Elektrodeath

5 posts, 1 page, 1,395 views

ohmi

#1 • • ohmi tracksmith
Elektrodeath - Burninate

Elektroindustriaalia kämäisin örppävokaalein. Miksaus jäi tunkkaiseksi ja bassovoittoiseksi. Softana oli madtracker + jotain vst-sälää, ja aikaa tekemiseen vähänlaisesti.

lyhyt info projektista:
Elektrodeath on sivuprojektini jossa keskityn ainoastaan rankempaan osastoon, pyrkimys ei kuitenkaan ole kuulostaa hc-teknolta vaan pikemminkin elekroindustriaalilta/örppäebm:ltä. Remix-projekteja on muutamia(!) jonossa, mutta uusiakin projekteja voin harkita jos tarjottu projekti on tarpeeksi mielenkiintoinen ja kärsivällisyyttä löytyy. Ennen kaikkea, palaute/kritiikki on tervetullutta.

Täältä löytyy:
http://www.mikseri.net/elektrodeath

-Ohmi-

[muokattu 24.5.2004 11:57]
florx

#2 • • florx
Nojoo välillä ne vokaalit vähän hävis bassojen alle, mutta ei se mitään. Biisi oli ehkä aavistuksen verran liian hidas. Vokaalit oli kyl ihan hyvät tavallaan, ois voinu olla jopa enemmän. Ihan kivat saundit muuten.

Kuuntelelin kanssa ton Fire and Forgetin, joka pumppas ihan hyvin. Kivan raaka ja synkähkö tunnelma.
Tosi lupaavalta vaikuttaa, jos nää on sun ”projektin” ensituotoksia. Kun olin pitänyt kuuntelun jälkeen about viiden minsan tauon, en muistanut enää yhtään miten biisit menivät, joten hieman monotoonisia taisivat olla - voi toki olla, että sitä olet tarkoituksella noissa hakenutkin.

Mulle tuli heti ekana Tumor ja Kiew mieleen, kun kuuntelin tota nopeempaa biisiä. Välillä noteerasin kanssa pieniä Feindflug-vaikutteita, mikä ei voi olla pahasta :)
Mielenkiinnolla jään odottamaan jatkotuotoksia.
Ja pituutta vois olla vähän enemmän ja se pieni melodiakoukku..
florx

#4 • • florx
Toi oli kerrassaan mainio biisi. Synkkä ja sopivan melodinen poljento, lievä säröbasso oli kanssa nannaa.
Pidin kovasti.
Tarkempaa analysointia ehkä vielä myöhemmin :D
ohmi

#5 • • ohmi tracksmith
Danke! Laulaja on saanut vissiin hieman vaikutteita hocicolta, ja kyllähän se kuuluu lyriikoissa ja taustoissakin. Itse lähinnä lisäsin biisiin vääntöä.