nukkuminen on kivaa jos vaan muistaa kuinka se tehdään
omalla asunnollani nukuskelen aina millon missäkin mutta kummakyllä en juurikoskaan siinä sängyssä jonka keittiöön raahasin 4 aikaa eräs yö.. vanha yli mukava pehmeä sohva on paras! (sami yritti ostaa sitä todettuaan saman asian)
mutta joskus ku uni ei tule on vaikeaa ja paikkaa voi joutua etsimään kauankin..
suihkun lattialla nukkuessa heräsin siihen et joku viemäristä tullut koppis kipitti kasvoilla..
ei siis sinne enään.. ja eteisessä tippuu posti ja siihen herää
jotai muita paikkoja..
leverkusen -puisto oulun keskustassa (häräsin 10 ihmisen piirittämänä.. ne kuulemma oli käyneet kaupassa osta mulle kokaa ja odottelivat et herään aurinkoon)
sit oli kans kumma kun heräsin yhden tytönka jota en edes tuntenu jonkin kerrostalon parvekkeelta tos kesäl
elinakin taitaa muistaa kun pystytin sen huvilateltan sinne mun olohuoneeseen ja se viherkasvi naamiointi..
viimevuoden ankassa ettittiin yöpaikkaa ja vikat bussit menny.. ajattelin et jonnekin katolle (korkealla on turvallista sanoi vaisto aivossa) seurakuntatalon katolle sieltä löytyi pieni hämyinen ovi ja se rassattiin auki ja polina minä tuomas ja joku kadulta bongattu poika ängettiin sinne putkien ja hämppiseittien sekaan -nukkumaan
junissa voi nukkua siel tavara säilytys jutus, tupakkivaunus lattial, ja kun ei ollu lippua piti ängetä kolmistaan vessaan, mut ei niil penkeilkää ole kiva nukkua..
olisipa kiva kun osaisi nukkua oikein -minulle nukkuminen on aina vaikeaa ja joskus unohtuu kokonaan kuinka se edes tehdään..