Fiilis 6.6.2004 @ Kouvola

11 posts, 1 page, 2,057 views

Fiilis.org

Posts: 226

#1 • • Fiilis.org
FIILIS @ Diva Cafe (Kouvola) 6.6.04

Levyjä soittamassa :
*Toukka
*Niki
*Djay-B
*OC


SIELUKASTA TANSSIMUSIIKKIA RENNOLLA OTTEELLA

Ystäviä, musiikkia ja chillailua...

http://www.fiilis.org
SA-TomTom

Posts: 2,727

#2 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
Tänne olis kyl suunnattava :) Löytyskös Djay-B-hostellista vielä tilaa? Lappeenrannan Millenniumien jälkeen tää on kuitenkin \'kotimatkalla\' *jiihaa*

[muokattu 29.5.2004 02:07]

--
Never give up.
Never surrender.

DJay-B

Posts: 65

#3 • • DJay-B

SA-TomTom:
Tänne olis kyl suunnattava :) Löytyskös Djay-B-hostellista vielä tilaa? Lappeenrannan Millenniumien jälkeen tää on kuitenkin 'kotimatkalla' *jiihaa*

[muokattu 29.5.2004 02:07]



Tokihan sulle aina tilaa löytyy.. :D meinasitkos taasen yssikseen reissailla vai tuotkos seuraa?
SA-TomTom

Posts: 2,727

#4 • • SA-TomTom Manager Of The Universe

DJay-B:
Tokihan sulle aina tilaa löytyy.. :D meinasitkos taasen yssikseen reissailla vai tuotkos seuraa?



Tuon kaikki mukanani ketä matkalla mukaan tarttuu *aplodit* Sun molemmat kainalot nyt ainakin on jo varattu sit *plur*

--
Never give up.
Never surrender.

Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#5 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

SA-TomTom:
---
DJay-B:
Tokihan sulle aina tilaa löytyy.. :D meinasitkos taasen yssikseen reissailla vai tuotkos seuraa?

---


Tuon kaikki mukanani ketä matkalla mukaan tarttuu *aplodit* Sun molemmat kainalot nyt ainakin on jo varattu sit *plur*


Hyi Stna... *nauru*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

COBALT

Posts: 1,407

#6 • • COBALT akitaattori

Anselmi K:
---
SA-TomTom:
---
DJay-B:
Tokihan sulle aina tilaa löytyy.. :D meinasitkos taasen yssikseen reissailla vai tuotkos seuraa?

---


Tuon kaikki mukanani ketä matkalla mukaan tarttuu *aplodit* Sun molemmat kainalot nyt ainakin on jo varattu sit *plur*

---

Hyi Stna... *nauru*



Kaima perhana, olet pikkusieluinen...!!! *nauru**iloinen*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

DJ Tomppa

Posts: 768

#7 • • DJ Tomppa
Taidanpa ilmestyä... mitäpä sitä muutakaan sunnuntaina tekis.
Mika Juhani

Posts: 275

#8 • • Mika Juhani
Jep Jep

Paikalla ollaan, harmittaa vain tuo Anselmin poissa olo :( Nooh luvassa taas tuttua Fiilis matskua :)

--
Toukka aka Mika Juhani

Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#9 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
No juu... mä luulen että mä tyrkkään itteni dekkien taa jo ennenku virallinen ohjelma alkaa... saapas sen sitten näkee ja ajoissa paikan päälle saapuvat... ;)

[muokattu 4.6.2004 04:26]

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Oliver Chase

Posts: 217

#10 • • Oliver Chase Fiilis

Anselmi K:
No juu... mä luulen että mä tyrkkään itteni dekkien taa jo ennenku virallinen ohjelma alkaa... saapas sen sitten näkee ja ajoissa paikan päälle saapuvat... ;)



Mä arvasin ton! *jiihaa*
Mika Juhani

Posts: 275

#11 • • Mika Juhani

oc:
---
Anselmi K:
No juu... mä luulen että mä tyrkkään itteni dekkien taa jo ennenku virallinen ohjelma alkaa... saapas sen sitten näkee ja ajoissa paikan päälle saapuvat... ;)

---


Mä arvasin ton! *jiihaa*



Se on just sitä, kun se house sormia syyhyttää *iloinen*

[muokattu 5.6.2004 12:34]

--
Toukka aka Mika Juhani