Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,181,613 views

Timce

Posts: 5,381

#561 • • Timce
Legendaarinen Charles Siegling...Yks parhaista tekno-tuottajista kautta aikain ja ehdottomasti freesein dj mitä olen kuullut.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#562 • • ezzy Droid-pappa

ravec, 1.5.2006 00:57:
Nu-NRG olis aika jees.
Mulla on autossa yksi niiden setti pyörinyt Essential Selectionista vuoden ja ai-jai....mitä jalan nousua. Siinä on poliisi iloinen, kun kiittelee valtiolle tulevaa rahavirtaa....kun motari aukee ja jalka painuu musiikin tahdissa pohjaan. *nauru*



Orgasmatron-setit on noilta kyllä sairaamoista hehkutusta :)
Timce

Posts: 5,381

#563 • • Edited Timce

Hexe, 19.5.2006 21:18:
Elton D
Oi vittu kun on törkeen hyvää kakkaa, parasta tällä hetkellä ehdottomasti!

Tuolt saa miskejä ja livejä --->
http://www.eltond.com/pt-br/downloads/index.asp



Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

toni

Posts: 912

#564 • • toni

Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.


Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just
silencio

Posts: 401

#565 • • silencio el
Mauro Picotto ois ihan kiva nähdä, kun tuntuu etten tule minään vuonna ehtimään Ibizallekaan siihen aikaan, että herra vielä olisi siellä soittelemassa.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

toni

Posts: 912

#566 • • toni

toni, 19.5.2006 21:44:
---
Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.

---

Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just


Jaa no nyt alkanee se meno sit. oukei hyväksyn perkele ;)

ps. jumalauta
Avatar
#567 • • trusti Guest

toni, 19.5.2006 21:44:
---
Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.

---

Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just



oisko se tommosta rullaavaa hardgroovee n. 140bpm joka pistää pyllyn pyörimään? ja sellastahan tuo elton d. näyttää soittelevan. toimii. harmi että niin moni soittelee nykysin technona sitä niksnaksräkspoks-kamaa kumisella täysin munattomalla naps-basarilla ja kolmella pierusamplella (jotka nekin on off-beatissa).. ei pysty ymmärtää
Timce

Posts: 5,381

#570 • • Timce

toni, 19.5.2006 21:44:
---
Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.

---

Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just



Jätkä diggaa. .)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

vike

Posts: 728

#572 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Dj Rush ois kyl semmonen.. ...


-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

tomii

Posts: 3,594

#573 • • tomii kallion herttua
DJ Hell, vai onkos se nykyään vain Hell, mutta kumminkin. Olis aikasta kova jätkä tuokin *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#574 • • Hexe Guest

trusti, 19.5.2006 21:55:
---
toni, 19.5.2006 21:44:
---
Timce, 19.5.2006 21:35:
Jsus! Suosittelen imppaaman tuon ensimmäisen LIVE-linkin tosta, jos diggaa meno-teknosta. Enpä oo kuullu vähään aikaan yhtä hyvää menoa.

---

Määrittele meno-tekno? tosin oon hieman päissäni et kuuloreseptorit ei oo ehkä kohillaan just

---


oisko se tommosta rullaavaa hardgroovee n. 140bpm joka pistää pyllyn pyörimään? ja sellastahan tuo elton d. näyttää soittelevan. toimii. harmi että niin moni soittelee nykysin technona sitä niksnaksräkspoks-kamaa kumisella täysin munattomalla naps-basarilla ja kolmella pierusamplella (jotka nekin on off-beatissa).. ei pysty ymmärtää


No siält se tuli! Suoraan humalaisen Turkulaisen sydämestä! Mut toi pitäis kyl saada suomeen toi Elton D pelastamaan meidät natinalta... :D
Hiekka

Posts: 131

#575 • • Hiekka
Ehdottomasti Timo Maas, James Holden 2003 kisakunnolla ja Chris Fortier, John Digweed
nyky Groovella.
Saarre

Posts: 1,151

#577 • • Saarre
paul van dykki tainnu vaihtuu mielessä max b granttiin .. se ois kokemus

--
*tähti* Full hearts cant lose

CM

Posts: 1,507

#579 • • Edited CM

Hiekkar, 20.5.2006 15:04:
James Holden 2003 kisakunnolla



Holden on nykyään mun mielestä paljon parempi DJ kuin koskaan aiemmin. Suomeen vaan, mut nyky kisakunnolla ;)
Fortier vois tulla vuosien 94-95 kisakunnolla.

Nii ja Sven Väth taas, ku oon onnistunu missaa edelliset kerrat
Euphoria

Posts: 542

#580 • • Euphoria 4 everyone
Chris Liberator uudestaan tänne!*joo*