Paarma 7.8.2004 @ Helsinki

122 posts, 7 pages, 18,121 views

discopöllö

#41 • • discopöllö Bijou
Ovien sisäpuolelle mahtuu sellaiset kolmesataa bilettäjää. Ja sen verran lippujakin on myynnissä *jiihaa*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Rocca

#42 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Hei onks jollain tietoo ennakoista???vaiko soitanko honestylle meinaan ollaan tulossa vkl hesaa vissiin ja tänne pitäis tulla ja sit viel hesaan shoppaa *plur*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

discopöllö

#43 • • discopöllö Bijou

Rocca:
Hei onks jollain tietoo ennakoista???vaiko soitanko honestylle meinaan ollaan tulossa vkl hesaa vissiin ja tänne pitäis tulla ja sit viel hesaan shoppaa *plur*

Honestyn puolesta vastaan että ennakkoja näillä näkymin riittää viikonlopuksikin. Ennakkoon lipun hinta on 10 ja Honestysta niitä siis saa. Tervetuloa! *jiihaa*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Rocca

#44 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

discopöllö:
---
Rocca:

---

Honestyn puolesta vastaan että ennakkoja näillä näkymin riittää viikonlopuksikin. Ennakkoon lipun hinta on 10 ja Honestysta niitä siis saa. Tervetuloa! *jiihaa*

ajattelin viel soittaa sinne honystyyn ja käsken niitten varata mulle 3 lippua...ja sanon et tuun noutamaan ne sitten lauantaina sieltä *joo*

--
Dj Rocca

Sucy

#45 • • Sucy
Rocca:

ajattelin viel soittaa sinne honystyyn ja käsken niitten varata mulle 3 lippua...ja sanon et tuun noutamaan ne sitten lauantaina sieltä *joo*

----

Hyvä junnu...Sie oot sitten fiksu kaveri*joo**hihu*
Kyllä tää Helsinginreissu näyttää tapahtuvan!!

[muokattu 2.8.2004 11:13]
lellukka

#46 • • lellukka pieni ellu
ei enää kauaa...*hihu*
muutama rankka lomapäivä ja niin päästään paarmaan surisemaan*jiihaa*
Rocca

#47 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
HAHAA lähtö tuli helsiin ekaa kertaa oikeen kunnolla pilettää ja sit viel shoppaa *pihkassa**plur*

--
Dj Rocca

Flamie

#48 • • Flamie

Rocca:
HAHAA lähtö tuli helsiin ekaa kertaa oikeen kunnolla pilettää ja sit viel shoppaa *pihkassa**plur*

Älä telo itteäs sinne. *nauru*
Karkki -CZ-

#49 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Joo tänne sitte tosiaan... *jiihaa* Onkos turusta lähössä muutakin porukkaa hesaan päin? Ja sitten mahdotonta säätöä... *grr**grr*
mniittymaki

#50 • • mniittymaki
Hmm.. tuleepas taas rankka vkonloppu. Perjantaina Seinäjoelle, ja lauantaina vielä tänne & Unityihin :)

.m
nomic

#51 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

flaikku:
Hmm.. tuleepas taas rankka vkonloppu. Perjantaina Seinäjoelle, ja lauantaina vielä tänne & Unityihin :)

.m

niin sitä pitää :) ja nyt voi varmaan paljastaa että itellä on tulossa joku 180 - 196 bpm:n live, eli alle 180 ei mennä! ja tottakai pientä suvantoa on jossain välissä että sitä ei kuolisi kummiskaan tällä kertaa vielä :)
discopöllö

#52 • • discopöllö Bijou
*heiii* Hei ihanaa helle suosii meitä!!! *heiii*
Edellisistä bileistä viisastuneina dresscode:
Barely legal, make it small and sexy!
Kaikille kuumille bilettäjille myös ylläriviilennystä tarjolla. *jiihaa*

--

sakin

#53 • • sakin
Mun kesäloman päätös kemut, mahtaa
sunnuntai iltana vituttaa kun pitää lähteä töihin *plur*

S.
frns

#54 • • frns
Odotan innolla *kuolaa*

--
Eiku siis niinku..

Rocca

#55 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Damien:
No perkele! *pahis*

edit: Kun tuo live on tuolloin se pääjuttu niin dj-setin osalta meikäläinen veteleekin sitten ihan ensinmäisenä, mutta bonaribiittii. Nyt kaikki nyypät ja ihqut polccapojat ja tytöt mukaan, sillä soitan alkuun sitä aitoo hoppii eli uk-HH:ta ajalta ennen paskaa. Vanhaa boktai Käktaita, Tidyy ja Tripolii, kunnon ruuvvvvvausta. Että sillee, ei mulla muuta.

[muokattu 17.6.2004 10:02]

tän mä tulen kuuntelee se on FAKTA

--
Dj Rocca

Damien

#56 • • Damien [tr3ox]
Jos luet ketjun uudestaan niin infosin seuraavassa viestissä, etten tule soittamaan dj-settiä lainkaan. Aikataulu ei taivu enää siihen settiin sorry ;( , mut seuraavissa voisin ruuvvvvata vaikka olkäpääni sijoiltaan ;).
Rocca

#57 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Damien:
Jos luet ketjun uudestaan niin infosin seuraavassa viestissä, etten tule soittamaan dj-settiä lainkaan. Aikataulu ei taivu enää siihen settiin sorry ;( , mut seuraavissa voisin ruuvvvvata vaikka olkäpääni sijoiltaan ;).

joo huomasin sori vaan munki puolesta oisin vaan halunuu kuulla sen *uuh* *nyyh*

--
Dj Rocca

Chare

#58 • • Chare kiltti tyttö
tänne olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tulossa.. itseasias oon jo siel.. tai jotai.. oispa jo lauantai.. *iloinen*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

webu

#59 • • webu
pitääkin soittaa ja varaa piletti ku tuun vast lomille muutama tunti enne alkua...
discopöllö

#60 • • discopöllö Bijou

Rocca:

joo huomasin sori vaan munki puolesta oisin vaan halunuu kuulla sen *uuh* *nyyh*

Kyllä mä luulen että Damienin ja muiden Tr3ox poikien live saa taas hymyn sun huulille! *vink*

--