Hyväksytkö Fleimaamisen

53 posts, 3 pages, 19,283 views

siveys

Posts: 2,492

#21 • • siveys lovely
tekisi nyt kyllä mieli vähän fleimata tätä topikkia, että saisi skenepisteitä, mutta ei taida oikein verbaaliset kyvyt riittää *ding*
Claquesous

Posts: 3,206

#22 • • Claquesous viidettä kolonnaa

siveys:

verbaaliset kyvyt riittää *ding*



Ts. kirjoitukselliset kyvyt, koska eihän täällä kukaan puhu...

--
32. of December

Avatar
#23 • • ikj Guest

Jone:
---
Dives:
Mun käsitykseni mukaan fleimaamisen tunnusmerkit ei useinkaan täyty täällä Klubituksella ja jo siinä vaiheessa kun joku sanoo jotain vähänkin kriittistä, niin joku PLUR-bunny tulee huutamaan ”taas täällä tapellaan!” *ding*



pitää kuiteski muistaa et viime aikoina on tullut valtavat määrät uutta porukkaa tänne, varsinkin nuorempaa..eikä ne välttämättä ota tätä niin vakavissaa, tajusitkohan? (ku en osaa selittää) (esim jos joku tulee heittää huume topiikkii 'en ole kokeillut, ei kiinosta..huumeet tappaa!' ilman minkäälaisia perusteluja jne, nii kyl sitä joskus vois ehkä astetta mukavemmalla 'sävyllä' sanoa mitä luulee et pitää sanoa. Koska jos ne tulee suoraa joltain demin sivuilta tänne niin ne tuskin odottaa jonkun antavan niille jonukun hemmetin pitkä tarinan pelkkää dissausta. Eikä se varmaa sit kovin kivaa ole..(tähän mä odottaisin jonelta esim jotain '*taputapu* cry me a river why dont you, plur plur*justjoo* jne, ja sit paljon semmosta tekstii mistä sit meen ihan hiljaseks =D )

no ok, pakko myöntää et se kiusaaminen ja negatiivinen kritiikki on joskus ollut erittäin kohallaa! (varsinkin viimeaikoina on ollut semmosia tapauksi et huhuh=D)
just..
eli voitte sit varmaa samantien unohtaa ton mun mielipiteen, koska taisin juuri vaihtaa sen, eikä siinä todennäköisesti mitään järkeä ollutkaan) -->nukkuu :)

[muokattu 15.5.2004 09:22]
siveys

Posts: 2,492

#24 • • siveys lovely

mikkihiiri:
Ts. kirjoitukselliset kyvyt, koska eihän täällä kukaan puhu...


mä olen kyllä aina kuvitellut, että verbaalist kyvyt auttaisi myös kirjoittaessa sanoja valitessa.. olenko mä ymmärtänyt tuon käsitteen sitten väärin?
Dives

Posts: 536

#25 • • Dives I see the light

idi:
---
Jone:
---
Dives:
Mun käsitykseni mukaan fleimaamisen tunnusmerkit ei useinkaan täyty täällä Klubituksella ja jo siinä vaiheessa kun joku sanoo jotain vähänkin kriittistä, niin joku PLUR-bunny tulee huutamaan ”taas täällä tapellaan!” *ding*


---


pitää kuiteski muistaa et viime aikoina on tullut valtavat määrät uutta porukkaa tänne, varsinkin nuorempaa..eikä ne välttämättä ota tätä niin vakavissaa, tajusitkohan? (ku en osaa selittää) (esim jos joku tulee heittää huume topiikkii 'en ole kokeillut, ei kiinosta..huumeet tappaa!' ilman minkäälaisia perusteluja jne, nii kyl sitä joskus vois ehkä astetta mukavemmalla 'sävyllä' sanoa mitä luulee et pitää sanoa. Koska jos ne tulee suoraa joltain demin sivuilta tänne niin ne tuskin odottaa jonkun antavan niille jonukun hemmetin pitkä tarinan pelkkää dissausta. Eikä se varmaa sit kovin kivaa ole..(tähän mä odottaisin jonelta esim jotain '*taputapu* cry me a river why dont you, plur plur*justjoo* jne, ja sit paljon semmosta tekstii mistä sit meen ihan hiljaseks =D )

no ok, pakko myöntää et se kiusaaminen on joskus ollut erittäin kohallaa! (varsinkin viimeaikoina on ollut semmosia tapauksi et huhuh)
just..
eli voitte sit varmaa samantien unohtaa ton mun mielipiteen, koska taisin juuri vaihtaa sen, eikä siinä todennäköisesti mitään järkeä ollutkaan) -->nukkuu :)



sulla on tossa pointti uuden porukan kanssa..

