Hips ja hei kyllä oli kivaa musaa täällä, en olis uskonut että mäkin vanhan pappana viihdyn ctrl:ssa näin hyvin
Mentiin Alurdexin kanssa sinne ja yllätyttiin positiivisesti
Uudestaan sinne kiksuilee
No jaa, oli kyllä Cosmon lahjojen väärinkäyttöä panna se soittamaan jotain E-Typeä ja muutakin kuraa siinä alussa.Mutta sitten pantiin isompaa vaihdetta vähäksi aikaa, ja tuli pari aika maukasta kiksubiisiä vuoden alkupuolelta. Sit se toinen deejii taas aloitti, ja me lähdettiin vetää... En nyt tiedä, täyttikö toi ihan klubin määritelmää, mutta ihan hauskaa oli ajoittain.
Hahahah, Haba oli itte jakaa flaikkuja, sainpa kerrankin oikein isän kädestä! Sillälailla.
Edit: en mä sitä E-Typen biisin nimeä muista, otin pois
juup.. oli kyl ihan jees vaik mul oli ennakkoasenteita ctrl:ii kohtaan.. mut ennen kahtatoista ei kyl kannata näihin pippaloihin saapua, hiljast on.. loppuu kohden alko musa koko ajan parantuu.. oli hassuu tavata vanhoi tuttui ja sattumalt törmätä frendeihin siel.. he kyllä paransivat mun tunnelmaa huomattavasti!! ja cout: hih.. en kuitenkaa kyl välttämättä maksais 5 et näihin bileisiin pääsisin.. mut ehkä ens viikol uuestaan jos ei oo muutakaan.
harvinaisen kivaa oli verrattuna siihen että ctrl on aina se viimeinen vaihtoehto kivaa siinä mielessä että siellä oli ihanii tuttui ketä ei ollut nähnyt pitkään aikaan
Mentiin sinne vaan koska saatiin vaparit kouraan. Alussa oli vähän porukkaa ja muutenkin musiikki oli vähän turhauttavaa... Loppuiltaa kohden musiikki parani ja voinkin sanoa, että oli muuten parhaat setit mitä controllissa on ollu. En sinne varmaan kuitenkaan toistamiseen mene.
Angelus:
--- sapeli:
No hö, ois pitäny tulla sittenkin, kun kerran oli vapaalippu ja kaikki. No, oli Pussyssäkin kyllä kivaa...
---
Ai että oliko? parhaimmat pussyt itselläni ainakin :)
Mun ekat, joten paha vertailla. Vaikea kyllä kuvitella että olis parempaa musiikkia ollut, mutta kun olin kuullut niin paljon haukkuja Ctrl:ista niin olin jo ihan varma ettei siellä mitään hyvää menoa voi olla.