Liquid Beach 24.7.2004 @ Tampere

64 posts, 4 pages, 10,701 views

coco

#21 • • coco hifipanda
hei, kertokaas tietämättömälle että missäs päin tämä UKK sijaitsee (ja mikä sen rannan koko nimi on)?

olisi kiva tulla fiilistelemään, mutta jos vain tietäisi mihin.
davex

#23 • • davex
Tässä soittoajat. Psy-areenaa ei valitettavasti tule.

TRANCE:

18:00 - 20:00 Mikko A. & Okiru
20:00 - 21:00 Toco
21:00 - 22:00 Thomas
22:00 - 23:00 Sergei Shkuroff
23:00 - 00:00 Flow
00:00 - 01:00 Magellan & Castaneda
01:00 - 02:00 CosmicMan
02:00 - 03:00 Beliar
03:00 - 04:00 ReQ
04:00 - 05:00 Poliisi
05:00 -> Pastori

TECHNO & HOUSE:

18:00 - 20:00 Toffo & Bob Ryynänen
20:00 - 21:00 Markus S.
21:00 - 22:00 Jasse
22:00 - 23:00 Placiq
23:00 - 00:00 Benn
00:00 - 01:00 Tuomas Rantanen LIVE
01:00 - 02:00 Sasha F
02:00 - 03:00 Hege
03:00 - 04:00 Davex
04:00 - 05:00 James Talbot
05:00 -> Mikko A. & Okiru

Pieniä muutoksia voi vielä tulla..
anri

#24 • • anri team parempi pitäjä
Tänne huomenna jo kuudelta auringosta*sydän* ja musiikista*sydän* nauttimaan!
Ja kerranki on bilepäivälle hellettä luvattu!! *iloinen*

--
don't go halfway - go all the way

zari

#25 • • zari Team Tamppaajat
tulossa *joo*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

anri

#26 • • anri team parempi pitäjä
Pian, pian!! *jiihaa*
Tuuli vei pilvetkin juuri sopivasti pois!
Nyt aurinko paistaa ja lämpötila varjossa +24 !!

--
don't go halfway - go all the way

MikaVee

#27 • • MikaVee forum kikkeli
Ja jos kuuma tulee niin järveen joraan. *aplodit*

--
haters gonna hate

Eis

#28 • • Eis
Tulossa ollaan, kunha kyyti järjestyy. Taitaa olla taas oma autoreissu edessä, eli aurinkokaljottelut hyvän musiikin lomassa taitaa vähän jäädä :,(
ella_

#29 • • ella_
tulossa *jiihaa*

--
Elementary, my dear.

antero

#30 • • antero
5 minuuttia kyseisissä bileissä olleena. hieno paikka - ainakin näin helsinkiläisen näkökulmasta. samanmoisia bilepaikkoja kaipais kans pk-seudulle. biitsi ja epämääräisiä teollisuus(?) rakennuksia. optimaalinen spotti vähän uugeemmille hipoille. musa ei oikeen kolahtanut, eikä hyttyset. ois varmaan pitänyt tulla jo päivällä, kuten alunperin piti. silti - plussaa järkkäreille vaivannäöstä :)

--
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.

Grass

#31 • • Grass fiilistelijä
puhaaah, kiitoksia kaikille jotka vaivautui paikalle, sininen koura häiritti vähän liikaa, mutta olen ihan tyytyväinen, että näinkin hyvin suju, olen hajalla, moi kaikille uusille tutuille ja lepo nyt, ja anrille erityis *hali**hali* olit tosi kiva! *sydän*
Grass

#32 • • Grass fiilistelijä
ainiin ja pari artistia peru sillä meiningillä, että paikanpäällä sen huomas.. kiitos varsinkin yksi henkilö ;) en viitsi alkaa nimiä jakeleen, mutta ÖÖÖT??+++??
zari

#33 • • zari Team Tamppaajat
Ei päästykään sinne asti ku meni busseja nii huonosti... lähettii Klubille vaahtobileisiin *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Plaque

#34 • • Plaque
Kiitos tapahtuman järjestäjille, itse saavuin paikalle vasta keskiyön jälkeen, kun lähdimme hetken mielijohteesta ajamaan h:linnasta tampereellepäin, kiitos myös tampereen taxikuskille, joka opasti meidät OIKEAA reittiä UKK:lle (toisin kuin paikalliset *hih* ). Tuli kyllä tampattua ja hikeä vuodatettua. Ilmastoinnista iso plussa. *iloinen*

Jos kyseinen tapahtuma ollaan järjestämässä uudestaan, niin muutama parannusehdotus olisi:

-aidattu alue, järjestyksenvalvojineen olisi poikaa, pienellä miehellä oli hieman turvaton olo, katsellessaan humalaista rock-henkistä keski-ikäistä, joka moitti tamppauskansaa.

