Psykebileet 11.6.2004 @ Helsinki

23 posts, 2 pages, 6,605 views

-P

Posts: 4,972

#21 • • -P

sts:

Totta, vähän sama ku psykebileissä käy vaan rastapäiset pilveä polttavat hipit.

ELI JOS ASIA ON NIIN PYSYKÄÄ TE... JUURI TE KLUBIHOROT SIELT POIS. JO SE ETTÄ KÄYTÄTTE KLUBISTUSTA SEN TOISEN HIPPIFOORUMIN SIJAAN TODISTAA ETETTE KUULU SINNE ;D



Ööh... onko kukaan väittänyt että siellä käy pelkästään rastapäiset pilveä polttavat hipit? Sinä nyt jos joku tiedät mun asenteen tollasta kärjistämistä kohtaan, joten tuo edellinen lause jotenkin menettää arvonsa mun silmissäni ja saa sen näyttämään joltain helvetin tyhmältä kärjistykseltä, vain koska joku muu on tuota mieltä

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

SpeedHawk

Posts: 152

#22 • • SpeedHawk

ant1:
Siperia on paikkana ihan perseest *dissaa* se on joku savupirtti keskella metsaa



Mieluummin ”savupirtti keskellä metsää” (mulle kelpaisi vielä paljon metsäisempi paikka mieluummin *joo*) kuin kämäinen klubi keskustassa jossa portsarifasisti kuumottaa ja joka vielä menee kiinni puolessa välissä iltaa... Tai ehkäpä vain tykkään enemmän bileistä joissa sisäänpääsy ei maksakaan aivan saatanasti.

Mun mielestä (hyviin) bileisiin kuuluukin tietty määrä autonomiaa - ensimmäiset reivit taidettiin nekin järjestää teollisuushallissa jonka käyttöön ei välttämättä oltu hirveästi lupia kyselty (tai vaikka hallin omistajalta olisikin lupa ollut niin huvilupaa tai vastaavaa ei tainnut olla). Klubilla tai muussa luvallisessa tilassa järjestetyt bileet tuntuvatkin olevan lähempänä populaarikulttuuria kuin vasta- tai alakulttuuria. Jos valtavirran hyväksynnästä riippumattomuudesta joutuu maksamaan luopumalla muutamasta mukavuudesta niin eipä se minua paljoa haittaa.. eikä toivottavasti muitakaan *hymy*.


...sitäpaitsi vallatuissa taloissa tutustuu kivoihin ihmsiin, anarkisteihin ja punkkareihin *nauru*.

[muokattu 9.6.2004 09:14]
lillikutti

Posts: 249

#23 • • lillikutti hyppivä jyvä
mitä? loukkaantuiko joku metris?

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-