:: dj lila - sweetest dreams ::

95 posts, 5 pages, 12,249 views

Jone

Posts: 8,258

#21 • • Jone Archibald Haddock
kylla_kaistaa_piisaa.gif

Voisko tän mahdollisesti saada vielä kusisemman pikkunarun päähän?
ezzy

Posts: 8,060

#22 • • ezzy Droid-pappa
kunhan toi vasta 5h kestänyt imutus loppuu, niin laitan tän hieman nopeamman lakun päähän ;)

74% and counting...
Avatar
#23 • • HRDance Guest
mulla imuttaa 28kB/sec..... 84%imutettu ja 11 minsaa jäljellä... *hih*
Avatar
#24 • • djmg Guest
ei tuu imuttamisesta taas yhtää mitää..*hmph*
UzU

Posts: 2,361

#27 • • UzU [33100]

pyhimys:
Eipä ole paljoa mielikuvitusta tuossa tracklistissä. Melkein kaikki biisit on puhkisoitettuja, joten ensi kerralla saisi käyttää vähän enemmän mielikuvitusta. Ainakin itse toivon seteiltä jotain omaperäisyyttä eikä vain sitä ”biggest hits” meininkiä. Ei auta tällä kertaa, vaikka onkin hyvännäköinen DJ.



Mee vähän off-topic mutta tuossa kerran erään tässä maassa varsin arvostetun dj:n kanssa jutellessani kävi ilmi seuraavaa. Hän soittaisi paljon useammin ns. hittejä, jotka saavat jengin pähkinöiksi ja hyvän fiiliksen aikaan, mutta sitten olisi niskassa kasa skeneilijöitä, jotka valittais siitä että soittaa taas samoja hittejä ja ne on jo kuultu moneen kertaan.

Ymmärrän tässä molemmat puolet. Maailma on täynnä biisejä, joten miksi soittaa niitä samoja, mutta toisaalta itsekin olen useasti saanut parhaat fiilikset just biiseistä mitkä jo tunnen. Ja koska en ole dj/muusiikin keräilijä niin minun tietämäni biisit eivät ole kovin kattava otos =)

ps. tuon setti saatavilla myös http://www.kapsi.fi/~uzu/mix//dj_lila_-_sweetest_dreams.mp3 jottei Ezzyn kaapeli nyt liikaa kuumene :D

[muokattu 8.6.2004 21:50]
Jone

Posts: 8,258

#28 • • Jone Archibald Haddock
Klopotiklopotia puskis ja vaihdot alkavat tuhdisti liian myöhään. Flangeri viiltelee ikävästi. Valitettavasti tällaista ei jaksa kuunnella edes hittiparaatimielessä. :/

Vaatis kyl ”vähän” harjoittelua. About näin mäkin osaan soittaa.

[muokattu 8.6.2004 22:07]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#29 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
No, onhan tossa pieni ero edelliseen. *vink*

kunnon_laku.gif


”Hieman” eroa...alkuperäinen linkki jotain reilu 30 kt/s ja tää 500-600 kt/s.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?
Hei, vaikka täällä jotkut valittaakin kaiken maailman jutuista, laita ihmeessä kaikki uudet tuotoksetkin saataville tänne - on olemassa myös meitä ”vähemmän kriittisiä” jotka mieluusti kuuntelevat sun luomuksia! *joo**hihu*

(edit: nyt kun tota on pari kertaa kuunnellu ajatuksella niin huomaahan sieltä joitain pikkumokia, mutta on toi silti IMO tosi hyvä setti...)

[muokattu 9.6.2004 01:29]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dives

Posts: 536

#31 • • Dives I see the light
uskalsin nyt vasta lataa kun ezzy pisti nopeamman piuhan päähn tulee sellasta hyvää 400+kt/s

kommentoin myöhemmin :D
Jone

Posts: 8,258

#32 • • Jone Archibald Haddock

sapeli:
...jotkut valittaakin kaiken maailman jutuista...



”Valittaa?” Niinkö tekee? Mä kun oon kuvitellut, että näitä miksauksia laitettaisiin jakoon suurilta osin nimenomaan palautteen toivossa ja pelkkä ihqpluristelu ei kyl kehitä ketään mihinkään suuntaan.
Orfeus

Posts: 5,872

#33 • • Orfeus

Jone:
Mä kun oon kuvitellut, että näitä miksauksia laitettaisiin jakoon suurilta osin nimenomaan palautteen toivossa ja pelkkä ihqpluristelu ei kyl kehitä ketään mihinkään suuntaan.


Juuri näin*joo*
Link

Posts: 200

#34 • • Link
On vaikea päättää, että pitäisikö minun itkeä vai nauraa.
Ainoa asia mitä voi kertoa: ei näin.
On masentavaa kuunnella tällaisia miksauksia.
Kaikki juustoisimmat vokaaliraidat samassa paketissa ilman minkäänlaista
rakennetta. Vaikka en musiikista juurikaan pitänyt, niin yritin keskittyä
tekniikkaan. Lukuisten laukkavaihtojen jälkeen keskeltä miksausta saatoin kuulla
lähes biitilleen menevän vaihdon. Sen jälkeen odotin jotain parempaa.
En tiedä miksi...

