Drinkeistä ja muista juomista

924 posts, 47 pages, 475,315 views

sasu

Posts: 192

#101 • • sasu
Drinkeistä en tiiä, mut meikä juo ennen partyja kyl pari kupillista kunnon Nordqvistin vihreetä teetä *blush*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

trance moon

Posts: 1,905

#102 • • trance moon ZamZa...
Juomana menee tällä hetkellä bisse ja siinä sivussa aina toisellä kädellä tulee otettuu shotteja.... *hih*

*purr*
Ozie

Posts: 1,389

#103 • • Ozie
Yleensä siiderit tai lonkku. Joskus myös Virtanen, mut nyt
oon ihan täysin herähtäny Passoaan. Oli tos hetki sit 2½l passoaa, viel on joku ½l jäljellä. Passoaa ja appelssiini mehuu *plur*
Tapi

Posts: 1,437

#104 • • Tapi Dreamstate
Mark:

vituiks meni, aitoon screwdriveriin tulee VODKAA ja appelsiinimehua, ei kossua.. *nusnuspilkkunusnus*


....ja se mehu ei tietenkään voi olla mitään Valion litkua vaan itse puristettua!
PsyTranceFormer

Posts: 752

#105 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Red Bull+Vodka (se antaa siiiiiiiiivet)
Vodka Polar
UnityF

Posts: 15,721

#106 • • UnityF joo just se
Nyt viikonloppuna tuli juotuu... no jotain boolia mut myös se mikä oli todella hyvää niin

pramian päärynä viinaa ja
pramian päärynä lonkeroa.
*slurps**hih**slurps**hih**slurps**hih**slurps**hih**slurps*

Mut mä voin vakuttaa et krapulakin on yhtä hyvä.. nimittäin mun pää hajoo...*poks*
RedOne

Posts: 448

#107 • • RedOne
No riippuu aika pitkälti olotilasta ja yleisestä fiiliksestä, mutta yleisimpiä ovat:
Kuiva omena siideri..mieluiten upcider...mutta myös muut käy.
Sitte kosshkenkorva plandattuna redbullilla ja spritellä on aika tiukka
myös koskis bladattuna johki greippilimuun tai kokikseen menee alas!
(Kossun voi myös korvat jellona viinalla)
Yks mikä on myös aika tiukka mutta myös h******n pahaa on Valdemar punaviini...tulee hyvät naamat! *heiii*

--
Hab haba zut zut

JONES

Posts: 3,286

#108 • • JONES Erkki Toivaala
Long Island ice tea on parasta..ainakin siitä saa kunnon naamat..*nauru*

--
Köyhät sortuu, rikkaat porskuttaa. Kännissä ei pysty ja selvinpäin ei saa.

Team *possu*

00000

Posts: 176

#109 • • 00000
yleisin on varmaan vodka mut lempi on vodka red bull:illa
KeijoK

Posts: 1,495

#110 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Mummon tohveleita ja vahtikoiraksi jotain ulkomaalaista olutta *nauraa*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

kuu

Posts: 1,174

#111 • • kuu tyttttö
Keke:

Mummon tohveleita ja vahtikoiraksi jotain ulkomaalaista olutta *nauraa*


se mummon tossu on kyllä aika herkkua!ja sitten kossu greippimehulla, se on hyvää, ei maistu viina ja siitä tulee humalaan *blush*

--
köh köh

KeijoK

Posts: 1,495

#112 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
kuusi:

Keke:Mummon tohveleita ja vahtikoiraksi jotain ulkomaalaista olutta *nauraa*
se mummon tossu on kyllä aika herkkua!ja sitten kossu greippimehulla, se on hyvää, ei maistu viina ja siitä tulee humalaan *blush*



Mutta jos joskus sattuu Absintti-pottu kävelemään vastaan niin suosittelen lämpimästi muutamaa jääkylmää snapsia ja soon moro! Siitä menee kyllä niin käsittämättömään tilanteeseen että alkaa paraskin polkka näyttämään Riverdancelta!!!
*hih*

I am the lord of the dance! Fuck Michael Flatley it's me!

