Blender - Energizer Vol 7 -> The last (polkka/rave/hc) *2 hours*

61 posts, 4 pages, 14,299 views

blender

#41 • • blender Arcade | KAIKU
laitetaa nyt jakoon bisilistakin kokonaisuudessaan, kun suurinosa on jo kuullut mitä tää sisältää...

01 The Prodigy - Rythm of life (intro)
02 Radium feat. Dj Inside - univers of dreams (Trance generators mix)
03 Yoji Biomehanika - Angel of death (Hennes & Cold mix)
04 Nemes & Blender - Angel of darkness
05 Karim - Chaupignolle
06 Captain Tinrib & Friends - 2001 Weirdo Remix
07 Etienne Picard - Get up
08 DiAcido Domingo - Shadows (Etienne M. Picard remix)
09 Paocala - Epilepsia @ Vesikansa 2000
10 Blender - NRG Underworld
11 Pain On Creation - Blood from my soul
12 Blender & Nomic - Guardian Spirit
13 Nomic - Falling star
14 Cocooma - Flying Saucer 2004
15 RMB - Land of the rising sun (long edit)
16 Dj Gollum - Pleasant Experience
17 RMB - Matisse
18 Asys - acid squad (intro)
19 blender & waily - acid overdose
20 blender & nomic - battle of dawn
21 alek szahala - hydra
22 TR3OX - Norm
23 Hellfish & Producer - brainwave
24 Blender & Input C - Lapsen surmaaja (e7 version)
[zuho]

#42 • • [zuho] Team Jorma
Jeps... Tää on hyvä mut kyl toi E6 jotenki vaa iskee muhun enemmän. Hyvä setti... Laittaa pään, jalat, kädet tekee töitä *iloinen*

--
-Juho

nomic

#43 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
nytten kyllä voisin lataa tämän kun ei vielä itseltä löydy, pelottaa vain kun isdn:llä pääsee hurjastelemaan *eiei* no pari kolme tuntia sinne tai tänne... :P
nomic

#44 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
sain viimeinkin tämän kuunneltuu ja pidin *joo*
eipä pahemmin moitittavaa, vaihdot ei ehkä ihan niin hyviä kuin e6:ssa mutta hyviä kuiteskin ja piisitkin oli mieleeni
sitten miinusta:
se oma tekele sielä välissä, en tiedä mitä oot mennyt tekemään sille mutta suoraan sanottuna kuulosti aika kauheelta, ihan kuin kuin kokoraidan läpi olisi löyty armoton reverbi ja se pienikin potku siinä hävisi kokonaan, tuli aika puuroa, en pitänyt enkä löytänyt oikein mitään pointtia tähän ja kompurakin oli turhan vahva... :/
mutta muutes setti oli loistava, eli miinusta paljon tosta omasta biisistä, koska se ei enää oikeasti kuulostanut miltään muulta kuin mannapuurolta jossa on mantelia seassa ja muuta rojuu...
*piis*
blender

#45 • • blender Arcade | KAIKU

nomic:

se oma tekele sielä välissä, en tiedä mitä oot mennyt tekemään sille mutta suoraan sanottuna kuulosti aika kauheelta, ihan kuin kuin kokoraidan läpi olisi löyty armoton reverbi ja se pienikin potku siinä hävisi kokonaan, tuli aika puuroa, en pitänyt enkä löytänyt oikein mitään pointtia tähän ja kompurakin oli turhan vahva... :/

Hmmps... biisi muuttui konvertoinnissa aika paljon, muuta syytä en nyt keksi ja kompurassa se ei kyllä ainakaa huonontunu ja se olis särkenyt jos kompuraa ei ois ollu
nomic

#46 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
juuh, mukavaa että selvisi, koska luulin että sulla on käynyt tommonen idea mielessä ja eihän siinä sinänsä mitää, tekele muitten biisien joukossa mutta se nyt vaa sattui pistää korvaa pahasti mulla :P *hymy*
*piis*
blender

