Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,182,330 views

JiiV3e

Posts: 673

#2081 • • JiiV3e

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---
Entä skrillex voidaanko sitä saada suomeen? Olisi yksi nistä artisteista, minkä takia voisi lintsata koulusta, matkustaa helsinkiin ja ottaa pika lainan jos se tänne tulee!

&feature=related
---


öööö tuleehan se kesällä http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=21506
Näytti tosin loppuunmyytyä silloin kun viimeksi satuin tiketin sivuilla käymään (ei sillä että olisin sinne ostanut lippua), mutta trokareilta varmaan saa...


Joskus taisin sanoa tässä topicissa, että Steve Aoki, olisi kiva saada tänne, Tiketin sivulla näemmän kerrotaan, että hän tulee ensikuussa helsinkiin.

ENHÄN MINÄ KIVEN ALLA ASU! mutta miten nämä ovat menneet ohi minulta?!
samzz

Posts: 1

#2082 • • samzz
kyl toi atb:n uutta materiaalii olis hyvä kuulla livenä tai sitten alex m.o.r.p.h :)*aplodit**jiihaa*
Ressiv

Posts: 1,582

#2084 • • Ressiv
Syncronized albumi tulee aivan kohta ulos, joten eiköhän joku toisi miehen jo Suomeen?

&feature=related

Nick vitun Sentience <3 <3
Gabbersparadise

Posts: 372

#2085 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Ei pysty sanoin kuvailemaan kuinka paljon lukemasi tekstin kirjoittaja haluaa Yojin suomeen.

--
I am lightning, the rain transformed

RanePaska

Posts: 2

#2086 • • RanePaska
Shpongle vois tulla uudelle keikalle kun missasin tämän vuotisen.. :/

--
Whooat?!

Oj

Posts: 1,349

#2087 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

Ben Stevens tai Grady G.


G kiitos *pihkassa*

Oli ikimuistonen keikka konemetsässä -07.. Vaikka en siitä juur hirveesti mitään muistakkaan *nauru*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aztee

Posts: 686

#2088 • • Aztee
Mad Dog tai Unexist!!
Marcus Maison

Posts: 505

#2089 • • Marcus Maison Armada Music
Yoji kävi Helsingissä soittamassa vuonna 2004 ja piti ihan Oulusta asti lähteä Helsinkiin häntä katsomaan. Odotukset olivat todella kovat, mutta itse keikka oli yllättävän tylsä ja paremminkin puuduttava.. Välillä meno oli kyllä huima, mutta kokonaisuutena keikasta jäi erittäin pettynyt maku suuhun.

Muistan, että keikan jälkeen oli paljon pettyneitä, mutta toki myös tyytyväisiä bilettäjiä. Makuasioita, mutta oikeasti häneltä olisi odottanut niin paljon enemmän! :)
SASHA  F

Posts: 1,722

#2090 • • SASHA F
Viimeks kuulin Yojin virossa, soitettiin samoissa kemuissa, silloin herra veteli teknoo eninmäkseen
varmaan sille linjalle on jäänyt.
Hendryk

Posts: 510

#2091 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Minäkin muistan Yojin lämmöllä ja olen muistavinani kahdestikin, ja että molemmat muistoni liittyisivät tiukasti Säde-klubiin. Vielä suuremmalla lämmöllä muistan artisokkapäisen dj Guldin, jonka revitys Aktia-salissa (siellä muistaakseni) natsasi niin hyvin yhteen silloisen tanssikuntoni, hyvien fiiliksieni, uuden dödön, ymsmyms kanssa, että pidän hänen esiintymistään täydellisimpänä koskaan kokemanani hard-tuuttauksena missään - jopa pikkiriikkisen parempana kuin Lisa Lashesin hiostuttavaa visiittiä Vanhassa Maestrossa.

(En ole pitkään aikaan pysynyt mukana näiden kahden bailupaikan nimenvaihdoksissa, mutta kyllä monet suunnilleen tietävät mistä paikoista on puhe.)

