kerma menee kiinni tämän kuun lopussa, minne siirryt?

48 posts, 3 pages, 9,412 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#41 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

remotion:
Ei todellakaan ole vaihtelevuutta. paikka täynnä haussihomostelijoita ja klubituksen peruspirinaamoja. Alhaalla soi ei mikään, ylhäällä soi vuoropäivinä haussi tai sitten joku afro/soul/tuuba/juuneimit itseään toistava kevytshaisse. Chillipuolella yleensä genkiä tai vastaavaa...

Eli en jää suuremmin kaipaamaan. Poket oli aina iso + samoin baarimikot ja -maijat, isoin - miestenvessasta joka oli aivan ala-arvoinen!



Sinuna varoisin sanojani, sillä kohta rupeet saamaan uhkakirjeitä *iloinen*

Ja yksi syistä miksi Kerma on minun suosikkini on juuri se että siellä ei soi mikään muu kun house... Ei siellä muuta tarvi soittaakkaan *jiihaa*

”Not every body understands house music, house music is spiritual thing, a body thing, a soul thing... ”

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-P

Posts: 4,972

#42 • • -P

remotion:
Ei todellakaan ole vaihtelevuutta. paikka täynnä haussihomostelijoita ja klubituksen peruspirinaamoja.



Olisi todella hienoa kuulla miten luokittelet ihmiset haussihomostelijoiksi ja peruspirinaamoiksi. Uskoisin että aika monella olisi kanssa lisättävää tuohon...

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#43 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

J-Tone:
---
Steven Hoaks:
”Not every body understands house music, house music is spiritual thing, a body thing, a soul thing... ”

---

”Not everyone understands house music. It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing... ” ;)

*nusail*

[muokattu 21.5.2004 11:41]



Heh no ruvetaan nyt viilaa pilkkua... *nauru*

Oli kyllä tosiaan aika paha virhe... Mikä ihmeen house diggari mäkin oon kun en totakaan muistanut oikein *eiei*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Apo

Posts: 1,574

#44 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Steven Hoaks:
Ja yksi syistä miksi Kerma on minun suosikkini on juuri se että siellä ei soi mikään muu kun house...



Outoa, oon ollu tähän saakka siinä käsityksessä oon ollu jorailemassa Kermassa housen lisäks mm. myös junkkaa, teknoo, breakseia, elektroa, diskoa ja funkkia *ding*

No, eipä oo eka hyvä klubitila mikä sulkeutuu Helsingissä syystä tai toisesta, R.I.P: Berlin, Nylon, Stonewall, Hype ja Lepakko. Pitää toivoa että Kermalle löytyy arvoisensa jatkaja *jiihaa*
Android

Posts: 3,908

#45 • • Android

Steven Hoaks:
Ja yksi syistä miksi Kerma on minun suosikkini on juuri se että siellä ei soi mikään muu kun house... Ei siellä muuta tarvi soittaakkaan *jiihaa*



Ja mitä Pulsareissa ja Freeformeissa sitten on soitettu? *justjoo*
blender

Posts: 2,552

#46 • • blender Arcade | KAIKU

Steven Hoaks:

Ja yksi syistä miksi Kerma on minun suosikkini on juuri se että siellä ei soi mikään muu kun house... Ei siellä muuta tarvi soittaakkaan *jiihaa*



*igor*

pahasti ohi kirjottanu?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#47 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)


ylhäällä soi vuoropäivinä haussi



Tartuin enemmänkin tohon yllä olevaan lauseeseen... En tarkoittanut että siellä AINA soitetaan housea mutta valtaosa kuitenkin... Olen kyllä ollut kaikissa kermassa järjestettävissä klubeissa niin tiedän kyllä mitä siellä on soitettu...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anthocyan

Posts: 1,511

#48 • • anthocyan Kohti valoa...

J-Tone:

”Not everyone understands house music. It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing... ” ;)

*nusail*

[muokattu 21.5.2004 11:41]



*plur* Erinomaisesti sanottu! Ja näin se on! *sydän* Housessa ei oo mitään vikaa, jos se on oikeanlaista sellaista! *hih* Mutta täytyy sanoa, että Kermassa soitettiin paljon housea, mutta tuli siellä kuultua mm. junkkaa, funkkiii ja tranceekin *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-