Liquid Beach 24.7.2004 @ Tampere

64 posts, 4 pages, 10,694 views

Plaque

#41 • • Plaque

UnityF:
Ja tänne tosiaan tultiin turusta melkein suoraan käytiin vain pyörähtämässä helsingissä.. *hih*

Sinäpä sen sanoit, itse pyörähdin vain hämeenlinnassa latautumassa.
Suihkussa, syömässä ja juomassa. Sen jälkeen nokka kohti Tamperetta. *jiihaa*
inka

#42 • • inka juppihippireivaaja
Ihana UKK!
Kesän luontoelämys!
Hyttysetkin unohtui jossain vaihees *nauru* ja paljo muutaki.
Kun saavuttiin ensin oli kans maastoutuminen rinnettä pitkin persmäkee ;) Oli tosiaan pimeetä mutta kannatti odottaa siihen asti kun aurinko jo taas valaisi :)
Mut tälläsiä pitäis olla enemmän.
Musalinja oli vähän juu kiks juu mut mikäs siinä, ihanahan niitä klassikoita oli suviyössä fiilistellä!
Äh eikä todellakaan mitään aidattuja alueita mistä joku puhu jossain *ding*, ehkä yks stobo tanssilattialle tai ees yks _lamppu_ ihan minne vaan koko rannalle niin ois ollu ees joku paikka missä näkis jotain.
Pablo

#44 • • Pablo

Galrav:
vitun hyttyset..

Juuh niitä oli riesaksi asti. Ens kerralla myrkyt mukaan! *iloinen*
Vähän olis saanu olla ehkä jonkinlaista valaistusta enemmän yöllä - että olis nähny vähän ketä naamoja siellä seikkaili. Muuten oli kyllä parhaat rantabileet tänä kesänä mun mielestä - ja nämä oli kolmannet laatuaan... :)
Humala oli yllättävän kova ottaen huomioon että viinaan ei mennyt rahaa euroakaan. *iloinen*
louis

#45 • • louis (Mirth LaQurre Feel's Around me)
Mä en jotenkin saanut kaasua pois päältä. Tanssin, häivyin muutaman kerran asenteella en enään jaksa. Ja tulin takaisin. Eräs joka tykkäsi tanssia!

Jess.
serotonot

#46 • • serotonot Paul Easy
harmi ettei päässy tänne ku ei saanutkaan kyytiä elixirin bileistä punkaharjulta lauantaina pois. oli siellä kyllä niin siistii ettei ees harmita, mut silti ois ollu kyl siisti päästä tännekin. toivottavasti kaikil oli kivaa
drS

#47 • • drS
vitun hyttyset niin. aamuyön psykeb2b reQn kanssa oli melko hauska ja muutenkin oli kivaa. tuntu hassulta nähdä UKKlla niin paljon porukkaa ja tuttuja olikin sit ihan reippasti.

haluuks kukaan vielä viru valgeeta?
UnityF

#48 • • UnityF joo just se

drS:

minä.!!!!. lähetätkö postissa *vink* *nauru*
Orfeus

#49 • • Orfeus

Galrav:
vitun hyttyset..

*joo*
ReQ

#50 • • ReQ The Strange Attractor
Oli kyl ihan sairaan jees! Mistähän sitä alottais... Paikka oli ihan sairaan siisti tällasille bileille ja kyl tollanen ulkoilma vaan muutamia iniseviä luonnonolentoja lukuunottamatta hakkaa tunkkaset klubit 5-0 imo =)
Erittäin positiivinen yllätys oli kyllä se että ei satanut! Jessus mimmosen myräkän läpi mentiin Porista autolla tullessa siinä alkuillasta ja kaikki mahdolliset sääennusteet sano et se on tulossa tampereelle koko yöksi :o mut eipä sit tullukkaan =)

+Miljoona tuttua, oikeesti sai joka toisen ihmisen kohdalle pysähtyä jutskaamaan
+Sää (ei ollu aurinkoa pahemmin mut siihen nähden mitä se OLIS voinu olla niin pitää pistää +)
+Porukkaa oli yllättävän hyvin liikkeellä ja erityisesti sellasta joka selkeesti tykkäsi olla tanssi”lattialla” :
+Paikka (tänne ASAP jotain uutta kiitos)
+Musa+hieman poliisien ekan visiitin jälkeen voluumikin alko oleen taas kohdallaan
+Kaljaa+makkaraa riitti
+UG-fiilis
+Ihmiset jotka vielä jakso tanssia mun setin aikana 0330-0430 trance-areenalla... teitä oli mukavan paljon!

