Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,183,443 views

pyhimys

Posts: 622

#1761 • • pyhimys
Marco Bailey

Just on kuuntelussa viimeisin Transitions ja taisin just rakastua ko. tyyppiin. Varmaan kuolisin, jos jossain tulisi tämmöistä soundia.

ja sitten vielä ne muut jotka voisi edelleen tulla tänne:

Pole Folder
Micah
Josh Gabriel
Pig & Dan
Nick Warren
Patrick

Posts: 34

#1762 • • Patrick
Miss Djax
DJ Rush

--
no miltäs nyt tuntuu

tomii

Posts: 3,594

#1764 • • tomii kallion herttua

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

pyhimys, 31.1.2010 19:37:
Marco Bailey

Just on kuuntelussa viimeisin Transitions ja taisin just rakastua ko. tyyppiin. Varmaan kuolisin, jos jossain tulisi tämmöistä soundia.



Harmi, ettet ollut skarppina Marco Baileyn suhteen aikaisemmin, koska herrahan on heittänyt (mun muistin mukaan) ainakin 4 keikkaa Suomessa 2000-luvun puolella, mutta eiköhän sen joku vielä uusiakin kertoja tuo. :)


Mutta itse asiaan: tällä hetkellä haluaisin nähdä BEARDYMANin. Ihan hillitön jäbä! :)

--
reivaan kunnes kuolen

pyhimys

Posts: 622

#1765 • • pyhimys

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

tomii, 1.2.2010 21:09:

Harmi, ettet ollut skarppina Marco Baileyn suhteen aikaisemmin, koska herrahan on heittänyt (mun muistin mukaan) ainakin 4 keikkaa Suomessa 2000-luvun puolella, mutta eiköhän sen joku vielä uusiakin kertoja tuo. :)


Mutta itse asiaan: tällä hetkellä haluaisin nähdä BEARDYMANin. Ihan hillitön jäbä! :)



Bailey on kyllä nimenä hyvin tuttu, mutta jotenkin ajattelin, että herra soittelisi enemmän semmoista wanhan ajan jytketeknoa, mutta sehän soitteleekin aika househtavaa tavaraa.... joka on vaan plussaksi :) No ensi keralla sitten olen paikalla.
tomii

Posts: 3,594

#1768 • • tomii kallion herttua

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

pyhimys, 1.2.2010 21:43:
---

Bailey on kyllä nimenä hyvin tuttu, mutta jotenkin ajattelin, että herra soittelisi enemmän semmoista wanhan ajan jytketeknoa, mutta sehän soitteleekin aika househtavaa tavaraa.... joka on vaan plussaksi :) No ensi keralla sitten olen paikalla.



Joo, tota sattuu tosi usein itellekin, että on ihan eri käsitys siitä mitä tyyppi oikeasti soittelee. Usein just, kun kuullut jonkun tuottamaa musiikkia ja odottanut setiltä samanlaista saundia ja totuus onkin sitten ihan eri. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Dark Star

Posts: 366

#1771 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Frank Ellrich (ASYS) (Vaikka olikin jo säteissä)...
JUMALA ON JUMALA *hihu*
MRC

Posts: 1,346

#1774 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Neophyte, Lenny Dee,Meccano Twins,Tymon, Tieum, UNEXIST ja Waldhaus

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

e-will

Posts: 372

#1775 • • e-will joor worst naitmeir
Juno Reactor voisi olla taas kiva nähdä.

--
vailla täyttä ymmärrystä

SASHA  F

Posts: 1,722

#1777 • • SASHA F
ZANY
BEHOLDER
NOISECONTROLLERS
FRONTLINER
MAX ENFORCER
*sydän*
SamHard

Posts: 2,098

#1778 • • Edited SamHard
Israelista pari eiku tusina full on psytance liveä! Vittu perkele kun pysty ylipainon
takia saamaan kiksejä snoukkailusta tai skeittailusta niin kaipaa överikisejä
soundeista! ps. oon 127cm pitkä ja painan 98kg ni ei siinä lähetä enää hyppimään
mäistä=/

ps.oikeesti olis hyvä jos armin van buurenbauer tekis keikkoja ku sil on parasta musaa!!11!!
Bilehippi

Posts: 172

#1779 • • Edited Bilehippi V S P

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

SamHard, 5.2.2010 22:40:
Israelista pari eiku tusina full on psytance liveä! Vittu perkele kun pysty ylipainon
takia saamaan kiksejä snoukkailusta tai skeittailusta niin kaipaa överikisejä
soundeista! ps. oon 127cm pitkä ja painan 98kg ni ei siinä lähetä enää hyppimään
mäistä=/

ps.oikeesti olis hyvä jos armin van buurenbauer tekis keikkoja ku sil on parasta musaa!!11!!


*tanssittel**tanssittel**tanssittel**känni**piis**känni**piis**tanssittel**tanssittel**tanssittel*
Jep Psy/PsyTrance-artisteja kesällä Suomen kauniiseen metsään esiintymään...
pdo

Posts: 75

#1780 • • pdo
Giuseppe Ottaviani