Juhannus 2004 minne jengi menee?

248 posts, 13 pages, 76,349 views

tematsu

Posts: 436

#181 • • tematsu Innovator
juhannus kotona pienellä kaveriporukalla, maustettuna hyvällä musiikilla, mikäs sen parempaa... aih aih... hih..

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Avatar
#182 • • QWERTYUIOP Guest
Juhannus.... varmaan valitettavasti kotona yksikseni ellei jaksa sitten lähteä riiaamaan kaupungille pikkutyttöjä... (niinku olisin jotenkin ISO itsekään) kaikki on menossa kuitenkin jossain muualla... Tai sitten voi eksyä lähinpään sitiin Kuopioon ja etsiä paikka minne jopa pääsis sisälle vaikka ei sitä viimeksikään ollut mitään vaikeuksia...
innae

Posts: 1,377

#183 • • innae PaskaJätkä
Myt muuttui suunitelmat. Ei viel tiedä mitä tehään...

--
PaskaJätkä

Avatar
#184 • • needANDwant Guest
Töihin, siis aattona yöks. *poks* Torstaina ottaa kuppii, perjantaina töihin, lauantaina nukkuu ja ottaa lisää, sunnuntaina taas töihin. *eiei* Mut täshän tää..
kiiki

Posts: 491

#185 • • kiiki hankala
kylläpäs tuli taas päätettyä ajoissa... mökillehän se tie vie.
mushi

Posts: 714

#186 • • mushi laura
mökille onkimaan särkiä!
ja paistaa makkaraa
voiko parempaa olla!
hemuz

Posts: 2,178

#187 • • hemuz kätevä emäntä
möksään kotona ku ei oo rahaa ja kaikki frendit menee festareille!
fadeout

Posts: 171

#188 • • fadeout NoStatus
Stadissa pyörin eli tie vie varmaan Suomenlinnaan. Mökille ei viitsi lähteä kun vanhukset on siellä kuitenkin kuokkimassa kasvimaata.

--
tamppauskone - se olen minä

Benedix

Posts: 41

#189 • • Benedix brucelee
RMJ ja Screen kutsuu...Deep Dish ah ja uuh!

--
\'If the world didn\'t suck, we would all fall off...\' *pahis*

ChocoCat*

Posts: 690

#190 • • ChocoCat* Prinsessa
Mulle ois periaattees ihan sama vaik jäisin kotiinkii..
Juhannus on kuitenki vaa ykspikku viikonloppu ja sit se on ohi.
Mut asian ratkaisi lopulta se kun pääsee maalle saunoo ja uimaan -johon en ehkä koko loppu kesänä enää pääse*uuh* ..
(Mun mielestä kesässä on kuitenki kaikkein parasta aurinko, uiminen ja rantasauna.. Rantavesien snorklaus..*hihu*just sellaista mökkeilyy ja et saa kärtsätä nuotiossa kaikkia naminami vartaita ja vaahtokarkkeja.)

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Pablo

Posts: 1,875

#191 • • Pablo
Hankoon lähdetään katselemaan rantameininkejä! Pitäisi teltta varmaan kaivaa esiin jostain kun autossa on aika nihkeä nukkua. *hymy*
JustinSan

Posts: 822

#192 • • JustinSan Nullius in verba

Pablo:
Hankoon lähdetään katselemaan rantameininkejä! Pitäisi teltta varmaan kaivaa esiin jostain kun autossa on aika nihkeä nukkua. *hymy*



autossa nukkuminen on aina kivaa *joo*
”et vaan osaa” *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

kativa

Posts: 28

#193 • • kativa
Mökille, koska toinen vaihtoehto on olla kotona ja katella videoita. Mieluummin katselen joessa polskivia sorsia vaihteeksi yhden viikonlopun. *haukottel*
Orfeus

Posts: 5,872

#194 • • Orfeus
Suunnitelmat kusi ja päk up pläänikin kusi eli näil näkymin himassa datailuu ja nahka haussin soittoo*jiihaa*
Pablo

Posts: 1,875

#195 • • Pablo

JustinSane:
autossa nukkuminen on aina kivaa *joo*
”et vaan osaa” *nauru*



Harjoittelu tekee mestarin. Mä olen niin newbie näissä asioissa kun auto on yleensä jätetty kotiin tällaisilla reissuilla *vink* *nauru*
JustinSan

Posts: 822

#196 • • JustinSan Nullius in verba

Pablo:
Harjoittelu tekee mestarin. Mä olen niin newbie näissä asioissa kun auto on yleensä jätetty kotiin tällaisilla reissuilla *vink* *nauru*



Ehkä syystä *joo*


---

Mutjoo omat juhanussunnittelmat on edelleen joko peukutusta ja muuta omaa kivaa himassa, tai sitten kans tonne hankoon, riippuen säästä, kyydeistä ja siitä saanko ylipäätääm roudattua yhtäkään mun überflegmaattisista kavereista mukaan *hymy*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Pablo

Posts: 1,875

#197 • • Pablo

JustinSane:
Mutjoo omat juhanussunnittelmat on edelleen joko peukutusta ja muuta omaa kivaa himassa, tai sitten kans tonne hankoon, riippuen säästä, kyydeistä ja siitä saanko ylipäätääm roudattua yhtäkään mun überflegmaattisista kavereista mukaan *hymy*



Juuh. Mulla on samat selvitykset työn alla että ketä kavereista lähtee edes sinne. Himaan ei voi missään nimessä jäädä datailemaan/peukuttamaan *vink*
Avatar
#198 • • Galadhan Guest
Tänään varmistui sitten se, että koko juhannusviikko menee eri duuneissa. Huh. Ensin piti olla vaan aattona yhet häät käytävänä, mutta nyt oon jotenkin onnistunu buukkailemaan koko viikon aivan täyteen keikkoja päiväduunin lisäksi. Täytyy ottaa seuraava viikko vähän iisimmin sitten. *poks*
Avatar
#199 • • terence Guest
Ainoa oikea juhannus vietetään mökillä..
Juhlinnan katkaisee vaan työt lauantaina... dj.n pitää tehdä, mitä dj.n pitää tehdä *hymy*
Avatar
#200 • • TechI Guest

mushi:
mökille onkimaan särkiä!



Särjet ovat loistavia suolakaloja. Takki vaan pois ja fileerausveitsi käteen*jiihaa*

Itse menen varmaan Isabelalle laivaristeilylle pyöriin nuppiturvoksissa.