-Ne v*tun itikat... Suojakänni + lähes jatkuva liikkellä olo kyllä autto mukavasti
-Valojen puute, pari stroboa olis jo riittäny mut hyvä että parilla ihmisellä sentään oli jotain poi/glowstick-systeemiä mukana
-Useampi kuin 1 artisti feidasi... noh tuskinpa kukaan ees mitään huomas kun ei ollu timetableja missään
-Line-upissa olis ehkä kiksun keskellä voinut olla enemmän vaihtelua

PS. mun ja drS:n psyb2b oli kyl ainakin meitin osalta aika vasemman käden touhua mut tulipahan ainakin sit sitä psykeä kun ihmiset toivo ja joku näytti tykkäävänkin Smile

Kiitos ja kumarrus järjestäjille! Toivottavasti pian uudestaan... *plur*
-rEq-

[muokattu 26.7.2004 21:07]
UnityF

#51 • • UnityF joo just se
hmm.. mä oon tässä miettiny pitkin päivää että kukakohan soitti nyt sit loppujen lopuksi mihinki aikaa... joten voisiko joku nyt valaista?*ding*
varsinkin trance arena kiinostaa tod.paljon *joo*
muutama on jo selvinny mut suurin osa on viel hämärän peitossa..
Kun tosiaan line -up listoja ei ollu ja osa dj:stä peruutti niin varmaan muutoksia tullu.. mut jos nyt joku muistaa miten se koko ilta / yö on menny niin olisin tod. kiitollinen. *hymy*

edelleen on huippu-fiilis jäljellä ja lämmöllä muistan tota iltaa / yötä.. *hymy*
milo

#52 • • milo Plaugenaut

drS:

En halua. Juo nyt ite vaan loppuun asti, kun kerran kaksi ehdit jo rannalla juomaan/tarjoamaan. Meinasit vielä loputkin unohtaa autoon, eli anna mennä vaan ja pidä nyt hyvää huolta niistä.

Ja bileistä: Vuoden parhaat bileet -listalla top2:ssa.;) Miinuksena tosin se etten tutustunut ollenkaan uusiin persooniin. Kuitenkin loistavat jatkot Viron reissulle.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Grass

#53 • • Grass fiilistelijä
UnityF, tossa on listaa ja korjasin sen aikalailla semmoseks mitä se paikanpäällä oli:

18:00 - 20:00 Mikko A. & Okiru
20:00 - 21:00 Toco
21:00 - 22:00 Thomas
22:00 - 23:00 Sergei Shkuroff (enpä ole varma soittiko? :DD)
23:00 - 00:30 Flow
00:30 - 02:00 Magellan & Castaneda
02:00 - 03:00 Beliar & D.N.A
03:00 - 04:00 ReQ
04:00 - 05:00 Pastori

ajat heittelei tietysti vähän, mutta suunnilleen tossa järjestyksessä, kertokaa vaan paremmin muistavat.
Grass

#54 • • Grass fiilistelijä
niin ja tosiaan soittihan dRS rekun kanssa välillä
UnityF

#55 • • UnityF joo just se
kiitos! *plur*

eli D.N.A:n lisäksi *plur* haluun kiittä erityisen paljon myös Magellan & Castaneda, Beliar, ReQ, dRS ja Pastori *plur*
teidän ansiosta mulla oli yyber kivaa... *sydän*
harmittaa että poliisi oli niin tiukka.. mä olisin voinu jatkaa tanssimista päivään saakka.. *hih*

Mut jos tämmöinen tapahtuma tulee uudestaan eteen niin mä olen aivan varmati paikalla!!!

