Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,196,227 views

mekaanikko

Posts: 1,176

#321 • • mekaanikko don selecta
Ja kun nyt tänne intouduin kirjoittelamaan niin vielä sellainen kommentti, että kun ulkomaanartistien (siis jos konemusasta puhutaan) livesetit Suomessa on aika marginaalinen ilmiö johtuen ihan kustanuksista, niin käytännössähän artistit tulee tänne DJ-keikalle. Eli perustuuko ihmisten toiveet siitä että sejase artisti pitäisi saada tänne, siitä että oikeasti digataan hänen DJ-meiningistään vai onks tää vaan "näillä artisteilla on mun mielestä hyviä biisejä" -lista? Usein tuntuu ettei porukalla ole mitään käsitystä siitä mitä joku DJ soittaa keikalla, se voi nimittäin olla joskus tosi kaukana siitä millaista saundia sama veikko duunaa artistina.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

juGis

Posts: 563

#322 • • Edited juGis

mekaanikko, 27.7.2005 12:23:
Ja kun nyt tänne intouduin kirjoittelamaan niin vielä sellainen kommentti, että kun ulkomaanartistien (siis jos konemusasta puhutaan) livesetit Suomessa on aika marginaalinen ilmiö johtuen ihan kustanuksista, niin käytännössähän artistit tulee tänne DJ-keikalle. Eli perustuuko ihmisten toiveet siitä että sejase artisti pitäisi saada tänne, siitä että oikeasti digataan hänen DJ-meiningistään vai onks tää vaan "näillä artisteilla on mun mielestä hyviä biisejä" -lista? Usein tuntuu ettei porukalla ole mitään käsitystä siitä mitä joku DJ soittaa keikalla, se voi nimittäin olla joskus tosi kaukana siitä millaista saundia sama veikko duunaa artistina.



Tota omaa kommenttia tarkentaen: G&D:n live. DJ-puolelta taas tosta listalta olis kyllä mieluisin ehkäpä Armin. Siis jos/kun en valitse omaa valintaa, joka taas menee kyllä nyt taas niin vaikeeks. Pitää miettiä!
shanja

Posts: 51

#323 • • shanja

juGis, 27.7.2005 12:23:
Olishan näitä sata, mutta tosta kyseiseltä listalta kyllä IMO haluis eniten:

Gabriel & Dresden



Minä kans! *joo*
juGis

Posts: 563

#325 • • juGis

onni3mk, 27.7.2005 12:59:
---
shanja, 27.7.2005 12:49:
---
juGis, 27.7.2005 12:23:

Gabriel & Dresden


---


Minä kans! *joo*

---


*plur**sydän**pihkassa*

Olis kyl niin mahtavaa nähdä ne taas

EDIT: Ja nimenomaan live



Kun tossa taas hetken mietiskeli, niin G&D (Josh Gabriel, Dave Dresden) on enemmäkin tuottaja pari, eli siis itse ainakin olen tutustunut kyseisiin tyyppeihin juuri remixien kautta (ja pääosa meidän tuotannosta onkin kait juuri remixejä, korjatkaa jos olen väärässä!), eli toisin sanoen haluisin kuulla niiltä studio-live-esiintymisen, kun en tiedä miten noiden remixin esittäminen muuten livenä-oikeen onnistuu, dat:ilta vai *nauru* Eli koko studio vaan mukaan *lmao*
iam

Posts: 3,085

#327 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Signum
iam

Posts: 3,085

#328 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Sandern van Doorn
onni3mk

Posts: 3,973

#329 • • onni3mk Onni on.

juGis, 27.7.2005 13:10:
Kun tossa taas hetken mietiskeli, niin G&D (Josh Gabriel, Dave Dresden) on enemmäkin tuottaja pari, eli siis itse ainakin olen tutustunut kyseisiin tyyppeihin juuri remixien kautta (ja pääosa meidän tuotannosta onkin kait juuri remixejä, korjatkaa jos olen väärässä!), eli toisin sanoen haluisin kuulla niiltä studio-live-esiintymisen, kun en tiedä miten noiden remixin esittäminen muuten livenä-oikeen onnistuu, dat:ilta vai *nauru* Eli koko studio vaan mukaan *lmao*



Mä en oo (vielä) niin pro, et tietäsin, mikä se oli minkä ne veti sillon Sohossa vuoden alussa (vai millon se nyt oli) mut semmosta lähinnä tarkotin.

--
Onni on.

juGis

Posts: 563

#330 • • juGis

onni3mk, 27.7.2005 13:21:
---
juGis, 27.7.2005 13:10:
Kun tossa taas hetken mietiskeli, niin G&D (Josh Gabriel, Dave Dresden) on enemmäkin tuottaja pari, eli siis itse ainakin olen tutustunut kyseisiin tyyppeihin juuri remixien kautta (ja pääosa meidän tuotannosta onkin kait juuri remixejä, korjatkaa jos olen väärässä!), eli toisin sanoen haluisin kuulla niiltä studio-live-esiintymisen, kun en tiedä miten noiden remixin esittäminen muuten livenä-oikeen onnistuu, dat:ilta vai *nauru* Eli koko studio vaan mukaan *lmao*

---


Mä en oo (vielä) niin pro, et tietäsin, mikä se oli minkä ne veti sillon Sohossa vuoden alussa (vai millon se nyt oli) mut semmosta lähinnä tarkotin.



