Esitanssijoista

15 posts, 1 page, 9,369 views

kAiStA

Posts: 229

#1 • • kAiStA
Enpäs ainakaan äkkisilmäyksellä nähnyt erillistä aihetta esitanssijoista, paitsi topicissa ”parhaat tanssijat” sitä on vähän käsitelty. Ajattelin tässä tiedustella, että mistä esitanssijat hommataan bileisiin ym. tapahtumiin? Ovatko he esim. jonkun tanssiryhmän kautta mukaan buukattuja? Itse muutan kohta Helsinkiin ja esitanssijan homma kiinnostaa, niin jos joku voi valaista asiaa niin olisin kiitollinen.

--
Let the music be your only God..

Avatar

Posts: 86

#2 • • Unknown
Eiköhän noi mene joidenkin toimistojen/ohjelmapalveluiden kautta,luulisin *hihu*

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com

Anime

Posts: 1,939

#3 • • Anime Retrostööpeli
Mosso hoitaa bileisiin yms. tapahtumiin esitanssijoita / esiintyjiä, etsintä on päällä olettaen tietysti et oot helvetin hyvä *nauru* Ilmottele ittestäs..

--
-K

Avatar
#4 • • ALIEN Guest

kAiStA:
Enpäs ainakaan äkkisilmäyksellä nähnyt erillistä aihetta esitanssijoista, paitsi topicissa ”parhaat tanssijat” sitä on vähän käsitelty. Ajattelin tässä tiedustella, että mistä esitanssijat hommataan bileisiin ym. tapahtumiin? Ovatko he esim. jonkun tanssiryhmän kautta mukaan buukattuja? Itse muutan kohta Helsinkiin ja esitanssijan homma kiinnostaa, niin jos joku voi valaista asiaa niin olisin kiitollinen.




http://www.ohjelmanaiset.fi/ *vink*
discopöllö

Posts: 128

#5 • • discopöllö Bijou
Prostyler creations on varmasti sellainen firma jonka puoleen kannattaa kääntyä. Tarjolla on monipuolista hommaa ja tytöt täältä tanssivat sekä vakipesteissä että keikkaluontoisesti. Tietenkin tämän firman kautta on tarjolla myös kaikkea monipuolista pr työtä. Itse olen ko yrityksen palveluksiin ollut enemmän kuin todella tyytyväinen. *aplodit*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Cloudberry

Posts: 493

#6 • • Cloudberry
Hah. Minä oon aina ensimmäisten joukossa tanssilattialla, jossa viihdynkin yleensä valomerkkiin asti, ja useimmiten olen panostanut myös bileiden teemaan sopivaan ulkonäköön. Ei mulle silti kukaan ala siitä maksaan palkkaa. *igor*
Harmi, ois niin iisi ja kiva duuni! *nauru*
Mut ei näin pohjoisessa ole varsinaisia esitanssijoita, meininkiä on löydyttävä yleisöltä ihan omasta takaa.. ja onneks yleensä löytyykin. *iloinen*
Oulussa näin viimeksi \”oikeita\”esitanssijoita ja niistä ei voi todeta kuin että \”Ei näin\”.. *eiei* *dissaa*

*sydän*
PuPuKaRkKi

Posts: 175

#7 • • PuPuKaRkKi

Cloudberry:

Oulussa näin viimeksi ”oikeita”esitanssijoita ja niistä ei voi todeta kuin että ”Ei näin”.. *eiei* *dissaa*

*sydän*



Oli myös siellä ja todistaa myös että ei niin *eiei**dissaa* Me oltiin kyllä niin paljon parempia *hali*
Avatar
#8 • • RINY Guest
Mäkin olen vähä noita esitanssijoita katellu et jotkut kyl osaa ihan hienosti mennä siellä, ja on tosi mukavaa katella niiden upeita pukuja. *joo* Itekki ois kyl hienoo olla joku esitanssija mut mä taidan olla vähän liian pieni ja vähän epärytmitajunen ihminen siihen hommaan. Enkä oikeesti osaa edes hienosti tanssia, mun tanssiminen näyttää enemmänki kenguru hypyiltä ku miltää muulta. *nauru*
kAiStA

Posts: 229

#9 • • kAiStA

Anime: Mosso hoitaa bileisiin yms. tapahtumiin esitanssijoita / esiintyjiä, etsintä on päällä olettaen tietysti et oot helvetin hyvä Ilmottele ittestäs..



Kuinka hyvä on hyvä? *iloinen*

--
Let the music be your only God..

sapeli

Posts: 11,768

#10 • • sapeli jokukukamikä?

kAiStA:
---
Anime: Mosso hoitaa bileisiin yms. tapahtumiin esitanssijoita / esiintyjiä, etsintä on päällä olettaen tietysti et oot helvetin hyvä Ilmottele ittestäs..
---


Kuinka hyvä on hyvä? *iloinen*



Mä oon ihmetellyt vähän samaa, mutta tää taitaa olla niitä asioita että ”jos tarvii kysyä, et oo tarpeeks hyvä...” *justjoo* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cassu

Posts: 634

#11 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Itse olisin käsipystyssä ellei mulla olis aina niin kiire ja toinen juttu et varmaan täytys asuu aika lähel sit heinähattukaupunkia kun täältä kaupungista on niin pitkä matka *siitäs saitte* *hahjust* *iloinen* jos haluais esitanssijaksi.....muuten olis kyl varmaan kivoi kokemuksii....pistää kunnon esitystä päälle....ja leikkii musiikilla.....*huokaus*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

kAiStA

Posts: 229

#12 • • kAiStA
Jeps, noh, itse nyt onneksi/epäonneksi sinne hesaan olen menossa kovaa vauhtia. (en oo vielä päättänyt että onko muutto sinne hyvä vai huono idea)

--
Let the music be your only God..

¡ Previous post a few years ago !
EemiJ

Posts: 184

#13 • • EemiJ EemiJ
Niitä saisi olla enemmän. Se luo tunnelmaa ja fiilistä ja heihin pitäisi panostaa ulkonäöllisesti ym. Taitavat esitanssijat saavat melkeinpä enemmän fiilistä aikaiseksi kuin muu sisustus (screenit ym). Ja tietenkin ihan sukupuolesta riippumatta.

--
Death is only the beginning.