Enjoy The Music - Not Drugs Mielenosoitus/streetparty 29.5.2004 @ Hki

19 posts, 1 page, 4,375 views

sOuphy

Posts: 537

#1 • • sOuphy
Hmm..
pitÄis yRittää keretä tännekki.

*sydän**nuotti**TAB**nuotti**sydän*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2 • • Fyrisch
NONNI! Nyt on suunnitelmat valmiin mitä teen ku koulut loppuu *joo* Mitää 20 euroo ala maksaa et pääsee koulun bileisii mis saa lasillisen skumppaa, sit siel tarjoillaa kalaruokii melkee pelkästää + shaibee musaa *poks*
Claquesous

Posts: 3,206

#3 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Jepjep.. jengi dokaa pussikaljoja yms. alkohoolia ja vetää röökii monta askillista ”mielenosoituksen” aikana...

Viina on hyvää ja marijuana tappaa!!1!

--
32. of December

Mizfir

Posts: 2,472

#4 • • Mizfir pittuinen
”Jepjep.. jengi dokaa pussikaljoja yms. alkohoolia ja vetää röökii monta askillista ”mielenosoituksen” aikana...”

Kyseessähän on siis huumeiden vastainen / päihteetön mielenosoitus. Jos joku tulee hengailee pussikaljoineen lähettyville, niin ehkä pitäisi miettiä onko kyseinen mielenosoitus hänen arvomaailmaansa sopiva*vink*

Toivottavasti silloin kuitenkin saa hyvää mallia siitä kuinka hauskaa voi pitää selvinkin päin :) Tämähän on yksi jutun pointeista.

--
-Mannanen-

Mizfir

Posts: 2,472

#5 • • Mizfir pittuinen
Tänne siis... Osallistuminen on kannanotto!*jiihaa*

--
-Mannanen-

Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Fyrisch
Koska koulun päättäjäiset on samaan aikaa nii *känni*
Claquesous

Posts: 3,206

#7 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Mizfir:

Kyseessähän on siis huumeiden vastainen / päihteetön mielenosoitus. Jos joku tulee hengailee pussikaljoineen lähettyville, niin ehkä pitäisi miettiä onko kyseinen mielenosoitus hänen arvomaailmaansa sopiva*vink*



Siis spaddutkin on pannassa eikö vaan...

--
32. of December

Riku

Posts: 3,187

#8 • • Riku The Little Prince

Mizfir:
Tänne siis... Osallistuminen on kannanotto!*jiihaa*

Jep. Ton takia mä kieltäydyin periaatesyistä soittamasta täällä. Mut jonkun Laillistakaa kannabis-kyltin kanssa vois kyl tullakin paikalle ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Mizfir

Posts: 2,472

#9 • • Mizfir pittuinen
\”Siis spaddutkin on pannassa eikö vaan...\”

Toki paikalle saa tulla kuka tykkää. *vink* se on mielenosoitus eikä rajattu tapahtuma.

pHaze: odottelinkin jo sua*hih* Eikai huumeiden vastaiset immeisetkään tuu teijän kannabismarsseille omien kylttiensä kanssa..vai tuleeko? En oo ite tosin ollu sivusta seuraamassa kyseisiä kinkereitä. No mutta onneksi kuitenkin tässä maassa on jokaisella oikeus ilmaista mielipiteensä. Tunnistanpahan ainakin sut siitä kyltistä..ja tuun puree nilkkaan*vink*

--
-Mannanen-

Claquesous

Posts: 3,206

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Mizfir:
”Siis spaddutkin on pannassa eikö vaan...”

Toki paikalle saa tulla kuka tykkää. *vink* se on mielenosoitus eikä rajattu tapahtuma.



Aikaisemmassa viestissä annoit ymmärtää, ettei tapahtumassa katsota hyvällä, jos juo bissee tai muuta alkoholijuomaa. Jos kuitenkin tapahtumaa pyritään pitämään päihteettömänä, myös tupakointi tapahtuma-alueella pitäisi kieltää. Jos näin ei kuitenkaan tehdä, on se minun mielestäni tekopyhää toimintaa...

--
32. of December

Fyrisch

Posts: 4,525

#11 • • Fyrisch

mikkihiiri:
---
Mizfir:
”Siis spaddutkin on pannassa eikö vaan...”

Toki paikalle saa tulla kuka tykkää. *vink* se on mielenosoitus eikä rajattu tapahtuma.


---


Aikaisemmassa viestissä annoit ymmärtää, ettei tapahtumassa katsota hyvällä, jos juo bissee tai muuta alkoholijuomaa. Jos kuitenkin tapahtumaa pyritään pitämään päihteettömänä, myös tupakointi tapahtuma-alueella pitäisi kieltää. Jos näin ei kuitenkaan tehdä, on se minun mielestäni tekopyhää toimintaa...



