15 posts, 1 page, 10,567 views
kAiStA:
Enpäs ainakaan äkkisilmäyksellä nähnyt erillistä aihetta esitanssijoista, paitsi topicissa parhaat tanssijat sitä on vähän käsitelty. Ajattelin tässä tiedustella, että mistä esitanssijat hommataan bileisiin ym. tapahtumiin? Ovatko he esim. jonkun tanssiryhmän kautta mukaan buukattuja? Itse muutan kohta Helsinkiin ja esitanssijan homma kiinnostaa, niin jos joku voi valaista asiaa niin olisin kiitollinen.

Cloudberry:
Oulussa näin viimeksi oikeitaesitanssijoita ja niistä ei voi todeta kuin että Ei näin..![]()

Me oltiin kyllä niin paljon parempia
Itekki ois kyl hienoo olla joku esitanssija mut mä taidan olla vähän liian pieni ja vähän epärytmitajunen ihminen siihen hommaan. Enkä oikeesti osaa edes hienosti tanssia, mun tanssiminen näyttää enemmänki kenguru hypyiltä ku miltää muulta.
kAiStA:
---
Anime: Mosso hoitaa bileisiin yms. tapahtumiin esitanssijoita / esiintyjiä, etsintä on päällä olettaen tietysti et oot helvetin hyvä Ilmottele ittestäs..
---
Kuinka hyvä on hyvä?
jos haluais esitanssijaksi.....muuten olis kyl varmaan kivoi kokemuksii....pistää kunnon esitystä päälle....ja leikkii musiikilla.....*huokaus*