Mutta tuohon itse kysymykseen toive-esiintyjistä, kun nyt Japani-fiiliksissä ollaan, niin kyllä maksaisin aika paljon VALTUUTETULLE myyjälle (en epätoivoissanikaan trokareille) keikkalipusta, jos Yellow Magic Orchestra tulisi Suomeen joko yhdessä, erissä tai erikseen. Sakamoto tietty ramppaa Euroopassa tuon tuosta (kohta on taas Alva Noton kanssa Hollannissa), mutta singahda siinä sitten lentomatkustelua vastustavana päivätyöläisenä arkikeikalle Amsterdamiin. Dj-puolelta maistuisi varsinkin Takkyu Ishino, vaikka hänen viimenen levynsä onkin vähän plöösy. Ja jos Ryoji Ikeda kävisi heittämässä Kiasmassa jonkun ihme taidehommelin, jossa jokainen osio kestää 360 sekuntia ja sisältää vain 1800 kHz:n taajuutta siniaallon frekvensseihin jaksotettuna (tai sinne päin) niin voisin käydä testaamassa olenko epileptikko. (Olen joskus epäillyt, vaikka kuulemma moni muukin inhoaa klubeilla tanssijoiden silmille räikyviä stroboja ja poliisivaloja.)

Ja harmi, kun en koskaan todistanut Pan Sonicia livenä.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

m1kk3

Posts: 5,560

#2092 • • m1kk3 no-life
oon varmaan ruinannu joskus aikasemminki täällä mutta Greg Benz ois kyllä ihan helkkarin kova. Mies soittelee sellasta tech-housea ja progea että oksat pois. Jos ette usko ni kuunnelkaas miehen Aurium-radioshowta Protonilta.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

FunkyDee

Posts: 729

#2093 • • FunkyDee

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:

Ali Nadem.

Mut taitaa olla turha toivo.



Eihän Ali Nadem tietääksnei ole DJ. Tai leimaa itsensä DJ:ksi, mutta ei ole keikkoja tehnyt ja tuskin miksejäkään. Omia tuotoksia ja remixejä löytyy ja kaverihan on muakin nuorempi, joten tuskin se suomeen on muutamaan vuoteen tulossa. :)
Substanced

Posts: 548

#2094 • • Substanced FINRG Recordings

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---
Ali Nadem.

Mut taitaa olla turha toivo.
---


Eihän Ali Nadem tietääksnei ole DJ. Tai leimaa itsensä DJ:ksi, mutta ei ole keikkoja tehnyt ja tuskin miksejäkään. Omia tuotoksia ja remixejä löytyy ja kaverihan on muakin nuorempi, joten tuskin se suomeen on muutamaan vuoteen tulossa. :)



Ali Nadem on kyllä about meikäläisen ikänen, mutta tosiaan toi, että kyseinen kaveri ei pahemmin keikkaile, oli ton mun kommentin takana.
FunkyDee

Posts: 729

#2095 • • FunkyDee

Replying to Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?:


---

---
Ali Nadem.

Mut taitaa olla turha toivo.
---


Eihän Ali Nadem tietääksnei ole DJ. Tai leimaa itsensä DJ:ksi, mutta ei ole keikkoja tehnyt ja tuskin miksejäkään. Omia tuotoksia ja remixejä löytyy ja kaverihan on muakin nuorempi, joten tuskin se suomeen on muutamaan vuoteen tulossa. :)
---


Ali Nadem on kyllä about meikäläisen ikänen, mutta tosiaan toi, että kyseinen kaveri ei pahemmin keikkaile, oli ton mun kommentin takana.



Jaa. Näin Ali Nademin kerran ustreamissa ja näytti mun mielestä tosi nuorelta tyypiltä.
KonnA^

Posts: 2

#2097 • • KonnA^
Spor
Apex
S.P.Y
Rusko
Camo & Krooked (TULEE ENS PERJANTAINA!!!!!)
Noisia
Reso
Bass kleph
Deadmau5
Dodge & Fuski
Oj

Posts: 1,349

#2098 • • Edited Oj Keep it FILTHY
Aika samoilla menty jo useampana vuonna eli; Grady G, Kam-Pain, Narc, High Dosage / Dr Tre, Andy K, Rodi Style ..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aztee

Posts: 686

#2099 • • Aztee
Max Enforcer/Evil Activities
Kumpana tahansa kävis :)
Dyomi

Posts: 19

#2100 • • Dyomi
Seth Troxler ehdottomasti! *kuolaa*