327 posts, 17 pages, 116,711 views
accule:
hölmö gallup imho.
SikaihQ:
Kai nyt tämän kerran voisi vastata asiallisesti vaikka ihan teinix-threadi taas onkin. Eri seksuaalisuudet tuo piristystä maailmaan. Mä diggaan bulgarialaisista heteroseksuaali-transvestiitti-kääpiöistä eniten.
[muokattu 19.5.2004 21:54]
greenie:
---
accule:
hölmö gallup imho.
---
Samaa mieltä.
Typerää käsitellä asiaa kontekstissa, jossa pallotellaan sillä, että voiko pitää yleisesti ihmisistä, jotka on homoja. Homoseksuaalisuuden suvaitseminen? Ei se katoa, vaikka porukat suvaitsee sitä tai ei suvaitse, joten mitä ideaa tehdä tälläisiä gallupeja?
Ei tälläsillä saada mitään konkreettista aikaiseksi. Vähän sama kuin kysyisi kaikilta, että kiertääkö maa aurinkoa vai ei. Ei se muuta tilannetta suuntaan tai toiseen, että mitä ihmiset vastaa.
Progress:
Ja etenkin, jos satut olemaan samalla alalla( sos. terv.), kuin minä, kerro, onko työpaikallasi millainen suhtautuminen homoseksuaalisuuteen ja miten se ilmenee.
Lisäksi, että minkäikäisillä työntekijöillä sellaista(suvaitsemattomuutta) ilmenee...
diezel:
---
Progress:
Ja etenkin, jos satut olemaan samalla alalla( sos. terv.), kuin minä, kerro, onko työpaikallasi millainen suhtautuminen homoseksuaalisuuteen ja miten se ilmenee.
Lisäksi, että minkäikäisillä työntekijöillä sellaista(suvaitsemattomuutta) ilmenee...
---
Ainakin kun olin apteekissa töissä (menee varmaan sos.terv. melkein ainakin) niin taisi 1 työntekijä jostain 7:stä pitää homoliittoja ihan ok:na ja sanoen, että homothan on ihmisiä siinä missä muutkin. Yksi sanoi, että kohta varmaan laillistetaan murhakin (!?)
Ja proviisori sanoi, että hyvä ettei siellä yleisurheilun EM-kisoissa ole niitä mustia apinoita juoksemassa, kun hän ei tykkää niistä. Eli se siitä, että koulutus jotenkin tekisi fiksummaksi tai suvaitsevammaksi.
diezel:
---
Progress:
---
Ainakin kun olin apteekissa töissä (menee varmaan sos.terv. melkein ainakin) niin taisi 1 työntekijä jostain 7:stä pitää homoliittoja ihan ok:na ja sanoen, että homothan on ihmisiä siinä missä muutkin. Yksi sanoi, että kohta varmaan laillistetaan murhakin (!?)
Ja proviisori sanoi, että hyvä ettei siellä yleisurheilun EM-kisoissa ole niitä mustia apinoita juoksemassa, kun hän ei tykkää niistä. Eli se siitä, että koulutus jotenkin tekisi fiksummaksi tai suvaitsevammaksi.
hallaaa:
kaikki sanoo aina tietysti et suvaitsee jne, mutta totuus on kyl aika päinvastainen..
ALIEN:
kaikki Te olette ainakin vähän homoja. ette vain tiedä sitä.... vielä