tosin järjellä kaikki en itekkään mikään veteraani ole.. 2 vuoden tauon jälkeen kaikki suurin osa bileporukoista on vaihtunut ja olen ihan uusi..

kuitenkin niille uusille voisi vaikka rekisteröitymisen yhteydessä lähettää kohteliaan mailin tai tehdä jonkun lukitun topikin (ellei sellainen jo ole) käyttäytymis säännöistä..

elikkä OLE kohtelias..

itse arvostan kritiikkiä ja pohdittuja vastauksia vaikka ne eivät minun mieleeni olisikaan tai olisin samaa mieltä.. mutta turha ”VÄHÄN TOI ON PASKA JNE..” jutut on kyllä mielestäni aiheettomia missä tahansa... se vaatii isomman miehen/naisen olla hiljaa kuin aukoa päätä.
siveys

Posts: 2,492

#26 • • siveys lovely
täällä on selkeästi joillakin ihmisillä käsissään liikaa vapaa-aikaa niin tehän voisitten yhteistoimin kirjoittaa sellaisen ”how we think you should discuss in klubitus”-etiketti-kirjoitelman ja laittaa se nettiin, että ei tarvitsisi aina vollottaa samoja virsiä..

tosin taitavat tyypit kuitenkin tykkää vollottamisesta enemmän kun siinä on sellaista jatkuvaa älyllistä haastetta, että löytää ihmisten toiminnasta ja sanoista epäkohtia.

vähän sama juttu kuin että musta on paljon mukavempaa ensin kirjoittaa proof of concept koodi johonkin exploittiin ennenkuin raportoin siitä *iihhih*
Dives

Posts: 536

#27 • • Dives I see the light

siveys:
täällä on selkeästi joillakin ihmisillä käsissään liikaa vapaa-aikaa niin tehän voisitten yhteistoimin kirjoittaa sellaisen ”how we think you should discuss in klubitus”-etiketti-kirjoitelman ja laittaa se nettiin, että ei tarvitsisi aina vollottaa samoja virsiä..

tosin taitavat tyypit kuitenkin tykkää vollottamisesta enemmän kun siinä on sellaista jatkuvaa älyllistä haastetta, että löytää ihmisten toiminnasta ja sanoista epäkohtia.

vähän sama juttu kuin että musta on paljon mukavempaa ensin kirjoittaa proof of concept koodi johonkin exploittiin ennenkuin raportoin siitä *iihhih*



jone ja tres vois koittaa yhteistoimin tehdä sellaisen.. se voisi olla hauskaa... :D
Claquesous

Posts: 3,206

#28 • • Claquesous viidettä kolonnaa

siveys:

mä olen kyllä aina kuvitellut, että verbaalist kyvyt auttaisi myös kirjoittaessa sanoja valitessa.. olenko mä ymmärtänyt tuon käsitteen sitten väärin?



Tai sitten minä olen väärässä. Mutta minun mielestäni verbaaliset ja kirjoitukselliset kyvyt ovat kaksi eri asiaa, tietenkin ne tukevat toisiaan. Silti huono oraattori voi olla loistava kirjoittaja.

--
32. of December

siveys

Posts: 2,492

#29 • • siveys lovely

Dives:
jone ja tres vois koittaa yhteistoimin tehdä sellaisen.. se voisi olla hauskaa... :D


Mikäköhän siinä olisi hauskaa? *ding*
Viltsu

Posts: 2,010

#30 • • Viltsu noname
...jos se auttaa pitämään tuosta uusimmat viestit-boksista kaikki:

* miltä varpaanvälisi haisevat
* mitä söit tänään
* dj ejay: the hit mix

topikit vähemmällä niin tod.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Roger Roger

Posts: 3,372

#31 • • Roger Roger Kentti

Viltsu:
* miltä varpaanvälisi haisevat
* mitä söit tänään
* dj ejay: the hit mix


Ei mitään lempitopikkejani, mutta jotkut tykkää kirjoitella sinne.

