Saara:
taikka räjäyttää taivaan tuuliin
mut sit meillä olis taas yks bilepaikka vähemmän
51 posts, 3 pages, 12,631 views
Saara:
Howdy:
Hmm .. en tiedä onko sillä mitään tekemistä Premin omistajan kansm mut joku vietkongilta kuulostava nimi oli . no kuitenkin joku on vangittu helsingissä mittavan kokoisista huumerkaupoista sekä veropetoksista .. joku viuh vauh vouh oli .. ei voi muistaa ... mut aikamoinen sattuma
Janne:
---
Fyraett:
Ei se omistaja paljoo siin menetä, koska täys tuoppi (0.5l) maksaa ravintoloille 0.70 (viime kesän hinta)
---
Niin ja vielä vähemmän jos panee vettä sekaan. Aika laihan oloista on se kalja joskus ollut. Keskiviikkona kokeilin piruuttani kossupaukkua, se kyllä oli ihan oikeaa tavaraa (ja sen kyllä huomas ).
Fyraett:
---
Janne:
---
Fyraett:
Ei se omistaja paljoo siin menetä, koska täys tuoppi (0.5l) maksaa ravintoloille 0.70 (viime kesän hinta)
---
Niin ja vielä vähemmän jos panee vettä sekaan. Aika laihan oloista on se kalja joskus ollut. Keskiviikkona kokeilin piruuttani kossupaukkua, se kyllä oli ihan oikeaa tavaraa (ja sen kyllä huomas ).
---
Joo aivan! Oon ite ainaski nähny ku siiderin sekaa kauhitaa jääkulhost sulanneis jäist nestettä sekaan. Aika järkyttävää touhuu
Saara:
---
Hyzenthlay:
---
Saara:
---
mut sit meillä olis taas yks bilepaikka vähemmän
---
No empä itkisi kuitenkaan. Bileet siirtyis kuitenkin yhtä teinihelvetti-paikkaan kuten ctrl tai ooppera.......
Janne:
<vähän offtopic>
Mua kyllä vanhana kylterinä vähän harmittaa, että Kynä on päästetty tuohon kuntoon mitä se nykyään on. Ei siellä KY Exitin loppuaikoinakaan (kymmenisen vuotta sitten) mitenkään siistiä suoranaisesti ollut, mutta nykyinen tilanne on kyllä todella surkea. Tilanahan paikka on ihan kiva, jos siihen nyt saataisiin uusi yrittäjä, joka haluaisi vähän panostaa viihtyvyyteen.
</vähän offtopic>
Janne:
<vähän offtopic>
Mua kyllä vanhana kylterinä vähän harmittaa, että Kynä on päästetty tuohon kuntoon mitä se nykyään on. Ei siellä KY Exitin loppuaikoinakaan (kymmenisen vuotta sitten) mitenkään siistiä suoranaisesti ollut, mutta nykyinen tilanne on kyllä todella surkea. Tilanahan paikka on ihan kiva, jos siihen nyt saataisiin uusi yrittäjä, joka haluaisi vähän panostaa viihtyvyyteen.
</vähän offtopic>
SA-TomTom:
---
Janne:
<vähän offtopic>
</vähän offtopic>
---
Kauaa tätä nykysurkeutta ei tarvitse enää katsella Uudet omistajat tulevat laittamaan paikat remonttiin ja kaikin puolin koko systeemi tulee muuttumaan parempaan suuntaan. Tätä odotellessa ja Kynää lämmöllä muistellen
SA-TomTom:
Tätä odotellessa ja Kynää lämmöllä muistellen