Oon kuullu juttuu..

93 posts, 5 pages, 33,002 views

puupi

Posts: 385

#1 • • puupi the puupi
kaikkii mageita juoruja tänne.. ja kaikkii pikku juorujakin..
esim semmosii et darude oli kerran mun kaa kiinalaises syömäs.. ja se muuten oli*pelle*.. ok.. toi oli huono.. heittäkää paljon parempii*iloinen*

--
KM

Hurjimus

Posts: 188

#2 • • Hurjimus Team Yökukkujat
Hmm no siis toltapohjalta, tuli vaan mieleen että Salovaaran Jaakko (kaikki varmaa tietää ko. henkilön) koneistolla viime vuonna tuli tanssiin aivan ympäripäissään siellä pienellä mikä-lie-klubiteltta-whateva:lla mun viereen ja oli aivan järkyttävän lyhyt. *nauru*
Onneks ei tullu vaatteisiin reikiä kun se sohi siinä tupakilla eikä meinannu pysyä pystyssä. *justjoo*

Mutta olipa oikeesti tosi huono juttu..? *nauru*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Avatar
#3 • • juhani_phs Guest
Salovaaran Jaakko on kuulemma muutenkin aika kova kittaamaan.
Systeri oli töissä tuolla Carusellin Jet-Set bileissä jossa Salovaaran oli
määrä soittaa. Keikka peruuntui koska kyseinen herra oli niin kännissä, ettei
pystyny seisomaan...*iloinen*
Tyly

Posts: 908

#4 • • Tyly
Oon kullu juttuu et torstaina olis lähössä iso kasa kännisii ihmisii laivalle..??? *täh*
Ootteko kuullu siit mitää ku siellä taitaa olla kiva mneo ???*nauru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cterror

Posts: 138

#5 • • cterror
olin lauantaina soittamassa missikisojen aikaan loimaalla ja daruden veli virtanen sattu tulee juttelee kopille. ja daruden uusi soundi on kuulemma sssmmmääässshiiinggg... että sellaista. oli muuten ihan mukava veikko. ja vakuutti et uudentyyppistä kamaa on tulossa=)

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

puupi

Posts: 385

#6 • • puupi the puupi
hihihii.. tuolla julesissahan sitä uutta darudee kuultiinkin.. poika hyppäs lavalle vähän testaa miten saundi tippuu.. ja siellä jaakko oli ainakin niin selvä et seiso ite..mul ois yks henri saaresta vertigossa.. mä vihjaan että siihen liittyy tyttö ja vessakoppi.. ja epäilyttävä toiminta.. aaaaahaaa niiiin paha!!*pahis* eikä välttämättä seksi.. hmm se oli siis välttämättä.. ja nerot tajuu tän kyllä!!!

--
KM

Tyly

Posts: 908

#7 • • Tyly
Jee yhelle semommoselle risteillylle enää yx päivä *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Mice

Posts: 402

#8 • • Mice .: unique :.
..Henry saari on kyl vakkari vieras pussyssä.. *nauru*
Joka kerta eri muija, ja hirvee porvari meininki kokoajan päälle..*nukkuu*

--
This won\'t hurt, I promise..

peikko

Posts: 110

#9 • • peikko
Henkka on ällö!
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

tuitui

Posts: 1,258

#10 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
huih...tännehän mä voisin kertoo vikka mitä...hihhiii...
mut no kun en tiedä mitkä on salaisia ja mitkä ei....hmm....

no mut kun tulee mieleen niin kirjoittelen....
ja voi pojat...niitä huhuja/juoruja on :D

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

bianca

Posts: 207

#11 • • bianca hippiäinen
henkka nyt on henkka, mutta mitä ne naiset siinä näkee....kuulin myös eräältä ystävältäni jota kyseinen herra yritti vokotella elokuvaansa että herralla noi tyttö-poika-makuuhuone hommelit ei sujukaan niin hyvin kun herra antaa uskoa....sekin saatto olla kuulopuhetta...who cares *pahis*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Yohanna

Posts: 137

#12 • • Yohanna
Noi music awadsit kun pidettiin tääl suomen päässä highlightissa, oltiin sit kaverin kaa siellä vippipuolella (ilmaset ruuat + viinat) niin siellä oli just näitä julkimoita..wou!! Ja siellä se Henkkakin oli.. yksin! voi raukkaa.. oli wilmania, janina frostelia jne.. ja suuresta seikkailusta Mare on oikeesti nam... *hih*

--
-Yo

mushi

Posts: 714

#13 • • mushi laura
Hei mä näin tos meiän alapuolella olevas kukkakaupas Fredalla Hannele Laurin..... hmmm... *ostikohan se tyttöystävälleen ruusuja?*
Mice

Posts: 402

#14 • • Mice .: unique :.
tyttöystävälleen.. heh

--
This won\'t hurt, I promise..

cosmikki

Posts: 1,261

#15 • • cosmikki
siis ärhh. henkka on Kauhea. future planetissa siihen viimeksi muistaakseeni törmäisin. *hngh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

sbart

Posts: 11

#16 • • sbart
oksettavaa mutta totta meinas tulla laatta LSSS viime kesänä ku Henkka Saari rupes nuolee meitsin vieres jotain toista Äijää....!"!*uros*
Tyly

Posts: 908

#17 • • Tyly
Se o Henkka o ykl nii äklöhullunhirvee ihminen ... en tiiä mitä silläkin liikkuu päässä silmien lisäx...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cterror

Posts: 138

#18 • • cterror
se on hämmästyttävä jäbä se henkka. ja todennäköisesti ollut bilescenessä mukana kauemmin kuin meistä kukaan *virnnaur*

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Hurjimus

Posts: 188

#19 • • Hurjimus Team Yökukkujat
Eh.. tuli taas näitä taas tosi mahtavia juttuja, mutta... *igor*
Olipa tuolla b-eat-z bileissä Oulussa dupontissa tosi hienot bileet nyt viikonloppuna, ja Tomi K soitti tosi upeen setin, muttamutta oli siellä muitakin helsingistä, ainakin yhden bongasin ja se oli Radiomafian aamun Juuuso (kaikki on varmaa joskus kuunnellu sitä showta).
Juuuso oli todella heikossa kunnossa siellä juotuaan useamman drinkin ja poltettuan useamman tupakan putkeen ja taisipa käydä vessassa oksentamassakin jossain välissä? *hih*
Mikähän siinä on että kaikki "julkkikset" ovat kauheita känniääliöitä vapaalla? *ding*

Nojoo oli tosi turha juttu. *pelle*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Tyly

Posts: 908

#20 • • Tyly
Niillä o varmaankin aika paljon semmosii tietynlaisii paineita duunista ja haluu relataa ??? *häh*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu