music is important...

48 posts, 3 pages, 12,853 views

Rocca

Posts: 3,064

#21 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Music is my DRUG... Elikkä oon musiikki addikti...aina ku oon koto ni musa soi ei hiljasta hetkee ollenkaan...Perheen muut jäsenet on kyl alkanu mun ainiaiseen jumputtamiseen mutta siitä huolimatta en voisi elää ilman sitä...Paitsi sillon kun on pakko... *piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#22 • • ALIEN Guest
musiikki on edelleen vitun turhaa *dissaa*
Avatar
#23 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
alien:
musiikki on aina huonoa, imo...

---


oliks tossa jotain syvällistä mitä mä en ymmärtäny? *iloinen*



kuuntele konemusaa niin ymmärrät *hahjust*
-P

Posts: 4,972

#24 • • -P

alien:
---
Hyzenthlay:
---
alien:
musiikki on aina huonoa, imo...

---


oliks tossa jotain syvällistä mitä mä en ymmärtäny? *iloinen*

---


kuuntele konemusaa niin ymmärrät *hahjust*



*lmao* *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

stili

Posts: 19

#25 • • stili TEAM HOROT KYYKKYYN !
En kyllä pystyis kuvitella mun elämää ilman musikkii! Mutta sehän on varmaan ihan ymmärrettävää,jos olen ollu jo 5vuotiaasta asti tekemisissään sen kanssa..
stimbeh

Posts: 400

#26 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Musiikin kanssa kaikki on helpompaa. Siis IHAN kaikki.
Matkustus, työ, JUHLIMINEN, hellyydet (myös se TOTTAKAI), treenaaminen ja yleensä monikin urheilumuoto, vapaa-ajan viettäminen yleensä, kaikkikaikkikaikki.

Mulla on sellanen NYCn Hard Rock Cafesta ostettu paita jossa lukee sellanen sopiva lause selässä.

Siinä lukee ”MUSIC FOR LIFE”.

Todellakin.

[muokattu 1.6.2004 01:15]

--
Flow with the go.

Pablo

Posts: 1,875

#27 • • Pablo

stimbe:
Musiikin kanssa kaikki on helpompaa. Siis IHAN kaikki.
Matkustus, työ, JUHLIMINEN, hellyydet (myös se TOTTAKAI), treenaaminen ja yleensä monikin urheilumuoto, vapaa-ajan viettäminen yleensä, kaikkikaikkikaikki.

Mulla on sellanen NYCn Hard Rock Cafesta ostettu paita jossa lukee sellanen sopiva lause selässä.

Siinä lukee ”MUSIC FOR LIFE”.

Todellakin.

[muokattu 1.6.2004 01:15]



täysin samaa mieltä! :)
olin viikon ateenassa (kuuntelematta kunnon musiikkia) ja siinä sen vielä huomasi paremmin mikä on musiikin merkitys omassa elämässä.
Scaster

Posts: 5

#28 • • Scaster
Ilman musiikkia ei ole elämää ja toisinpäin..*vink*
Miika

Posts: 893

#29 • • Miika
Mä oon kasvanut klassisen musiikin ympärillä syntymästä saakka. Se on mun itseni tärkein ilmaisumuoto. Ei niinkään sanat, mutta sävelet! Oh mä höpötän välillä niin ihme juttuja mistä kukaan ei tajua mitään... Toivon vain että oma soundi kompensoi!

Time is Music. *nuotti*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tää on sellanen kysymys mihin mun mielestä ei tarvi edes vastata!!!

Totta hel****ssä se on tärkeetä

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

naira

Posts: 204

#31 • • naira black cat
Just kirjoitin tunnin yhtä sähköpostia kaverille kun se ihmetteli, että mikä tietyssä nimeltä mainitsemattomassa bändissä voi olla niin hyvää... Tuo nyt ei sinänsä liity tähän aiheeseen, mutta tajusin siinä kirjoittaessani, että tosi monelle musiikki on vain \”viihdettä\”. Eikä siinä ole mitään pahaa, mutta yritä siinä nyt sitten selittää, että miksi musiikki on itselle niin tärkeetä (siis todellakin muutenkin kuin yksi bändi). Että kysymys ei ole siitä, että se ja se musiikki on \”hyvää\” (yök, miten mitäänsanomaton sana...) ja joku toinen sitten ei. Makunsa kullakin, mun mielestä olis vaan äärettömän ihanaa, jos kaikki löytäis edes jotain musiikkia, mistä todella tykkää ja mikä merkitsis juuri sille ihmiselle vähän enemmänkin. Taas näitä aiheita mihin suhtautuu ehkä vähän turhankin intohimoisesti, heh. Nyt on ainakin todella tyhjä olo, ihanku olis sielunsa laittanu paperille...

