Freedom 26.5.2004 @ Helsinki

49 posts, 3 pages, 2,999 views

$

Posts: 1,802

#21 • • $ Destination weekend!
Kurkkupurkki raikasi ja kaikilla oli kivaa. Oikeasti, luulisi että useamman vuoden kemutus veisi kuulon, mutta ei, sehän vain paranee luukutuksesta.

Säröllä voimme sen kaiken tehdä, yhdessä Pioneerin peltisen

Hyvät kekkerit puolin toisin.
-P

Posts: 4,972

#23 • • -P
Ihan jees, pitkästä aikaa jaksoi proteuksellekin nostaa jalkaa ja johan tuli tehotamppausta harrastetuksi, jalat ovat hieman vinossa nyt *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Saara

Posts: 1,954

#24 • • Saara #2970
No tulipahan täälläkin käytyä, vaikka oltiinki vaan yhteentoista. Paljon kavereita paikalla ja meininki oli ihan jees *hymy*

Mutta premi on premi eikä se siitä muutu *grr*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

mniittymaki

Posts: 1,641

#26 • • mniittymaki
Ihan kivaa joo, mutta niinku joku tossa jo aikasemmin mainitsi niin Premi on kyl
iha järjetön läävä. Musiikillinen anti näissä bileissä ei ollu hirveemmin mun makuun
mut EFOn vikana biisinä tiputtama RMB:n Spring pisti kyllä hymyiyttämään,

Itis & Maria, kiitti taas seurasta ! Teijän kans on kyl aina
ihan järjettömän hauskaa. :) ”Homma oli taas hanskassa” :D

Ens keskiviikkona sit uusiks !

plopplop
.m
sts

Posts: 7,969

#27 • • sts Sama pyynti aitta!
Ihan mukava kesäklubin aloitus. vaikka loppuillan musatarjonta ei ihan ollut tämän miehen makuun. dr. bonen setti oli kyllä ihan omaa luokkaansa.

No vaikka premi on mitä on niin silti voisi ensi keskiviiikkona taas tulla paikalle :) oli sen vertaa kivaa :)

Kiitos.
itis

Posts: 2,518

#28 • • itis Morning Star
Ei siinä mitään hyvä meininki yllättävän paljon porukkaa ravintolan kuntoon nähden (ihan ku se olis joku viimesiään vetävä rapajuoppo) Loistavia settejä. Proteuksen settiä en ehtinyt kuunnella loppuun koska kyyti lähti mut siihen mennessä tulleista seteistä EFO teki taas vaikutuksen. Osaan kyllä arvostaa oldschool-viboja freeformin seassa -jopa happy hardcorekin kuulostaa hyvältä efon ”treatmentilla”

Flaikku> Samat sanat, sun jutut on yleensä ihan himmeitä ja posket kipeenä joutu hymyileen koko ajan. Mayahkin kesti mukavasti meidän äijähöpinää autossa *vink*
*hih* Tytöthän pääsi oikeen vertailemaan kokemuksia povekkaan blondin arjesta *nauru*

Janne heitti illan parhaat Baarimikolle *nauru* En muista tarkkaan mut jotenkin ”Vitun Karvakäsiapina... jne.” -sse meni *hih* Ihme ettei se hermostunu humaltuneelle kuvaajallemme enempää.

[muokattu 27.5.2004 11:58]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

sapeli

Posts: 11,768

#29 • • sapeli jokukukamikä?
Ikävä kun vaan ekat 20 klubituslaista pääsi sisään ilmatteeks... *dissaa* No, eihän se paljoa silti maksanut. Saiks kaikki ilmaislipun huomiseen Secret Gardeniin? Sanoivat sitä ”lohdutuspalkinnoksi”... (Onkohan sinnekin sit kiintiö... *hmph*)

Yhdyn mielipiteeseen että paikka oli aika huono... Ja se vessa ihan oma tapauksensa. Mutta ihmiset oli kivoja ja kauniita ja tunnelma oli *jiihaa*!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#30 • • sapeli jokukukamikä?
Ja olihan siellä kiintiö - vaan kakskyt ekaa pääs sisään ilmaseks. *hmph* Aiemminkin on jo ehtinyt innostumaan että on varaa ottaa pari siideriä enemmän (kun Klubitukseen ei ole ilmoitettu tälläsii yksityiskohtia), ja sitten ottaa vähän päähän ovella kun joutuukin kaivaan lompsan esille.

Mieluummin arvostaisin rehellisyyttä näissä asioissa! *igor*

(Mut oli siellä silti kivaa! Olinpas aiemmin ärtsy... *blush*)

[muokattu 30.5.2004 22:57]

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hoocee

Posts: 34

#31 • • hoocee
Itse tulin sisään siinä vähän yli 23 ja ihan hyvin pääs sisään ilmaseks :o
no mut iha sama, iha hyvät kekkerit oli kyllä ja musiikkiki oli ihan jees.
Harrin setti nyt ei ollu ihan mun makuun. säteessä soitti paljon paremman setin. no mut tää oli vaan mun mielipide
anthocyan

Posts: 1,511

#32 • • anthocyan Kohti valoa...

sapeli:
Ikävä kun vaan ekat 20 klubituslaista pääsi sisään ilmatteeks... *dissaa* No, eihän se paljoa silti maksanut. Saiks kaikki ilmaislipun huomiseen Secret Gardeniin? Sanoivat sitä ”lohdutuspalkinnoksi”... (Onkohan sinnekin sit kiintiö... *hmph*)

Yhdyn mielipiteeseen että paikka oli aika huono... Ja se vessa ihan oma tapauksensa. Mutta ihmiset oli kivoja ja kauniita ja tunnelma oli *jiihaa*!



