Drinkeistä ja muista juomista

924 posts, 47 pages, 474,756 views

Cassu

Posts: 634

#201 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Maito pitää mielen hyvänä....maitohappobakteerit pitää olon neutraalina....
No jos joku drinksu ni viskiä ja kermalikööri on aikas hyvä....LongIsland....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Cloud

Posts: 2,162

#202 • • Cloud Game Freak
Nyt tuli paha kysymys... Vettä pileissä ellen sitten päätä keksiä jotain drinksua tai muunnelmaa jostain vanhasta.. Ongelma on vain se että drinksuja ja shotteja etc on niin paljon kun on ihmisiä ja jopa enemmän.. joten aika vaikeaa sanoa mikä olis the best tai edes hyvä kun kaikki on omalla tavallaan hyviä... Onneksi näin on sillä kokeilu ja testailu on elämän suola... Itse olen sitä mieltä ettei samaa drinksua kahdesti ainakaan enenkuin olet kokeillut 5 muuta ;) Maailma on makuja täynnä ja tämä on yksi hyvä tapa päästä kokemaan mitä ihmeelllisempiä ja mainioimpia sellaisia.

Jos nyt pitäis sanoa jotain niin London Bridges Ja SpiderMan <- on sellasia raikkaita ja pirtsakoita drinksuja tuon ainaisen makean tilalle.

FIzzit on mitä parhaimpia coctail lasiin tehtyjä coctail tyylisiä juomia..

Kaasu-kammio ja Ozo Snifferit ovat mitä parhaimpia mielen rävyttäjiä ja samalla sekoamis tilaan nopeasti saattavia... Snifferi tyylisiä snapseja.. Hyvää hyvää..

ItseMurha aka Itsari ... Raikasta ja pirteää lyhyttä juomaa on the rocsista.

konjakki kahvin ja sikaarin kanssa the juttu... Kalvados myös ;) Viski ja sikaari myös joskus tosin King shot joka on viskiä.. yleensä ajaa asian ;)

Noin siinä jotain mun suosittelemia ja minusta hyviä... Tosin yksikään ei makea vaan raikas tai hapan

Breezerit ja muut on ihan jees mutta useasti kalliita baareissa etc klubeilla.... Itse ihmettelen miksei ihmiset osta vaan neljää senttii sitä lime vodkaa tms ja siihen soodaa sitruuna mehuu ja vähän vaikka spritee niin täysin samanlainen drinksu on valmis ja mikä parasta useasti jopa halvempi... Ok onhan siinä prossiakin enemmän :) Ja jos makeus ei ole vielä tarpeeksi ylhäällä... nooh Hyvin varustetuissa paareissa on sokerilientä.. sitä sekaan vaan vähän niin johan on makeutta

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#203 • • Catha Guest
Kossubattery rulaa*joo*
Occu

Posts: 2,528

#204 • • Occu
yksi aika kova juoma on Smirnoff ice...

--
..::MOI::..

Avatar
#205 • • kelasin Guest
pullo punkkuu *plur* esim don opas.. mut riippuu jos on menos hyviin bileisiin, ni sit selvänä et jaksaa *jiihaa*
Tetsu

Posts: 688

#206 • • Tetsu Naksutohtori
Baileys tai jokin muu kermalikööri. *hymy*
Hansu

Posts: 481

#207 • • Hansu
Muutama olut (ja nyt en puhu mistään Lapparista tms. vesilitkusta) tai jos rymypäälle sattuu niin Alkon peruslonkeroa, sitä perinteistä ginihärpäkkää. Sitä tulee myös usein juotua bilepaikassa (silloin harvoin kun sellaisessa käyn): sopivan raikasta ja maistuu hyvältä vielä lämmetessäänkin.
MaSari

Posts: 1,986

#208 • • MaSari space jammer
Ennen partyja juon yleensä pelkkää lonkeroa, mutta paikan päällä sit virtasii, lonkeroita ja kossukolia lähinnä.. Nnnam *enkeli*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Susu

Posts: 1,077

#209 • • Susu The Nasu

Occu:
yksi aika kova juoma on Smirnoff ice...



oioioi*kuolaa* Samaa mieltä*slurps*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Progress

Posts: 955

#210 • • Progress
monesti en juo bileis mitää(enkä myöskää ota muutakaa), mut jos otan, niin se on joko punkku tai tumma olut...