#47 • • blender Arcade | KAIKU

nomic:
juuh, mukavaa että selvisi, koska luulin että sulla on käynyt tommonen idea mielessä ja eihän siinä sinänsä mitää, tekele muitten biisien joukossa mutta se nyt vaa sattui pistää korvaa pahasti mulla :P *hymy*
*piis*

mp3 128 laatu ei tee yleesä hyvää millekkää biisille, tosin tuossa nyt vaan sulla itsellä sattu se laatu korvaan kun se on oma biisis *piis*
#48 • • djmg Guest
Kyllä...eipä voi ko kuunnella toiseen kertaan.. oli nii loistavaa! *plur*
Fentae

#49 • • Fentae
Huhhu! Vasta 1h menny mutta tiedän jo nyt että minä *plur* loputkin tästä!
mange

#50 • • mange Terrorcraft
Aika taagia settiä taas kertaalleen Blenderiltä. Loppu on varsin kivaa tykitystä. *joo* Ja alussa se kohta missä tuli sitä klassista musaa niin oli myös pop. Ja kivasti myös vaihtelua settissä. Suoraviivanen paukutus on vähän tylsää vaikka oliskin menevää.
Mutta kivasti meni taas parisen tuntia tätä kuunnellessa. *hymy*
blender

#51 • • blender Arcade | KAIKU

Shottitohtori:
---
blender:
hmmps. joku viesti poistettiin, kyl sitä saa ihan rauhassa dissata, mut jos ”tyyleist” on kii ni kannattaa ehd. kattoa tuo otsikko vaikkapa senkin takia ettei turhaa ”omasta mielestään” paskaa imuttele,

ja jos joku nyt pettyi e6 settiin ni tuskin sit tätäkään kannattaa imuttaa *ding*

---

Nii juupa juu ei kyllä tuliskaan pieneen mieleenkään ruveta imuttamaan, tuskin kuitenkaan on tapahtunu minkäänlaista muutosta 'EDISTYMISTÄ' entiseen matskuun.
Makuja on monia ja tää nyt on vaan mun maku.

Kelailin tätä postausta nyt hetken ja itseasiassa en löydä tästä paljoakaan samaa mitä E6 oli... Oikeastaan aivan erityyppinen mixaus... eli otan takaisin ton ”ja jos joku nyt pettyi e6 settiin ni tuskin sit tätäkään kannattaa imuttaa *ding*”

*piis*
Shottitohtori

#52 • • Shottitohtori Savustaja
Mitä mitä tuntuuko noin pahalta saada vähä negatiivisempaa kommenttia että pitää mennä laitta estot profiiliis, rupeeko jo epäilyttää että voi vittu enks mie nyt ookkaa mikää mega stara. Kyllä sä sen vielä joku päivä vielä huomaat että eihän tästä mitään tuu että voi jumalauta kylä se shottisetä tais nyt olla oikeessa. Kestäsit ees luuseri palautetta etkä rupeis heti kiukuttelee niiku 5-vuotiaat kakarat
blender

#53 • • blender Arcade | KAIKU

Shottitohtori:
Mitä mitä tuntuuko noin pahalta saada vähä negatiivisempaa kommenttia että pitää mennä laitta estot profiiliis, rupeeko jo epäilyttää että voi vittu enks mie nyt ookkaa mikää mega stara. Kyllä sä sen vielä joku päivä vielä huomaat että eihän tästä mitään tuu että voi jumalauta kylä se shottisetä tais nyt olla oikeessa. Kestäsit ees luuseri palautetta etkä rupeis heti kiukuttelee niiku 5-vuotiaat kakarat

no otinpa pois et nään sun viimeset sanas, otan mielellään negatiivistakin palautetta mutta asia on tullut jo selväksi että sä et pidä mun musasta -> sun ei tarvii postailla 600 miljoonaa viestii mulle kuinka huonoa se on ja miten monesti mun pitää lopettaa hommat.

Shut up *dissaa*
blender

#54 • • blender Arcade | KAIKU

Shottitohtori:
Kestäsit ees luuseri palautetta etkä rupeis heti kiukuttelee niiku 5-vuotiaat kakarat

Jaa kukahan tässä se 5-vuotias kakara taas on, odottas yli kakskymppiseltä pikkasen parempaa käytöstä sentään!

sama kun mä menisin haukkuu jtn jazz settii et ei yhtään muhun uppoo lopeta hommat. voisit pikku hiljaa tajuta että sun asennoitumises negatiiviseen kritikkiin on ihan väärä.