Oli kyl iha perseest ku meki maksettii pyryn kaa 2 euroo inee... Eikä saatu mitään ilmaislippuu *täh* Mut oli kyl niin siistii tanssii!!! *plur* Ihmiset oli joo aivan mahtavia, tunnelma oli niin kotoisa ja aah! Oli ihanaa tanssii!!! *plur* *jiihaa* En tienny et premis vois olla noinki kivaa *hih* Proteus oli tosi mahtava!!! *plur* En kyl sit muit kuullukaa ku tulin sen varran myöhään *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

infiniz

Posts: 68

#33 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Premin miestenvessan taso... ens kerralla surffilauta tai kumpparit mukaan.
Meininki muuten ihan kiva ja taas tutustui uusiin ihmisiin.
UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se
*känni*-ääliö ilmottautuu..! *nauru*
mulla on viina lakko.. ja siideri ei oo viinaa *vink* *hih*


Oli kyl TOSI kivaa.. *joo*
Tabin setti.. *sydän* oi että nautin nini paljon siitä *sydän*

Efo oli kanssa aivan mahtava *sydän*
RMB- Spring.. siitä se kaikki alkoi mun kohalla joskus vuosia sitten.. oi että mitä fiilistelyy.. *joo*


yatsii eri pöydissä porukoitten kanssa... aivan sika hauskaa.. pakko sanoo MÄ OON VOITTAMATON kun oon kännissä... esim yksi peli... minä 306 pistettä ja orja 153 *pahis* Haasteita otan vastaan... *vink*


Klubitus piirustus jossa on klubbarilaisten niccejä on täällä mun luona tallessa voisin melkein tehhä siitä taulun... *nauru* Siihen tuli aika paljon nimiäkin kerättyy.. *joo*

Se että sammuin sinne sohville niin sshh.... *igor*
Se että mun sormesta alkoi tulla vaan ihan hitosti verta kun kolautin sen jonnekkin en tiiä minne *blush* niin ssshh... *hih*


Kaiken kaikkiaan ihan sika kivaa... Tänne on ihan must tulla ens keskiviikkona uudestaan *joo* *plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#35 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
näääh.. tuhlasin kaiken hyvän kiksun siiderin juomiseen ja sitten kun oisin ollut valmis tanssimaan, niin tulikin vaan jotain polkkaa *hmph* sitten tunnelma laski ja päätin kadota :/

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-David-

Posts: 33

#36 • • -David- Team Jorma
Ilta oli mahtava, tai siis jos verrataan premissä järjestettyihin bileisiin.
Hyvä meisinki jne...

Niin no kaikki oli hyvin, kunnes astuin premiere nightsin vessaan. Itse asiassa en astunut vessaan vaan meinasin vetää lipat. Jostain syystä lattialla lainehti kusi. Meinasin saada melkein kohtauksen kun ajattelin jos olisin kaatunut siihen paska/ kusilätäkköön..*justjoo*

Musa oli ihan jees *vink*
UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se
ai niiiiiiiiiiiin pitäähän mun viel hehkuttaa et proteuksen eka biisi oli broidin *jiihaa*
nomic - fortuna... *sydän*
tosin tunnelmaa sen biisin kohalla oli pilaamassa ne pari mustalaista... *grr* *igor* mut onneksi sekin saatiin hoidettuu pois alta ja pääsi taas fiilistelemään... *joo**plur*
m.gee

Posts: 235

#38 • • m.gee
jeps,olihan tämä mukava ilta*joo**iloinen* jokaisella dj:llä tuli omaan makuun hyviä biisejä,mutta ei vain ollut sellaista fiilistä että olisin tannsilattialle asti päässyt.joten tyydyin paikallani aika ajoin hytkymään*hih* premi paikkana*hmph*joopajoo......flaikku-kiitos kyydistä vielä ja kyllä taas hauskaa oli*nauru* levotontaa menoaa...*nauru* mayah-oli kiiiiva tutustua ja oltiin vähän kuin kaksi marjaa....hmmm,miksiköhän...*ding**hih* ens keskiviikkona paikalla taas ja *super*skarppina töissä seuraavana pv:nä*justjoo*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Janne

Posts: 1,330

#39 • • Janne kipee ukkeli

Itis:
Ei siinä mitään hyvä meininki yllättävän paljon porukkaa ravintolan kuntoon nähden (ihan ku se olis joku viimesiään vetävä rapajuoppo)



En olisi itse osannut sanoa tuota osuvammin! Mut ehkä ne olikin viimeiset bileet nyky-Premissä, jos omistaja (ehkä) pidätettiin... (ks. toinen topicci)
KaveriTavara

Posts: 440

#40 • • KaveriTavara pyryharakka
jeah mikä ilta *iloinen*
meni kyllä meikäläisen osalta niin kännin puolelle että vieläkin tuntuu *nauru*
efo ja proteus oli aivan loistavia *sydän* mutta tanssiminen kyllä jäi kun tuli seurusteltuu ihmisten kanssa ja kännättyä...mutta kokonaisuudessa oli silti aivan tosi kivaa *plur*
ja sitä hiton yatsia en kyllä pelaa enää koskaan *igor**nauru*

--
hyvässä lihassa ei harmita