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#211 • • Enkeli Guest
Yleensä bissee...
paras ”drinksu” on ottaa 2cl baileyta ja 2cl limemehua (eri laseihin)
heittää ne samaanaikaan suuhun ja ravistella voimakkaasti päätä sivulta toiselle.*iloinen*
Ja eikun kokeilemaan *plur*
Bishop Henrik

Posts: 135

#212 • • Bishop Henrik

Enkeli:
Yleensä bissee...
paras ”drinksu” on ottaa 2cl baileyta ja 2cl limemehua (eri laseihin)
heittää ne samaanaikaan suuhun ja ravistella voimakkaasti päätä sivulta toiselle.*iloinen*
Ja eikun kokeilemaan *plur*



Toimii!!*iloinen*

--
fucking hostile...

Progress

Posts: 955

#213 • • Progress
kerronpa hyvän drinkki-vinkin...ota 0,5L tuoppi, laita siihen 3/4 bayleys-liköörii ja 1/4 puolimakeeta kuoharia..Huh! Nousee päähän ja maistuu kivalta! *hymy*
Opin juomaan tota Ruotsissa asustellessani... *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

vaavu

Posts: 1,324

#214 • • vaavu vara-vana

Tapi T:
Jos nään jonkun sotkevan maitoa teehen, vedän saman tien turpaan!



Höpsis. Teetä voi juoda monella eri tavalla, kaikki riippuu teelaadusta ja haudutustyylistä. Itse juon aina välillä teetä englantilaiseen tyyliin: Breakfast tai Earl Grey oikein vahvaksi haudutettuna, sekaan tilkka maitoa. Sopii hyvin voileipien tms. englantilaisten hömpötysten kanssa.

Viime aikoina olen preferoinut vihreää teetä ja kofeiinitonta rooibos-teetä. Töissä kun kittaa teetä sen verran paljon, niin täytyy varoa ettei synny kofeiiniriippuvuutta.

Topikkiin liittyen: yksi parhaimmista lantringeista absinttiin on haudutettu tee. Tiikerin päiväuni terästettynä absintilla oli itse asiassa oikein hyvää. Teen vaan täytyy antaa jäähtyä vähän, ennen kuin siihen sekoittaa terästyksen, ettei alkoholi haihdu pois.
Dementation

Posts: 2,892

#215 • • Dementation wednesday?
Tappavimpia drinkkejä on varmasti uppotukki ja sukellusvene...
Eli siis kaljaa ja viskiä... Toisessa laitetaan vaan snapsilasi viskiä väärin päin tuopin pohjalle ja täytetään sitten vasta kaljalla ja toisessa tiputetaan täyteen tuoppiin oikeinpäin snapsilasi viskiä.... Molemmat menee aika hyvin päähän *nukkuu**ding**känni**pahis*

vaavu
Töissä kun kittaa teetä sen verran paljon,
niin täytyy varoa ettei synny kofeiiniriippuvuutta.



Ja teehen jää useammin riippuvaiseksi koska siinä on teamiinia kuin siksi että siinä on kofeiinia.Tietenkin yleisimmin se on noiden yhteisvaikutus.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#217 • • ~dream~peip. Guest
Eka muutama pullo sitä lonkeroolasipulloistaAlkostaminkämerkkiiennyttiedäkuntuleedokattuuniinharvoin ja sit paras drinkki on kyl Blue Laguun tai jotain...*jiihaa*
wi||iam

Posts: 152

#218 • • wi||iam d|-_-|b
Ennen bileitä jotai siideriä / lonkeroa / drinksua.
Bileissä sit jotai vakio siidereitten / lonkeroitten lisäks jotai hedelmä-drinksua, kuten Kelkka, San Fransisco yms. Sit Marianne on iha sika hyvä ja Blue Lagoon on kanssa hyvä. Mutta onhan se totta, että Smirnoff Ice ja Bacardi Breezerit on iha ykkösiä *joo*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Pablo

Posts: 1,875

#219 • • Pablo
yleensä ollaan väsätty joka kerta illanistujaisiin ennen bileitä erilaisia booleja. sixpack karhua siihen oheen on aika vakio. Sitten sitä örvelletäänkin aika levottomassa hapessa. *känni*
N@su

Posts: 77

#220 • • N@su Pieni porsas
Itse yrittää olla dokaamatta liikaa ennen bileitä, max neljä isoo bissee (hyviä sellaisia, ei lapinkultaa) tai muuten menee överiks ja kuulee kamuilta kuinka hyvät kekkerit olikaan. Viina on petollista.

--
No sex causes bad eyes..