Ekstaasi !?

33 posts, 2 pages, 31,965 views

antonsonin

Posts: 2,712

#1 • • antonsonin laserpoint.
tossa vaiheessa kun et enaa hallitse sita kayttoa on pakko lopettaa , mutta tee mita haluat *eiei*
Avatar
#3 • • ikj Guest
.... =DDD
Avatar
#4 • • ikj Guest

Individual:
Voisin kuvitella, että tämä topikki tulee olemaan liekeissä sekunneissa...
Mutta toisaalta, eikö täällä ole kuitenkin jo pari huumeaiheista topikkia. Meinaan, että eiks tää olis mahtunut sinne...
Ainakin tää löyty:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=399



eiku pliis, älkää lukitko tätä!
täst tulee viel hyvä!=D
JustinSan

Posts: 822

#5 • • JustinSan Nullius in verba
jätkä on idols *piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

antonsonin

Posts: 2,712

#6 • • antonsonin laserpoint.

idi:
---
Individual:
Voisin kuvitella, että tämä topikki tulee olemaan liekeissä sekunneissa...
Mutta toisaalta, eikö täällä ole kuitenkin jo pari huumeaiheista topikkia. Meinaan, että eiks tää olis mahtunut sinne...
Ainakin tää löyty:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=399

---


eiku pliis, älkää lukitko tätä!
täst tulee viel hyvä!=D



parasta viihdetta *vink*
phanatic

Posts: 1,123

#7 • • phanatic
Vuoden-parin päästä ei tunnu enää noin kivalta, mutta sitten onkin jo aivot ja mielenterveys raiskattu pysyvästi. Toi honeymoon kestää aikansa, mut kohta huomaat, että joudut rouhimaan 3-5 naksua illassa että on kivaa ja siltikään ei oo kivaa. Onko joku nappi todella tärkeämpi kuin rehellisyys tyttöystävääsi kohtaan? Mieti vähän mikä sinulle on tärkeää elämässä.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#8 • • [Nuclear] el aprendiz
”Moi! Meitsi diggailee ihan vitusti nipsuist enkä nää sen myöntämisessä mitään pahaa, koska eihän se ees oikeesti oo huume! Enkä tajua miksei niit sais käyttää ku oon onnistunu opiskelee ihan hyvin ja päässy johtopaikoille Nokiallekin!”

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

antonsonin

Posts: 2,712

#9 • • antonsonin laserpoint.
mieti sitten itte ku sulla on paa paskana ja oot jossain pirikoukussa etta mihin on menty.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#10 • • Jusuplussa UG-///
Kannattaa pari kertaa miettii, et onko noi kuulat ihmissuhteita tärkeempiä. Ja jos käytät vitusti, nii tuskin ne asiat enää on niin hyvin vuoden päästä :o ..kohtuus kaikessa *piis*
Claquesous

Posts: 3,206

#11 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Vittu JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!1!

Wittu esso on niiq tosi siistii!!1! Siis oikeesti en oo koskaa tienny et q essoo q vetää ni tulee niiq tosi magee fiilis.. siis vittu joo! niiq vitu siistii vittu vetää vittu essoo vittu joka vitu vkl.. mut hei sit mun tyttöystävä jota mä lovetan siis niiq oikeest ja oon sen kaa ikuisest ei diggaa siit et mä vedän essoo*uuh* mitä mä teen q rakastan sit mut silti mä haluun vetää vaa essoo iha koko aja..? kertokaa hei pliiiiiiiiis!!1!

Voi Jesu Christo

EDIT: vapahtaja

[muokattu 2.6.2004 22:05]

--
32. of December

Individual

Posts: 10,942

#12 • • Individual HYPNO!

[Nuclear]:
”Moi! Meitsi diggailee ihan vitusti nipsuist enkä nää sen myöntämisessä mitään pahaa, koska eihän se ees oikeesti oo huume! Enkä tajua miksei niit sais käyttää ku oon onnistunu opiskelee ihan hyvin ja päässy johtopaikoille Nokiallekin!”



Vetääks Jorma Ollila namei? Noh, onhan siitä kyllä ollut jotain huhuja, mutta sais se vähän rajoittaa. Sehän kerran yksien bileitten jälkeen kunnon nitkuissa päätti irtisanoo ihan hitosti porukkaa...*täh*

Noh, asiaan!
Toi että pelaa jääkiekkoa tai on hyvissä töissä ei ole mikään puolustus sille, jos vetää douppia. Pikemminkin siinä yrittää kyseinen henkilö puolustella ja oikeuttaa käyttöä itselleen.
Meinaan vaan, että ei siinä työpaikat yms. merkkaa yhtään mitään, jos alkaa tosisaan maistumaan. Olen sen nähnyt useamman kerran, mutta se siitä...
antonsonin

Posts: 2,712

#13 • • antonsonin laserpoint.

mikkihiiri:
Vittu JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!1!