*kiitoskiitos*
drS

#56 • • drS

UnityF:
eli D.N.A:n lisäksi *plur* haluun kiittä erityisen paljon myös Magellan & Castaneda, Beliar, ReQ, dRS ja Pastori *plur*
teidän ansiosta mulla oli yyber kivaa... *sydän*
harmittaa että poliisi oli niin tiukka.. mä olisin voinu jatkaa tanssimista päivään saakka.. *hih*

kiitos kiitoksista.

onhan se poliisi kyl ihanan tiukka, mut harmi ettei se päässy soittaan kys. tapahtumaan *piru*
Grass

#57 • • Grass fiilistelijä
ois ne päässyt mut ei halunnut *igor**igor* ai mut joo antti ei päässyt *nyyh**vink* no toi vielä ja älkää olko mökömököjä

[muokattu 27.7.2004 01:05]
davex

#58 • • davex
18:30 - 20:30 Mikko A. & Okiru
20:30 - 21:30 Toco
21:30 - 22:30 Thomas
22:30 - 23:30 Sergei Shkuroff
23:30 - 01:00 Flow
01:00 - 02:30 Magellan & Castaneda
02:30 - 03:30 Beliar & D.N.A
03:30 - >> ReQ & DrS

Eikös se noin mennyt? Pastori soittikin settinsä toisella areenalla sashan tilalla.

Iso kiitos hyvin käyttäytyneille bilettäjille ja talkoolaisille (kaikki dj:t,konsortio, vinkuhippula & kumppanit)!!

Kolehti unohdettiin kerätä, mut sit vaikka ens kerralla. :D
anri

#59 • • anri team parempi pitäjä
Kopio Plattari-postauksestani. Laiska oon..

Oli todella mielenkiintoinen ilta! *iloinen*
Aika kului liian nopeaa, mutta niinhän se aina tekee jos on kivaa!!
Tultiin paikalle siinä yhdeksän aikaan ja heti oli ihana huomata kuinka paljon oli ulkopaikkakuntalaisia mukana menossa! Alkuilta meni tuttujen kanssa pölistessä ja auringosta nauttien.
Sitte lopun iltaa oon vuoroin tanssinu, vuoroin pyöriny missälie metsässä, kenen tahansa kanssa.*ding*
Poliisin viimeisen vierailun ajaksi kiivettiin harjulle istumaan ja suureksi pettymykseksi huomattiin, että porukka alkoi valua pois!
Ei ne pileet siihen pitäny loppua! Eihän? *täh*
No, ei siinä sitte auttanu muuta ku lähtee valuun kohti keskustaa. Kävelymatkalla vettäki satoin sellasen 5 min. täysiä, kunnes taas aurinko paistoi! Kiitos ihanalle kotimatkaseuralle, kiitos jatkoista!
Iso kiitos järjestäjille! Kaikille tasapuolisesti kiitos!
Oli kivaa nähä tuttuja kauempaakin!
Ihana ilta kaikin puolin! *plur*

Hyttysistä valittavien puolelle menee mun sympatiani. Oon niin syötynä, että vielä viime yönäki heräsin kerran kutinaan ja oon joutunu turvautumaan allergialääkkeisiin.. Mulle kerrottiin, että suurin osa mun paukamoista (joita on kymmeniä, ellei jopa toista sataa) on mäkärän, eikä hyttysen tekemiä! Mulla on jopa polvet syötynä, vaikka jalassa oli farkut.

(Matti, muista moittia Mattia!! ...Miksu, yritiks juottaa kaikki känniin?)

--
don't go halfway - go all the way

anri

#60 • • anri team parempi pitäjä

island:
Kolehti unohdettiin kerätä, mut sit vaikka ens kerralla. :D

Sorry!
Mun piti Heidin kanssa se kerätä, mutta Kiitos drS:n viinan kaatamisen, se unohtui täysin!! Vaikka ei sen puoleen, ei sitä yöllä kukaan muukaan ilmeisesti muistanut..

KUVIA????

--
don't go halfway - go all the way