Miksi mennä kieltämään jotain, mistä itse ei pidä?

edit: Suotavaa kuitenkin olis katsoa onko aiheesta kirjoitettu jo. Ei se haku kovin vaikea ole käyttää.

[muokattu 15.5.2004 11:43]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Funktion

Posts: 1,720

#32 • • Funktion over 9000

Dives:


Ne ihmiset jotka fleimaavat ovat ehkä sellaisia jotka kerjäävät huomiota ja rispektiä sekä skenepisteitä.

Elikkä lyhyesti jos se on sinusta perseestä se ei ole kaikkien mielestä perseestä!

*dissaa*



Aivan samaa mieltä!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sts

Posts: 7,969

#33 • • sts Sama pyynti aitta!
Fleimaaminen ja avautuminen on erinäisten foorumien suola,
ja täällä ei päästä lähellekkään esim elixirian tasoa :)
ezzy

Posts: 8,060

#35 • • ezzy Droid-pappa

Dives:


Ne ihmiset jotka fleimaavat ovat ehkä sellaisia jotka kerjäävät huomiota ja rispektiä sekä skenepisteitä.

Elikkä lyhyesti jos se on sinusta perseestä se ei ole kaikkien mielestä perseestä!

*dissaa*



YEAH RIGHT. *dissaa*

lopeta nyt vittu ton skenepiste-sanan käyttö jo...

Digital Beat:
no en, ei se ainakaan kovin kypsää käytöstä ole. Mutta antaa olla.



Paraskin kypsän käytöksen puolestapuhuja *hahjust*

[muokattu 21.7.2004 15:49]
Pätkis

Posts: 1,038

#36 • • Pätkis Pikkis

ezzy:
---
Dives:

Ne ihmiset jotka fleimaavat ovat ehkä sellaisia jotka kerjäävät huomiota ja rispektiä sekä skenepisteitä.
---
lopeta nyt vittu ton skenepiste-sanan käyttö jo...
---


(offtopic) sana rispekti eri tavoin taivutettuna on kans joku in-juttu *eiei* (ja mulla on tylsää töissä *justjoo*)

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

John

Posts: 1,384

#37 • • John Lauma
Kyllä. Fleimaaminen on tiettyyn pisteeseen asti ihan jees jos ihminen ei muuten tajua. Tosin on näitäkin tapauksia jotka eivät millään tajua...

ezzy:
---
Digital Beat:
no en, ei se ainakaan kovin kypsää käytöstä ole. Mutta antaa olla.

---

Paraskin kypsän käytöksen puolestapuhuja *hahjust*



Muhaha, voi voi. Onneksi Klubituksessa, toisin kuin plattarilla, on ignore-toiminto. *kiitoskiitos*

--
Fancy some cheese, Gromit?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#38 • • liikkuva muna an egg on the move
Tosi kuuli threadi

Huijaatko pissakilpailussa vetämällä esinahkasi taakse?

a. Kyllä.
b. Kerran en huijannu.


*grr*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#39 • • Aziz Combat Fighter

a:
---
Dives:Ne ihmiset jotka fleimaavat ovat ehkä sellaisia jotka kerjäävät huomiota ja rispektiä sekä skenepisteitä.
---


sä oot kyl dives tekopyhyyden mestari :)



Mun on jotenki vaikee dissaa divesiä kun mulla tulee siitä niin vahvasti mieleen se, millanen itte olin 16-vuotiaana :)
domi

Posts: 7,069

#40 • • domi Työn sankari.

Ana:
---
a:
---
Dives:Ne ihmiset jotka fleimaavat ovat ehkä sellaisia jotka kerjäävät huomiota ja rispektiä sekä skenepisteitä.
---


sä oot kyl dives tekopyhyyden mestari :)

---


Mun on jotenki vaikee dissaa divesiä kun mulla tulee siitä niin vahvasti mieleen se, millanen itte olin 16-vuotiaana :)



Sama vika, tuntuu että Dives tekee topicin jokaisesta asiasta, mikä vaivaa :) Joskus vaikeneminenkin on kultaa.