Musiikki on elämä. Maailma. Taivas ja helvetti. Ja kaikki siltä väliltä... *piis*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

micqo

Posts: 1,094

#32 • • micqo
Musiikki on mun elämä tällähetkellä ollut viimeiset 5 vuotta todella pääsääntöisesti dj & tuotanto juttujen takia *joo*
Ja onhan ton musan parissa tullut oltua jo pikku pojusta lähtien,ei ole päivääkään ettenkö kuuntelis/seurais/tekis musaa! *sydän**nuotti**nuotti**sydän*
Ja musan parissa aioin myös tähdätä viellä tooodeellaaa pitkälle *jiihaa*
technetium

Posts: 170

#33 • • technetium
Mikä vi**** musiikki...se on vaan hyvä tekosyy saada myydä viinaa 3.30een! *känni*
UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se
*sydän*MUSIIKKI*sydän*

En voisi elää ilman sitä.. se on ollu aina mun elämässä.. Se on ollu mun osa hoitoo se on jotain josta saan kaiken ja vähän päälle, kun olen iloinen surullinen vihainen ihan mitä vaan niin kuuntelen musiikkia. Rakastan kaikkee musiikkii.. nyt esim soi
Armin van Buuren feat Justine Suissa - Burned with Desire *sydän*
Rakastan trancee,chillii, hc:tä, mut myös suomalaista,kreikkalaista, poppii, punkkia, rokkia.. Kun kuulen musiikin pystyn rauhottumaan ja pystyn vaipuman johonkin kauniiseen olotilaan jossa on vain musiikki ja minä. sairaalassakin ollessani niin sain erityisen paljon olla musiikki-huoneessa koska lääkäritkin huomasi että se on mulle tärkeetä ja tuun parempaan kuntoon siitä, se on asia joka ei petä ei käännä selkää. Se on aina siinä muodossa kun itte haluun paikalla.. se on vain niin kaunista. erityisesti pianon ääni on se mikä saa mut heti rauhottumaan vaikka aikasemmin olisi päästäni lentäny salamoita.

Musiikki yhdistää ihmisiä. musiikki on elämä.
Chanvre

Posts: 26

#35 • • Chanvre

djmg:
Se on elintärkeetä,ilman sitä ei voi elää..*pahis**sydän*



Yhdyn tuohon!!

--
The Spice extends Life
the Spice expands consciousness
the Spice is Vital to Spacetravel

Avatar
#36 • • CryOniC Guest
Joo-o*joo*music is important...digitally important=)) ei voi elää ilmankaan siis*sydän*
Euphoria

Posts: 542

#37 • • Euphoria 4 everyone
On se jännää, miten tälläinenkin asia merkitsee niin paljon...

---MÚZIC IS LIFE*piis*----

[muokattu 11.8.2004 11:00]
zari

Posts: 716

#38 • • zari Team Tamppaajat
Musiikki on tärkeetä! Ilman sitä ei kestäis päivääkään.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Juhgu

Posts: 7,921

#39 • • Juhgu Virnistelijä

Hyzenthlay:
---
alien:
musiikki on aina huonoa, imo...

---

oliks tossa jotain syvällistä mitä mä en ymmärtäny? *iloinen*



Se on kato erilainen nuori *iloinen*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

silencio

Posts: 401

#40 • • silencio el
...koska se saa mielen löytämään paikkoihin, joita ilman musiikkia ei olisi ehkä mahdollista löytää ikinä..... ...ja koska musiikilla voi paeta pois kaikkea mikä ahdistaa, ja sitten kun palaa takaisin sieltä missä kävi, asioiden kohtaaminen ja ratkaiseminen on helpompaa....

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -