kommenttia?
13 posts, 1 page, 5,870 views
anri:
Kuulostaa vähäsen siltä et
hei mä haluun et kaikki saa tietää et mä ihan oikeesti teen muutaki ku vaan vierailen bileissä vaiks en oo promoottori tai dj.
hei mä oon oikeesti skenes
Dives:
mä vaan koomailen täällä :D
itse ajattelin asiaa enemmänkin siltä kannalta että kun porukat on osa niin monta schaissea niin niistä ei aina vaan saa selkoa että mitä hittoa kukakin teki ja missä :D
anri:
Kuulostaa vähäsen siltä et
?hei mä haluun et kaikki saa tietää et mä ihan oikeesti teen muutaki ku vaan vierailen bileissä vaiks en oo promoottori tai dj?.
?hei mä oon oikeesti skenes?
pinkki:
ne parit piskuset jokusen pikselin kokoset yksväriset ikonit profiilissa hidastaakin toimivuutta aivan järkysti, jopa modeemi-ihmisille :))
nomic:
mutta jos tämä viesti oli tarkoitettu minulle niin vastaan samalla tavoin kuin aikaisemminkin eli että ei kyse ollutkaan grafiikasta vaan koodista, en kyllä väitä että anqqa olisi huono ohjelmoimaan php:ta mutta kun sitä on paljon se hidastaa aika kivasti, vaikka tuommoinen pieni härpätin ei kyllä hidastaisikaan mutta kannattaisi ehkä ennemmin miettiä että kannattaako hidastaa koko palvelimen toimintaa 0.002% vaiko tehdä yksinkertainen topikki joka hidastaa paljon vähemmän...
ja kun miettii miten pääsee koodin hitaudesta eroon niin jatkaisi tuota juttua missä on dj:t, promoottorit, tuottajat, kamera-sällit jne... eli sitä jatkaisi mutta enpä tiedä... mutta en väitä että ei olisi kivaa jos olisi lisää säädettävää, tässä vain ajattelin koko ylläpitoa sekä nopeuksia... :]