A101 - An Eye Is Upon You (Hardstyle/Nrg/Hard Trance etc mixtape)

21 posts, 2 pages, 4,177 views

A101

Posts: 90

#1 • • A101
No niin nyt ois sitten vähän erillaista settiä jakosessa.
Tyylikin on vähän matkan varrella muuttunut, eli ei enää ilosta freeform päästelyä vaan nyt tyydytään 160-165 bpm tahtiin, mutta keksitytään synkistelyyn... *jiihaa*
kannet toimikoon biisi listana...

Juuri ostamieni cdsoittimien innoittamaa jamitellua (tai ei oikeestaan jamittelua...vasta noin kymmenennella yrittämällä meni tarpeeksi hyvin purkkiin... *hih*)

Eli suurin osa setistä on soiteltu cdltä joten äänen ”laatu” on ihan ok, mutta sitten kun kohdalle sattuu vinyyli veto niin pikkusen rätisee ja paukkuu (go reloop go go... *vink*) mutta ei se menoa haittaa... *jiihaa**aplodit**jiihaa*

lopusta löytyy sitten tulevan freeform mixin maistiasta... *nauru*

että olkaa vain hyvä.

STREAM

DOWNLOAD

COVERS

ps. palaute on tervetullutta. *hihu*
display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
uiuiui!!
svidu ku paljon rudii!
pakko olla kova!kommenttia kun saan kuunneltua!
Agt

Posts: 47

#3 • • Agt
Aika hyvää settiä. Rudi on kyllä kovaa menoa. Peukku tälle setille.
A101

Posts: 90

#4 • • A101

Galrav:
kommenttia kun saan kuunneltua!



niin...? missäs taas on kaikki ne kommentit... (ja en siis pelkästään galravia tarkoita...) *hihu*
melkein 50 ihmistä on hakenut mixin, ja peräti kaksi palautetta? sanokaa nyt edes että kannattaako jatkaa vai pistänkö kamat myyntiin...?
niin ja jos ei musasta ole mitään sanottavaa niin kommentoikaa mun ”upeaa” kansi luomusta. *nauru*

Tack. *jiihaa*

[muokattu 3.6.2004 14:23]
Orfeus

Posts: 5,872

#5 • • Orfeus

A101:
sanokaa nyt edes että kannattaako jatkaa vai pistänkö kamat myyntiin...?


Ite en oo ehtiny viäl lataan mutta voin heti sanoo että jos ite tykäät soittaa, nautit siitä ja se on sun juttus niin miks ihmees myisit laitteet? Mulla on ainakin se asenne et soitan sellast ku tykkään ja itelleni himas...sit jos joku muuki siit tykkää nii se o vaa plussaa mut en mä koskaa minkään muun ku oman innon lopahtamisen takii kamoi myis*eiei*
A101

Posts: 90

#6 • • A101

A101:
...vai pistänkö kamat myyntiin...?



...niin siis ihan läppä pohjaltahan tämäkin lähti... en mä näitä kamoja oo mihinkään myymässä... IKINÄ!!!
NRG 4 LIFE !

*jiihaa**hih*
Orfeus

Posts: 5,872

#7 • • Orfeus

A101:
---
A101:
...vai pistänkö kamat myyntiin...?

---


...niin siis ihan läppä pohjaltahan tämäkin lähti... en mä näitä kamoja oo mihinkään myymässä... IKINÄ!!!
NRG 4 LIFE !

*jiihaa**hih*


*joo**jiihaa*
Diverse System

Posts: 692

#8 • • Diverse System Ithaqua
Biisit potkii pirun kovaa. Tällaisia miksejä pitäisi saada enemmän jakoon*pahis*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Avatar
#9 • • HRDance Guest
ja lisää settiä mistä mä tykkään *hih**pahis*
Euphoria

Posts: 542

#10 • • Euphoria 4 everyone
Hyvän setin oot kyl heittäny..
Rakenteesta ja biiseistä tykkäsin, mutta huomasin sen että basson taso
oli välillä aivan liian korkeella..*eiei*(tai huonolaatuisia biisejä?)
sul on kiva tyyli ja tempo ihan kohdallaan (ei se tempo tosiaan siitä tee rankempaa, liika on aina liikaa), mut panosta viel äänenlaatuun ja tasasuuteen niin voit päästä viel korkeelle.*vink*

