68 posts, 4 pages, 13,554 views
Marsu ¤:
tilalla energia juomia ja muita virvokkeita ja vaikkapa jotain pikku purtavaakin...
ja tiskin takaa tuskin nappejakaan ollaan myymässä että se on oman itsetunnon paikka et meneekö vetämään jotai tollasta sit sellases tilaisuudes (tymä pitää olla) eikö oikein innostas?
silencio:
Miksi pitää tehdä aina niin iso numero siitä päihteettömyydestä? Tai sitten päihteellisyydestä?
Marsu ¤:
tietenki se on jokaisen oma asia mutta jos kyseessä on päihteettömät bileet miksi siellä pitäisi stä viiaa juoda? edes yhtä tippaa? onkose nyt niin kivaa edes olla humalassa jos muut on selvinpäin? jos kukaan ei ota lasillistakaan idealla menisi tuskin kovin monella tekisi mielikään vai olenko ihan väärässä?
Astaroth:
Myydäänkö niitä nappeja siiten tiskin takaa sellaisissa bileissä, mistä saa viinaa?
---
Marsu ¤:
haloo?
nipsupäät voikin siis bilettää jossain muualla (tuskin niistä kovinmoni kaltaiseen tapahtumaan eksyisikään) vai?
no sen ryypynhän voi ottaa vaikka kotona siinä samalla kun ettii vaatteet ja laittaa ittesä "kuntoon"
mutta ajatuksena kaunis ja kokemuksena voisi vieläkin jännempi olla vai mitä?
silencio:
Parempi idea ois pitää bileet, joissa kukaa ei puutu siihen mitä kukakin on ottanut, tai mihinkään muuhunkaan mikä ei toisille kuulu. Sellaset missä keskityttäis ihan vaan hauskanpitoon ja musiikkiin, eikä kyttäiltäis toisia. Niihin bileisiin olis kiva mennä kyllä.
Astaroth:
---
Minähän en selvään porukkaan mukaan lyöttäydy. :D
Ei, mutta vakavasti: Kuka sanoi että päihteettömistä bileistä pitäisi viinaa saada? Juon yleensä useammin bileissä, kuin olen selvinpäin. Ja jos bileiltana sitten tulee hirveä angsti siitä, että en tahdo olla selvinpäin, niin kunnioitan klubin periaatetta ja jätän tulematta.
Yleisesti ottaen on ihan odottettavaa, että ravintolassa K18<-iltana on tarjolla alkoholia. Voi olla aika harvinaista, että löytdät jostain ravintolan, joka haluaa jättää oikeuden alkoholin myymisen pois täysi-ikäisiltä. Klubi-iltojen järjestäjäthän eivät tietääkseni saa mitään juomista saaduista voitoista, se menee 100% ravintolalle. Korjatkaa, jos olen väärässä.
marsu ¤
noh kukas sanoi et sen on sillon pakko olla k18 tapahtuma? ; ) ja jos tätä asiaa alkaa kelaile ihan loputtomiin ni pidetäänkö klubia loppuenlopuski enää edes baarissa tai edes siihen totuttuun 21.00-03.30 tai 05.00-14.00 kellonaikaan.. en rahoista tiedä,
---
Astaroth:
Myydäänkö niitä nappeja siiten tiskin takaa sellaisissa bileissä, mistä saa viinaa?
---
Marsu ¤:
haloo?
---
Astaorth
Älä nyt! Kerro nyt, myydäänkö? En itse ole ainakaan kertaakaan vastaavaan törmännyt sinä lyhyenä aikana, mitä bileissä olen käynyt. Ja mistä muualta myyt ne energiajuomat ym. alkoholittomat juomat, jos ei tiskeiltä? Mikä estää sellaista tapahtumasta päihteettömissä bileissä?
marsu ¤
emmä tiedä eikukaa ainakaa ole kertonu mulle ja omanikin ostan tietääkseni aika laittomilta markkinoilta. (=no ei tietenkää myydä) kuka sanoi että sitä tiskiä ei ole jos ei alkoholiakaan..? tietty se on ja sieltä saa niit energia juomii ja näin edespäi..
---
marsu ¤
nipsupäät voikin siis bilettää jossain muualla (tuskin niistä kovinmoni kaltaiseen tapahtumaan eksyisikään) vai?
---
Astaroth
Ei varmasti. ;)
---
marsu ¤
no sen ryypynhän voi ottaa vaikka kotona siinä samalla kun ettii vaatteet ja laittaa ittesä "kuntoon"
---
Astaroth
Sinä et selvästikään juo viinaa...? Sanotko tupakoitsijalle, että vedäpäs nyt se kolme askia kessua himassa ennen kuin tulet ravintolaan, niin ei tarvitse siellä polttaa?
marsu ¤
taitaapa maistua välillä liianki hyvältä (se alkoholia sisältävä juoma) hmm no ei ihan siihen asti mennä et kiellettäs tupakointi siel bileis ku sit pitäs alkaa kiellä kofeiinit ynm ja sit pää jo leviäis
---
marsu ¤
mutta ajatuksena kaunis ja kokemuksena voisi vieläkin jännempi olla vai mitä?
---
Astaroth
Ei sen tarvitse jännää olla, hyvää musiikkia. Kyllä voin olla fiiliksistäni riippuen selvinpäin ihan alkoholin myynnin sallivissakin bileissä. Edelleen vain ravintolan konsepti alkoholittomista bileistä täysi-ikäisille kuulostaa vain aika epätodennäköiseltä. Ei se viina minulle pakollinen ole, mutta rankan työviikon jälkeen viihteelle lähtiessäni tunnen paikan päällä tarvitsevani mahdollisuuden saada miestä väkevämpää, kuten varmasti 90% muistakin ihmisistä, jotka käyvät ravintoloissa.
marsu ¤
samaa mieltä mutta mun mielestä tollaset bileet voitas silti järkätä : ) ja se voi olla kyllä aika jännää sit ; )
[/q