Ai ne oli jo käymäs, en muistanutkaan *hymy* Mut muistatkos, et olis se siis live vai ihan DJ setti? Siis väänteliks ne sellasten erilaisten laatikoiden knobeja *hymy*
Mar6

Posts: 2,178

#331 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Olisin ihan mehuissani jos NU-NRG tulisi suomeen.. Tai sitten toinen minkä olen aina halunnut nähdä livenä on listassakin mainittu Mauro Picotto. Picottoa tulee nykyään kuunneltua vähemmän mutta toi keikka pitäis todellakin nähdä.. Sekä se fiilis minkä esim Nu NRG:n butterfly sais aikaan live keikalla <3 Jokaisen klubbarin yleissivistykseen kuuluisi nähdä Armin Van Buuren livenä.. Sekin voisi olla mahtava setti vaikka vähemmän buurenia enää kuuntelen.

--
-Where there is house there is a home-

onni3mk

Posts: 3,973

#332 • • onni3mk Onni on.

juGis, 27.7.2005 13:31:
Ai ne oli jo käymäs, en muistanutkaan *hymy* Mut muistatkos, et olis se siis live vai ihan DJ setti? Siis väänteliks ne sellasten erilaisten laatikoiden knobeja *hymy*



Nokun toinen niistä vaihteli levyjä ja toinen puuhas läppärillä. En muista oliko siinä vielä jotain. Pelkkiä omia biisejä ja remixejä ne soitti, joka oli mun mielestä hyvä (en tiedä soittaako ne joskus jonkun muunkin biisejä kuin omiaan).

--
Onni on.

juGis

Posts: 563

#333 • • juGis

onni3mk, 27.7.2005 13:41:
---
juGis, 27.7.2005 13:31:
Ai ne oli jo käymäs, en muistanutkaan *hymy* Mut muistatkos, et olis se siis live vai ihan DJ setti? Siis väänteliks ne sellasten erilaisten laatikoiden knobeja *hymy*

---


Nokun toinen niistä vaihteli levyjä ja toinen puuhas läppärillä. En muista oliko siinä vielä jotain. Pelkkiä omia biisejä ja remixejä ne soitti, joka oli mun mielestä hyvä (en tiedä soittaako ne joskus jonkun muunkin biisejä kuin omiaan).



Jees, no tollanen semi-dj-läppäri-live, joka kyllä kelpaa mulle mainiosti. Ei se tekniikka, vaan se fiilis / biisit. Olisin kyl sit voinu miltei haluta mestoille. No sitäkin suuremmalla syyllä olis ihan pop, jos vaikka nuo pojjaat vaivautus tuleen uudelleen ja jos mahdollista, niin maksimaalisen livenä tietty *vink*
pietari

Posts: 337

#334 • • pietari -..-
Yoji Biomehanika olis kiva.
kuten myös Kevin Energy (missasin hänen keikkansa viimeks)...

..onneks Lisa Lashes tulee kuitenkin *hih*

--
...umdah...

juGis

Posts: 563

#335 • • juGis

pietari, 27.7.2005 13:45:
Yoji Biomehanika olis kiva.
kuten myös Kevin Energy (missasin hänen keikkansa viimeks)...

..onneks Lisa Lashes tulee kuitenkin *hih*



Yojihan oli joo sillon Rush:issa viime joulukuussa, vaikkakin ite missasin sen. Vai peruutettiinko sekin? Ja joo, Lisaa on kyllä pakko tulla katsoon *hih*
Avatar
#336 • • ikj Guest

pietari, 27.7.2005 13:45:

kuten myös Kevin Energy (missasin hänen keikkansa viimeks)...



nii sehä ei oo ollut ku vaa 4 kertaa viimesen 2v aikana suomessa.
pietari

Posts: 337

#337 • • pietari -..-

idi, 27.7.2005 13:59:



nii sehä ei oo ollut ku vaa 4 kertaa viimesen 2v aikana suomessa.



mä oon missannu ne kaikki *nauru*

--
...umdah...

m1kk3

Posts: 5,560

#338 • • m1kk3 no-life
David West <3 *plur**sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

iLJA

Posts: 218

#339 • • iLJA
Hellsystem vois joskus tulla vierailemaan *joo**pahis* Ferox & Ki-Real vois tulla joskus uudestaankin *jiihaa* *plur* Ja muutenkin vähän enemmän noita HC artisteja Suomeen! *joo*joo*joo*joo*joo*joo*joo*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

iam

Posts: 3,085

#340 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
- Sander van Doorn
- Signum