Siis onks se totta ettei tapahtuma-alueel saa nauttia alkoholi juomia, ja mahdollisesti polttaa muutaman savukkeen *täh* Mä luulin et toi mielenosotus olis tekosyy et sais soittaa musaa ulkona *kiitoskiitos* Tiedä sitte, villi veikkaus vaa =)
T0mbstone

Posts: 728

#12 • • T0mbstone The Process.
Huumemusiikkia huumeettomassa tapahtumassa *nauru*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

UnityF

Posts: 15,721

#13 • • UnityF joo just se
ja kun mie en oo täällä.. mä oon klubbariporukan kanssa lintsillä sekohäröilemässä... tääkin tieto tuli vähän nyt liian myöhään mun korviin... *igor*
T0mbstone

Posts: 728

#14 • • T0mbstone The Process.
btw, onkos tänne tapahtumaan tulossa paikalle oikeasti päihteettömiä/päihteettömäksi aikovia ihmisiä?
Alkoholin ja muiden huumeiden käyttäjien osallistuminen kuulostaa aika tekopyhältä.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Mizfir

Posts: 2,472

#15 • • Mizfir pittuinen
”Aikaisemmassa viestissä annoit ymmärtää, ettei tapahtumassa katsota hyvällä, jos juo bissee tai muuta alkoholijuomaa. Jos kuitenkin tapahtumaa pyritään pitämään päihteettömänä, myös tupakointi tapahtuma-alueella pitäisi kieltää. Jos näin ei kuitenkaan tehdä, on se minun mielestäni tekopyhää toimintaa...”

Hmm..joku taisi nyt ymmärtää väärin..? Alunperinkin olen sanonut että tämä on mielenosoitus eikä mikään varsinainen tapahtuma. Silloinhan se tarkoittaa ettei ihmisiä tai mitään muutakaan ole rajattu. Tämän mielenosoituksen tarkoituksenahan on ottaa kantaa huumeita vastaan. pHazekin lupaili tulla hillumaan kannabis-kyltin kanssa paikalle*vink* teretulemast vaan, keskustelua ja ajatuksiahan tällä halutaan herättää.

Se, mistä luultavasti ymmärsit väärin, tarkoitti sitä että esim. itse en välttämättä lähtisi pörräämään kannabiksen puolesta järjestettyyn marssiin, koska se ei sovi mun arvomaailmaani. Jos itseni sieltä löytäisin, miettisin luultavasti että olenkohan nyt ihan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tietenkin mielenkiinnosta vois ihmisten kanssa vaihtaa ajatuksia, ym. mutta jos sellaiseen marssiin osallistuminen antaisi musta sellasen kuvan kuin olisin itse marssimassa kyseisen asian puolesta.

Joten kaikki on varmati tervetulleita mukaan, keitä homma kiinnostaa. Sehän on vaan hyvä jos paikalla on porukkaa.

Niin, ja jonkun kysymykseen, kyllä, mielenosoitukseen osallistuu oikeasti Against Drugs-porukkaa. Kaikkien täydestä päihteettömyydestä en tiedä, mutta tässähän marssitaan selkeästi huumeita vastaan. Ja mielenosoitus on siis samalla päihteetön, eli tarjolla järjestäjien puolelta ei siis ole minkäänasteisia päihteitä. ( esim. kaljatelttaa, tms.)

Ainiin, ei siellä siis kukaan ole keneltäkään röökiä tai pulloa repimässä kädestä, eli muistetaan nyt siis se että kyseessä on mielenosoitus. Avoin kaikille.

Tarkoituksena on siis tarjota mahdollisuus ottaa kantaa kyseiseen asiaan mielenosoituksen muodossa ja tarjota päihteetön, mukava vaihtoehto lauantain viettoon.

[muokattu 27.5.2004 23:08]

--
-Mannanen-

Claquesous

Posts: 3,206

#16 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Tämä selvä... ainakin tuo viimeisen postauksen päivitys ainakin selvensi jonkin verran. Yritin nostaa esille sitä Suomessa yleistä tekopyhää toimintaa tapahtumissa eli tuomitaan huumeet kuten esim. budi, mutta toisaalta dokataan alkoholia litratolkulla ja vedetään monta kartsallista tupakkaa.

--
32. of December

Avatar
#17 • • pinjuzska Guest
onkos jollain jotain tietoa moneenko tämä mahtaa kestää?? kun pitäisi muutamat lakkiaiset käydä kiertämässä...
Fyrisch

Posts: 4,525

#18 • • Fyrisch
Humm, ulkona sataa *eiei*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#19 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ihan periaatteesta... en mene...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?