*iloinen*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Avatar
#113 • • emppu Guest
Keke:

kuusi:Keke:Mummon tohveleita ja vahtikoiraksi jotain ulkomaalaista olutta *nauraa*
se mummon tossu on kyllä aika herkkua!ja sitten kossu greippimehulla, se on hyvää, ei maistu viina ja siitä tulee humalaan *blush*

Mutta jos joskus sattuu Absintti-pottu kävelemään vastaan niin suosittelen lämpimästi muutamaa jääkylmää snapsia ja soon moro! Siitä menee kyllä niin käsittämättömään tilanteeseen että alkaa paraskin polkka näyttämään Riverdancelta!!!
*hih*

I am the lord of the dance! Fuck Michael Flatley it's me!

*iloinen*



Harmi vaan ku mun tietääkseni suomest ei saa sit aitoo tavaraa mis on se "juuri" myös pullon sisäl.... riks raks poks poikki ja pinoon
*dissaa**dissaa*
KeijoK

Posts: 1,495

#114 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
wxw:

Keke:kuusi:Keke:Mummon tohveleita ja vahtikoiraksi jotain ulkomaalaista olutta *nauraa*
se mummon tossu on kyllä aika herkkua!ja sitten kossu greippimehulla, se on hyvää, ei maistu viina ja siitä tulee humalaan *blush*

Mutta jos joskus sattuu Absintti-pottu kävelemään vastaan niin suosittelen lämpimästi muutamaa jääkylmää snapsia ja soon moro! Siitä menee kyllä niin käsittämättömään tilanteeseen että alkaa paraskin polkka näyttämään Riverdancelta!!!
*hih*

I am the lord of the dance! Fuck Michael Flatley it's me!

*iloinen*

Harmi vaan ku mun tietääkseni suomest ei saa sit aitoo tavaraa mis on se "juuri" myös pullon sisäl.... riks raks poks poikki ja pinoon
*dissaa**dissaa*



Paljon mahdollista. En ole tutustunut tarkemmin asiaan. Mulle riiitti ihan toikin versio kyseisestä juomasta mun viinapäälläni...

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

trance moon

Posts: 1,905

#115 • • trance moon ZamZa...
Mummon tossu... *hih* njamm... *hih*
shaman

Posts: 270

#116 • • shaman
Hatec:

Red Bull+Vodka (se antaa siiiiiiiiivet)
Vodka Polar



kannattaa kokeilla Red bull + Bacardi, on parempaa *hih*

--
*piis*

kuu

Posts: 1,174

#117 • • kuu tyttttö
nam nam, nyt alkoikin jo tehdä mieli jotain drinkkiä.minkä hienon ja hyvän drinkin joisi illalla ??

--
köh köh

shaman

Posts: 270

#118 • • shaman
kuusi:

nam nam, nyt alkoikin jo tehdä mieli jotain drinkkiä.minkä hienon ja hyvän drinkin joisi illalla ??



joskus aikoinaan tilasin jotakuinkin tälläsen: vodkaa, apricot brandyä, drambuie-likööriä, spritea ja väriksi hieman grenadiinia. en oo satavarma noista mut jotain sinnepäin ja hyvää on..vähän on makea mutta minkäs teet *vink*

--
*piis*

Akrobaatti

Posts: 330

#119 • • Akrobaatti
Ehdotan tätä: puolitoista desiä 95.5 pirtua ja loput mountain dewiä tai sama mutta vital-mehun kanssa niin sitä ku juo 5 lasia niin on hyvä kuosi päällä. Mutta pitää hommata se pirtu todella luotettavalta kaverilta/tutulta et ei me hörppiin mitään akkuhappoa tai jotain muuta tosi epäterveellistä. Lonkku ja kossukin käy ihan hyvin juopotteluun minkä varmaan jo tiesittekin.

Ps. lantakkaa si se vitun pirtu ettei sisäkalut me huonoon kunttoo.*purr*

--
Hip Hop For Life