Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,194,485 views

Avatar
#1563 • • Lilly Guest

Lauri, 17.1.2009 14:31:

Viimeksi 2005 @ 404, Hesari


Oliki yhet parhaista bileistä ikinä <3 vois jo tulla uudestaan
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#1564 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

tomppi, 12.1.2009 18:23:
The Chemical Brothers

Oli vaan niin hemmetin hyvä keikka Szigetissä 2007.



ite en oo koskaa kauheesti Chemical Brothersista välittäny,
mut se on kieltämättä kova livenä.. niin kova keikka 2007
Creamfields BA:ssa! <3

--
dasinoaisnvs

US together

Posts: 147

#1565 • • US together Redneck
Fatt Fukk

--
God Bless America

arezkibizki

Posts: 1

#1566 • • arezkibizki
Se ois ehottomasti Headhunterz ja/tai Noisecontrollers
Substanced

Posts: 548

#1567 • • Substanced FINRG Recordings

MRC, 9.1.2009 08:44:
---
DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Lauri, 8.1.2009 15:02:
---
DJ Rx, 8.1.2009 12:52:
---
Kaunis ajatus sinänsä, mutta se ennemminkin tappaa kyllä lompakon sisällön ku lähdetään tuottamaan tapahtumia, jotka eivät tämän maan rajojen sisällä ole kannattavia.
Kyllä mun mielestä pitää lähteä siitä että tapahtuman järjestäjä saa tapahtumistaan omat pois ja mielellään vielä niin että tapahtuman järjestäjä saa kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta, joka oikeutetusti järjestäjälle mielestäni kuuluu. Enkä nyt oikeastaan ymmärrä miten tapahtuman budjetoiminen järkeväksi tappaisi luovuuden, luovuushan nimenomaan korostuu silloin ku asioita aletaan rajoittamaan joidenkin puitteiden mukaan?

Vain mun 2c.

---


Välillä pitää kärsiä, jotta voi menestyä.

2c

---


Kyllä mä uskon että niin minä kun sinäkin ollaan maksettu oppirahat näistä tapahtumanjärjestämisistä, mä en vain oikein pysty sisäistämään että minkä takia tapahtumaa pitää ylipäätään alkaa järjestämään jos se ei taloudellisesti kannattavaa? vai onko tässä nyt oikeasti joku pointti mitä mä en ymmärrä? Eikö sitä menestystä voi muka tällä alalla rakentaa jo alusta alkaen taloudellisesti kannattavalta pohjalta?

---


No jos hoocee bileitä alettas järjestää vaan sillon ku se olis taloudellisesti kannattavaa niin tänne ei tuotais koskaan ketään vähänkään isompaa nimeä soittamaan ja muutenki hooceeta kuulis suomessa todella harvoin. Tosin ei sitä nytkään kuule niin usein ku haluis :(.
Niin pieni scene meillä viellä on.
Ja ku HALUUN kuulla hooceeta bileissä enkä viitsis koko ajan reissata tuolla Hollannissa niin on pakko sit järjestää ite hoocee bileet vaikka ne ei olis rahallisesti niin kannattavat.
Mä en tee tätä rahan takia. I do it 'cause I love the music :)



MITEN musta tuntuu eettä kukaan teistä ei ymmärtäny RX:n pointtia? *nauru*
Lauri

Posts: 1,051

#1568 • • Lauri Devoted

Substanced, 21.1.2009 22:25:
---
MITEN musta tuntuu eettä kukaan teistä ei ymmärtäny RX:n pointtia? *nauru*



Ai että ei kallista golfia kantsi harrastaa, koska se hole-in-one on
kuitenkin melkein mahdottomuus ja ammattilaisten pelaamista voi
katsoa telkkarista ?
DJ Rx

Posts: 2,527

#1572 • • DJ Rx FINRG Recordings

Substanced, 21.1.2009 22:25:
---
MRC, 9.1.2009 08:44:
---
DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Lauri, 8.1.2009 15:02:
---
DJ Rx, 8.1.2009 12:52:

MITEN musta tuntuu eettä kukaan teistä ei ymmärtäny RX:n pointtia? *nauru*



Prkl meinas unohtua koko topikki, varsin maukasta dialogia laurin laurin kanssa käyty. Kummaltakin löytyny varsin hyviä argumentteja kummaltakin osapuolelta mielestäni. Olenko mä oikeasti klubituksen ainoa kyyninen promoottori joka ei halua maksaa siitä ilosta että pääsee järjestämään tapahtumia *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Substanced

Posts: 548

#1573 • • Substanced FINRG Recordings

DJ Rx, 21.1.2009 23:13:
---
Substanced, 21.1.2009 22:25:
---
MRC, 9.1.2009 08:44:
---
DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Lauri, 8.1.2009 15:02:
---
DJ Rx, 8.1.2009 12:52:

MITEN musta tuntuu eettä kukaan teistä ei ymmärtäny RX:n pointtia? *nauru*

---


Prkl meinas unohtua koko topikki, varsin maukasta dialogia laurin laurin kanssa käyty. Kummaltakin löytyny varsin hyviä argumentteja kummaltakin osapuolelta mielestäni. Olenko mä oikeasti klubituksen ainoa kyyninen promoottori joka ei halua maksaa siitä ilosta että pääsee järjestämään tapahtumia *nauru*


Itse oon sitä mieltä, että tapahtumassa on jäätävä voittolle/omilleen, että tapahtumien järjestämistä voi jatkaa.
Avatar
#1574 • • astaroth Guest

DJ Rx, 21.1.2009 23:13:
Olenko mä oikeasti klubituksen ainoa kyyninen promoottori joka ei halua maksaa siitä ilosta että pääsee järjestämään tapahtumia *nauru*


toi on suhteellista. kyllä mä voin kohtuuden rajassa ottaa arseen, jos tapahtumassa tulee olemaan jotain sellaista, jota todella toivoisin näkeväni / kuulevani sen sijaan, että kaverien kanssa kimpassa pidetään kemut ja sitten ollaan yritetty löytää kompromissa monen ääripään mielipiteen kautta.

mutta jos silmissä alkaa todellakin siintää velkajärjestelyt edes vailla sen arvoista henkilökohtaista kokemusvastinetta, niin siinä vaiheessa mä painan jarrua. ikään kuin eläminen ei olisi jo nyt tarpeeksi tiukkaa, ja näissä touhuissa on muitakin tärkeitä sijoituskohteita, joista ei mielellään juuri tinkisi
JR Ewing

Posts: 985

#1575 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Sven Väth vois tulla taas uudestaan ja Viillalobosin Ricardo kans *hih*
Avatar
#1576 • • opmdevil Guest

JR Ewing, 22.1.2009 11:45:
Sven Väth vois tulla taas uudestaan ja Viillalobosin Ricardo kans *hih*



Milloin Sven Väth on muuten viimeeksi ollut Suomessa?
Homegrove

Posts: 2,102

#1579 • • Homegrove Further
Danny Vitun Howells.

--
Forward thinking house music