Ei tästä voi sanoa mitään hyvää. Vaikka tämä onkin ilmeisesti ensinmäinen
miksauksesi niin on tamä silti hirveää kuunneltavaa.
Jatka kuitenkin soittelua ja harjoittelua. Uusi miksaus kannattaa toki
laittaa langoille vasta kun tekniikka on kunnossa.

Ps. Taikanappia ei tarvitse kuluttaa loppuun yhden setin aikana.
Suosittelen efektien käyttöä, mutta rajansa kaikella.

[muokattu 9.6.2004 18:28]
Diverse System

Posts: 692

#35 • • Diverse System Ithaqua
kyllä nämä biisit ainakin mulle kiksuihqplur-meiningillä toimii.
Ja ihan mukavasti miksattukin.

[muokattu 9.6.2004 13:41]

--
Booze is the answer. I dont remember the question

sapeli

Posts: 11,768

#36 • • sapeli jokukukamikä?

Jone:
”Valittaa?” Niinkö tekee? Mä kun oon kuvitellut, että näitä miksauksia laitettaisiin jakoon suurilta osin nimenomaan palautteen toivossa ja pelkkä ihqpluristelu ei kyl kehitä ketään mihinkään suuntaan.



Oikeassa olet, mutta mun mielestä monen kommentit on olleet enemmän valituksia kuin objektiivisia rakentavia kommentteja. Ei tää mun mielestä ole esim. \”hirveää kuunneltavaa\”, vaan ihan mukavaa kuunneltavaa mokista huolimatta.

Ehkä sen vuoks olin hiukan liian ihq*plur* kun niin moni oli liian *eiei* - tasapainotusta...

*piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Saara

Posts: 1,954

#37 • • Saara #2970
Joo-o, rakenne täytyy olla kunnossa. Biisit oli (?) ilmeisesti soitettu niistä vokaalikiksuista mistä ite pitää. Omasta mielestä setissä ei sais kaikki biisit olla vokaalibiisejä, must se tuntuu hassulta ku tulee laulua laulun perään. Teknisesti ei mikään lahja maailmalle, mutta jos on eka miksaus ni ihan ok. potentiaalia on kunhan harjoittelet ahkerasti
Millä kamoilla tää on soitettu?

*hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#38 • • shane Guest
Joopajoo, täähän näyttää keräävän tavallista enemmän mielenkiintoa.. ei varmaankaan mitään yhteyttä artistin sukupuoleen =) Jokatapauksessa miksauksesta sen verran et ois tosiaan saanu vähä enemmän panostaa biiseihin. Kuitenki omasta mielestäni miksaukset on 90% biisivalintoja ja loput tekniikkaa.. andainin beatuful thingsistä oli kyl mukavasti otettu jonkun verran vähemmän kuultu versio. Itse en ole miksaustekniikan ammattilainen ni jätetään sen arviointi vähemmälle. Itse olen sitä tyyliä että mitä lyhyemmät ja ytimekkäämmät vaihdot, sen parempi.

Kuunnellessa välillä ärsytti todella huono äänenlaatu, tai siis äänestä puuttui kirkkaus. Liekö johtuneen efektin käytöstä vai mistä mutta ei sen ainakaan liian huonosta tiedoston laadusta pitäisi johtua, ihan riittävä. Toivoisinkin että ihmiset suuremmassa määrin panostaisivat äänenlaatuun koska on sit ikävä poltella noita levyille ja kuunnella ku soundi on kuin keittiömankasta. Tuntuu melkeen kaikilla nykyisin olevan jonki maailman tehokkaat yhteydet ni ei pitäis latausajassakaan tuntua vähän parempi tarkkuus.

Ekaks miksaukseks ei varmaankaan yhtään hullumpi. Ehkä ekal kerralla onkin helpompi turvautuu vähän perinteisempiin biiseihin. Tosiaan ens kerral vaan raidoiks mielellään vähän uudempia tuttavuuksia. Pari kuukautta sitte julkaistuna tää ois varmaanki kuulostanu erittäin hyvältä. Tosiaan kun tekniikka nyt ei minua paljoa kiinnosta..
Dementation

Posts: 2,892

#39 • • Dementation wednesday?
Onneksi mä olen sen verran ulkona skenestä, että iso osa näistä biiseistä oli sellaisia jotka olen ehkä jossain joskus kuullut, mutta en sen enempää. Ja kaikkia en ollut kuullut ollenkaan. Joten mulle tää setti toimi oikein hyvin, ei tullut loppuunsoitettuja biisejä.

Tekniikassa en kovin hyvä ole, mutta en mä ainakaan ekalla kuuntelukerralla mitään pahoja juttuja huomannut, jotka olisivat mun kuuntelu ja fiilistely tunnelmaa pilanneet.
Eli keep going ja lisää settejä kehiin kunhan vaan kerkeet. *plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#40 • • kelasin Guest
aurinko paistaa, parveke auki, volat kaakossa.. toimii ainakin mulla <3