Wittu esso on niiq tosi siistii!!1! Siis oikeesti en oo koskaa tienny et q essoo q vetää ni tulee niiq tosi magee fiilis.. siis vittu joo! niiq vitu siistii vittu vetää vittu essoo vittu joka vitu vkl.. mut hei sit mun tyttöystävä jota mä lovetan siis niiq oikeest ja oon sen kaa ikuisest ei diggaa siit et mä vedän essoo*uuh* mitä mä teen q rakastan sit mut silti mä haluun vetää vaa essoo iha koko aja..? kertokaa hei pliiiiiiiiis!!1!



vuoden paasta sama aija heittaa ” hei vahan niq herska o siistii mut sit se vaa maksaa homona ja sit niq mun muija jatti mut ku se sai niq hivin se ei kyl oo siistii mun toi herska o niq vaha vitun siistii *plur*”
Kolera

Posts: 4,256

#14 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mietteitä että röllihän tämä =P

LISÄÄÄ LIIMAA!!!!!

[muokattu 2.6.2004 22:08]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

antonsonin

Posts: 2,712

#15 • • antonsonin laserpoint.

wazaa:
Ei täällä päin suomea ole semmosia bileitä et soi kunnon musaa !!



tai sitten et tieda minne menna *poks*
Android

Posts: 3,908

#16 • • Android
*justjoo**hahjust*

Nyt haiskahtaa kyl jo pahasti trollilta...Toivottavasti olen oikeassa.
JustinSan

Posts: 822

#17 • • JustinSan Nullius in verba

Kolera:
mietteitä että röllihän tämä =P



joo, kovasti on metsänpeikon makua tässä hommassa :)

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

serotonot

Posts: 3,137

#18 • • serotonot Paul Easy
jos kysymykseen
”rehellisyys tyttöystävälle vai huumeet” on vastaus ”huumeet” voi itse jo miettiä kuinka terveellä pohjalla koko käyttö on.

Älä hyvä ihminen tuhoa suhdettasi. Kyllähän se voi olla hauskaa reivaa nipsuissa hetki, mutta ku oot 35v sinkku ja kroonisesti masentunut saattaa homma jo kaduttaa.

Silti tää on mun mielestä hyvä topic. Jos vaikka moni muukin huomais kuinka salakavalasti toi ekstaasi mikä ”ei aiheuta riippuvuutta” koukuttaa ja saa jopa valehtelemaan rakkaimmalleen...
serotonot

Posts: 3,137

#19 • • serotonot Paul Easy

wazaa:
No pirii oon kokeillu, ei oo mun juttu en diggaa yhtään ! muutama kaveri menny koukkuun ja niitä en pysty pelastaa ja ite en AI O MENNÄ perässä !!

En myöskään ai o syödä päätänä paskaks näillä ! Mutta mä vaan oon niin loistavan näköinen nipsuis ja pystyn tanssimaan niin upeesti ettei sille vaan voi mitään *sars*

Kyllä mulle 2-3 on tähän asti joka kerta riittänyt ja niin useasti ei tule otettua et toleranssia pääsisi kasvamaan. Ei täällä päin suomea ole semmosia bileitä et soi kunnon musaa !!



2-3 tarkoittaa jo sitä että sulla on toleranssia. Siinä vaiheessa kun siirrytään syömään useampi kuin yksi illassa ollaan jo raiskattu aivokemioita ihan hyvälle mallille.

Älä hyvä ihminen jatka samaa rataa, ton on niin moni nähny vierestä että ota nää jutut vakavasti mitä ihmiset sulle kirjoittaa
Jone

Posts: 8,258

#20 • • Jone Archibald Haddock
Onneksi olkoon valinnastasi. Onneksi olkoon myöskin seuraavista asioista:

a) Olet niin tyhmä, että tulet täysin varauksettomasti hehkuttamaan huumausainetta, josta et selkeästi tiedä paljonkaan
b) Olet niin tyhmä, että tosiasoiden (siis sen, että tiedostat myöskin haittapuolet) toteaminen tulee mitä todennäköisimmin olemaan sinulle joskus melko vittumainen paluu takaisin maan pinnalle
c) Olet niin tyhmä, että jaat tyhmyytesi kaikkien meidän naureskeltavaksi

-

Et ei muuta kuin lukkoon vaan. Onhan näitä huumausaine-topiceja ihan tarpeeksi muutenkin ja niissä keskustelun taso on huimasti laadukkaampaan kuin mitä tässä threadissä on tiedossa. (Eikä tää oo edes häröilun puolella)