile.

Zeni-

#76 • • Zeni- Funky Little Man
*super**super**super* Nonni... johan pamahti eilen... ei jumalauta Nomic onneks olkoo viel kerran ja kiitos setistä oli ilo kuunnella taas mättöä piiiiitkästä aikaa... ääni lähti mut ei se mitää *hymy* kyl se oli sen arvostakin *sydän*
tr30x rokkas kans..
emmä muuta osaa kirjottaa... :)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Displacer

#77 • • Displacer
ei juma mitkä bileet *sydän* Onneks tuli lähdettyä tänne! Pari ekaa artistia meni aika pitkälti ohi vaan seurustellassa ja uusiin ihmisiin tutustuessa. Mutta sitten ku Nomic aloitti niin ei sieltä tanssilattialta montaa sekuntia malttanut olla poissa, sen verta vaan että pääs tankkaamaan nestettä aina välillä. Nomicin jälkeen tulikin mielestäni illan paras setti; Sasha ja Dan Baseley räjäytti kyl sellasen setin et huhhuh, en muista koska ois viimeks ollu samanlaisia fiiliksiä bileissä.

Tr3oxin setin keskivaihe meni jäähdytellessä ja muussa ”oheistoiminnassa” mut alku ja loppu setin jakso tanssia, upeaa musaa heiltäkin. Ja hienot naamarit *iloinen* Fineltä mielenkiintoinen aloitus *hih*

Valoihin kiinnitti heti huomiota ku meni sinne alas että kyllä näihin on panostettu tällä kertaa, upeaa ei voi muuta sanoa. Ihmisiäkin oli sillein sopivasti että mahtui hyvin tanssimaan eikä mestasta tullut ihan sauna vaikka alkuillasta tätä pelkäsinkin.

Yhteenvetona: aivan mielettömät bileet, ei kyllä harmita pätkääkään vaikka jäi unity väliin.
#78 • • Marianne Guest
oli kyllä huiput kekkeri ja tulipa tutustuttua moniin uusiin tuttavuuksiin kiitos Sapelin*hymy* jalkaa nostelin siihen tahtiin että varmaan loppuillasta näytin suihkun ottaneelta*iihhih* paikka oli mun mielestä just sopivan kokoinen tuolle määrälle ihmisiä*joo* ja lopuksi vielä kiitän siitä ihanasti piristävästä mansikka mehujäästä, sitä tarvittiin!
lellukka

#79 • • lellukka pieni ellu
*iloinen**iloinen*
oli aivan super loistavaa!!
järkkäilyt sujui, mehujäät meni ja kaikki suhteellisen tyytyväisiä loppuillasta.

tanssilattia taas vei ellun pitkäksi aikaa ja siksipä suuri kiitos erityisesti sashalle ja danille ja tietenkin poikien livesetille. olitte kaikki mahtavia*aplodit*
juniorille erityiskiitos siitä biisistä. en ottanut liian vakavasti*nauru*

lisää tätä.
Waily

#80 • • Waily | Mindcore, Terrorcraft, Hardcore Malice Records |
Trallalaa... hywät bileet kaikki toimi hyvin.. valoo oli hyvin.. ehkä ois taka spotit voinu olla hiukka himmeemmäl ja muutenkin hiukka paremmalla valojen ohjauksella ois hyvästä tullu täydellinen... anteeksi kaikille kovasti mutta en löydä paljookaa negatiivista näistä bileistä...

Surreal soitti kiwasti *vink*

Kimonaattori varmaan heruttelee multa ku se soitti skitzon 1337 x *plur*

Juniorin setti yksinkertasesti --> *pihkassa*

Sasha ja Dan meni hyvin pitkälti ohi mut ne viisut mitä kuuli oli jees =)

Ja sittennii Tr3oX... noh.. en mä oikeen tiiä..BZZZ...aika sellasta... öö.. BZZ...

HELMEÄ Kyllä pojat ainaki mut rantaaan veitte! kiiitozzz *piis*