[zuho]:
---
Shottitohtori:
Jätkä soittaa ihan hillitöntä paskaa ja viel kehtaa rahataa sillä muita!!!! Harmittaa todella paljon että menin ostamaan ton sun E6.sen se oli taas niin tasasen varmaa shittiä, no omapa oli moka oishan se pitäny arvata että ei toi sun matskus ikinä mikskään muutu. no onneks on viälä muutama haulikon panos jäljellä niin voin ainakin harjotella tarkkuus ammuntaa tolla sun eleettömällä teoksella.!!!!

---

No huhhuh !!! Taitaa tohtori olla nyt muutaman shotin liikaa ottanu *eiei*

[muokattu 30.5.2004 00:50]

sanoppa muuta. nyt se on jo valistamassa muita minun huonoudesta tuolla ”uutta settiä” osiossa... *nauru*

Ja tää on sun mielest sitä palautetta mitä pitää kestää, sori vaan, en niele enää tätä ja jos katsot ympärilles kommentteja niin ainakaan niitten perusteella oot aika väärässä lopettamisen suhteen..

ihan sama jos sä et tykkää turhaa enää sitä jankutat. mut negatiivinen KRITIIKKI (lue!!!) on erittäin tervetullutta

[muokattu 7.7.2004 19:56]
blender

#55 • • blender Arcade | KAIKU

Shottitohtori:
Hyvää jatkoa*pahis*

samoin *plur*

[muokattu 7.7.2004 20:33]
nomic

#56 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Shottitohtori:

uskoisin että kuka tahansa kestää asiallista negatiivista palautetta, mutta inhottaa lukeakin tuota. ja mistä olet saanut mieleesi että blender on ihan megastara?
ja oletko missään postauksessa nähnyt että blender olisi kirjoittanut olevansa megastara? (!)

omasta mielestäni kyllä blenderillä on lahjoja soittamisen suhteen minun (oma mielipide), mutta veikkaan että ei kukaan koko elämäänsä käytä pelkästään soittoon, blender on soitellut jo jonkin aikaa, ja minä pidän sedän tyylistä, parhaiten uppoo e2-setti esimerkiksi
ja sanon suoraan Shottitohtori että olet väärässä (jos puhut enemmistön puolesta), jos ei blenderin setit miellytä niin ei sitä muissakaan topikeissa tarvikse kertoa, olet tehnyt asian selväksi jo täällä, niin mitäs turhaa alat selvittää asioita muissakin postauksissa?

sama että minulle ei uppoo joku proge setti, ei vaan mene päähän.
mutta arvostan sitä silti koska joku proge dj osaa hoitaa hommansa ja yleisö tykkää.

sitä paitsi ihmiset (oikeen monikossa!) päättää onko hyvä setti vai ei
minä ainaskin odotan vielä tältä herralta jotain uutta taas, eri asia on että odotatko sinä *vink*
vanhus

#57 • • vanhus
täs oli jo heti alussa moka siin se äijä hetti läppää ja sit se muija oli samaan aikaan äänessä ei hyvä ei yhtään*ankka**yessir**pahis**nauru**joo*mut pitää kuunnella viel loppuun tää*joo**hymy*
Roger Roger

#58 • • Roger Roger Kentti
taidampa tietää mitä tämä tarkoittaa *hih* (vaikka en ole vielä edes kuunnellut tätä, muistaakseni)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

lohikarme

#59 • • lohikarme RitariVittupää
Pekka sä tiiät mun mielipiteen tästä setistä *jiihaa* Sanomattakin selevää *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Ceppu

#60 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Tää soi toista kertaa putkeen tässä duunia tehdessä, osuu nappiin *jiihaa**slurps*

Tuli vielä mieleen että toi 7. piisi on vissiin jossain Proteuksenkin setissä? Saatto olla se Hard Nrg I tai sitten VI. Ei voi nyt tarkistaa kun ei löydy tältä koneelta.