[muokattu 4.6.2004 11:00]
Cloudberry

Posts: 493

#11 • • Cloudberry
Huippujuttu että joku viitsii näitä väsätä ja sitten vielä ilmaiseksi jakaa. Iso kiitos! *hali* Mun pitäs tässä motivoitua suursiivouksesta, lenkillä käymisestä, pääsykokeisiin lukemisesta ja kunnon yöunista, mutta ei se ihan ilman dopingia onnistu.. Pahimmat angstit ku tamppaa eka poies ni sitten kyllä! *grr* Taas jaksaa! *jiihaa*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#12 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Pika kuuntelulla kävin läpi..
Ei voi muuta sanoa kuin hyvältä kuulosti.
Tarkempaa kommenttia sitten jossain vaiheessa.*jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#13 • • UnityF joo just se
Mä tykkäsin *joo*
On tullu jo muutamaan kertaan kuuneltuu.. *iloinen*
osa biisesitä oli mulle aika rakkaitakin joten tunnelma oli tosi hyvä...*joo*


*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
display23

Posts: 3,069

#14 • • display23
kyl meitsi dikkas.
noi rudin biisit lämmitti hyvin ja casoerin ja karimin biisi rokkas!

vaihdot oli hyviä,mut kikkoja en pahemmin bongannu.
ite olisin rakentan setin vähän eri tavalla ,mutt maistuva kokonaisuus joka tapauksessa!*piis*
Jone

Posts: 8,258

#15 • • Jone Archibald Haddock
En ole katsonut kuin kannet, mutta niihin liittyen ihan mielenkiinnosta:

Miksi ne on tehty niin, että kantti tulee taitettaessa väärälle puolelle? *ding*
A101

Posts: 90

#16 • • A101

Jone:
En ole katsonut kuin kannet, mutta niihin liittyen ihan mielenkiinnosta:

Miksi ne on tehty niin, että kantti tulee taitettaessa väärälle puolelle? *ding*



ööh... apuva... *ding*
öö en mä mitään noin hienoja sanoja hallitse... eli siis täyspäivänen amatööri näissäkin hommissa olen.. *vink*
kunhan vaan tein sellaset kannet jotka itelleni (ja muutamalle muulle...) printtasin... ei kyllä teko vaiheessa mitään kantti juttuja osannu katella... *hihu*

eli jos Jone tämän vielä näät, niin sillain maallikon termein *blush* että ens kerralla saan kannetkin kuntoon...

Galrav:
vaihdot oli hyviä,mut kikkoja en pahemmin bongannu.



joo kikkoja ei oo oikeestaan yhtään... oli pakko keskittyä täysillä miksaukseen.. *vink*
blender

Posts: 2,552

#17 • • blender Arcade | KAIKU

A101:
ööh... apuva... *ding*
öö en mä mitään noin hienoja sanoja hallitse... eli siis täyspäivänen amatööri näissäkin hommissa olen.. *vink*
kunhan vaan tein sellaset kannet jotka itelleni (ja muutamalle muulle...) printtasin... ei kyllä teko vaiheessa mitään kantti juttuja osannu katella... *hihu*

eli jos Jone tämän vielä näät, niin sillain maallikon termein *blush* että ens kerralla saan kannetkin kuntoon...



eiköhä se jone tarkottanu ihan että kansi/kääntöpuoli on väärinpäin? tai emt *nauru*
Nemes

Posts: 2,099

#18 • • Nemes Balearium
tässä miksissä ois ehkä ollu jotain järkee jos ei ois ollu noin paljo pitsiä... muhun ei ainakaan tippunu olenkaan ku nää kaikki kuullosti ihan mikkihiireltä ja haikat kuullostaa ihan paskalta näin pitsattuna...
Avatar
#19 • • djmg Guest
ei hitto mitä tykitystä!*jiihaa*
huih... lisää tällasta.. *sydän* *jiihaa* *sydän*

[muokattu 3.8.2004 23:23]
Sonic-XL

Posts: 215

#20 • • Sonic-XL I am NOT 44! Just 18 with 26 years of experience!
Well, I took the liberty off downloading the mix and I have to say:

Chapeau! Big thumbs up!!

Hell Yeah!! The second or third track with the '...modulation' sample: *kiitoskiitos* *sydän*
That's realy an awesome track!!