-valot, niitä olisin kaivannut. kuten moni muukin.
ella_

#35 • • ella_
hihuu

olipas reissu. kieltämättä se pimeys oli vähän kurjaa siinä pikkutunneilla, notskit olis ollu aivan loistava ratkaisu jos se vain olisi ollut sallittua.

muuten kaikin puolin loistoreissu, vaikka se menikin vähän rannalla tissutteluks (mulla ei ole mitään havaintoa siitä musiikkipuolesta, paitsi että ihanan myrkyn sanoin se oli ”paskakiksua” :D)

se jyrkkä mäki oli kyllä loistava, tuli valuttua sitä alas ja ryömittyä ylös muutamaan otteeseen, farkut on aika nätissä kunnossa sen jälkeen.

kiitos ystävälliselle samille, kun lainasi offia. ilman sitä olis varmaan verenhukka.

--
Elementary, my dear.

Ozie

#36 • • Ozie
Uh Oh, mistäs sitä lähtis purkamaan. Nooh, eilen aluks mua ruvettiin painostaa et lähtisin kuskiks. Ja lopulta sit lähettiinki parilla autolla kohti Tamperetta. Rannalle päästiin joskus kympin aikoihin kaikkien sähellyksien jälkeen. Musasta ei oikeestaan mitään hajua. Lähinnä tuli turistuu uusien ja vanhojen tuttujen kanssa. Kaverit päätti vähän painia ja toinen lähtiki poliisien kyydissä terveysasemalle. Lisäks jossain vaiheessa meil oli yhet housut liian vähän (!). Näistä ku sitte selvittiin ni lähettiin 8 hengen voimin autolla takas keskustaan. Jossain vaiheessa iltaa NNKY:n hostellin tätiki rupes uhkaa poliisilla.

Terkkuja NNKY:n tädille, sori et oltiin vähän äänekkäitä.

Terkkui kans uusille ja vanhoille tutuille, olitte kivoja
Eis

#37 • • Eis
Mitähän tähän sanois, helvetin mäki! Housut meni ihan vihreeks eli piti käydä viemässä ne pesuun ja kun päästiin takas niin kaverit halus baariin ryyppäämään. Kun baarista päästiin niin olin senverran kännissä ettei mistään tullut oikein mitään, joten musiikista nauttiminen jäi vähän vähemmälle :/

Alkuillasta oli vähän porukkaa, mutta 0000 aikoihin oli väkeä jo mukavan runsaasti, tai ainakin olin näkevinäni paljon ihmisiä ;)
UnityF

#38 • • UnityF joo just se
Ja tänne tosiaan tultiin turusta melkein suoraan käytiin vain pyörähtämässä helsingissä.. *hih*

Täällä oli niin kivaa... *plur*
Ihanasti tuttuja paikalla ja tuntemattomia.. oli oikeen kivaa tassutella ympäri ämpäri paljain jaloin.. *jiihaa*
Ilma oli oikeen ihana ja ainoo miinus oli ne hyttyset... ei ne silloinkaan niin paljon haitanu kuin nytten kun pääsin takas kotiin ja lopetin hyttystenpistojen laskun tossa 89 kohalla että on jotenkin kutiseva olo.

Täälläkin tuli tanssittua sitten loppu vaihe oikeen kokonaan... *plur* fiilikset oli ihan uskomatonta..Kiitos D.N.A..*sydän* kun sanat ei riitä... musiikki. *sydän*
Valoja ei mun mielestä tarvinu nyt oltiin niiiiiin lähellä luontoo kun olla ja voi.. *sydän*

Tää oli oikeen upea kokemus jota tuun muistamaan lämmöllä pitkään. kesän yksi parhaimmista tapahtumista missä mä olen ollu. Kiitos. *pihkassa*

[muokattu 26.7.2004 16:08]
UzU

#39 • • UzU [33100]
huonot valot, v-mäiset hyttyset, epätasainen tanssialusta!!

mut ne salama-efektit siellä taivaanrannassa oli tosi jees.

Mä haluan rahani takas kun ainakin 2 dj:tä oli perunut!
Timi-

#40 • • Timi-
Ihan hjyva fiivis, ainut miinus niistä keleen hyttysistä, joita oli ihan riittävästi.
Magellan soitteli kivaa kiksua ja ainakin yks klassikkokin sieltä tuli: Ralphie B - Massive *jiihaa*

Lisää ulkoilmabileitä vaan *joo*