Minkälaisilla kamoilla soittelette?

435 posts, 22 pages, 321,315 views

Funktion

Posts: 1,720

#1 • • Edited Funktion over 9000
---

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Edited Orfeus
Levarit: 2 x Technics SL-1210 MK2 + Ortofon Concorde Elektro
Mixeri: DJM-800
Cd: 2 x Pioneer CDJ-500s
Luurit: Sennheiser HD 25
Monitorit: Yamaha MSP5
Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Edited Funktion over 9000
--

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Funktion over 9000
Niiih, ja sit Sony MDR V700DJ luurit...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Orfeus

Posts: 5,872

#6 • • Orfeus

WildChild:
Ja sit pystyy muuttaan biisin tempoo ilman et äänenkorkeus nousee...*plur*


Heti menee kyl topicci iha offtopic mut menkööt:
IMO toi ”master tempo” kuulostaa kyllä aika runkutukselta ja jopa pahemmalta kun että äänenkorkeus nousee*dissaa*
Funktion

Posts: 1,720

#7 • • Edited Funktion over 9000
--

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Orfeus

Posts: 5,872

#8 • • Orfeus
Juu makuasioita joista ei tän enempää kannata kiistellä*eiei*
stimbeh

Posts: 400

#9 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Soitin: Yamaha RBX-6 John Myung signature
Kaappi: Laney BC 50
Effektipedaali: Zoom 506 bass
Wah: Cry Baby model 105Q

*hih*
(mitä?)

--
Flow with the go.

Orfeus

Posts: 5,872

#10 • • Orfeus

stimbe:
Soitin: Yamaha RBX-6 John Myung signature
Kaappi: Laney BC 50
Effektipedaali: Zoom 506 bass
Wah: Cry Baby model 105Q

*hih*
(mitä?)


Noviisin veikkaus: Must be jotain skitta kamaa?
stimbeh

Posts: 400

#11 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Orfeus:

Noviisin veikkaus: Must be jotain skitta kamaa?



Basisti. *pahis* (eli bassoskittakamaa) *nauru*

[muokattu 11.5.2004 13:11]

--
Flow with the go.

Orfeus

Posts: 5,872

#12 • • Orfeus

stimbe:
---
Orfeus:

Noviisin veikkaus: Must be jotain skitta kamaa?

---


Basisti. *pahis* (eli bassoskittakamaa) *nauru*

[muokattu 11.5.2004 13:11]


Mut melkein oikein*blush*
stimbeh

Posts: 400

#13 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Orfeus:
Mut melkein oikein*blush*



Kyl. *aplodit*

--
Flow with the go.

DagO

Posts: 1,066

#14 • • DagO häröö

WildChild:
Nooh, IMO, jotkut vanhat, erittäin loistavat raidat, jotka vaan sattuu oleen niin tappavan tylsän hitaita saa key controllin avulla ihan uutta puhtia.. Kun peruspitchillä menee sellaseks mikkihiiri hulinaks että huhhuh.. Mut, kaikil on mielipiteensä. *vink*

Mut takasin tuohon DJM-600:seen.. Itsekkin sitä kuolailin, mutta kun se on niin pirun kallis aparaatti.. *hmph*


tossa stantonin satasessa on vaan silleen ku käytät key correctionia ni biitti rupee kuullostaa siltä että laukkaa. Mulla meinaan on kyseinen soitin ja en tuon takia viitti tuota key correctionii koskaan käyttää, muutoin kyllä tykkään kyseisestä soittimesta yhtäpaljon ku teknarista ellen jopa enemmän.
Funktion

Posts: 1,720

#15 • • Edited Funktion over 9000
--

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

DagO

Posts: 1,066

#16 • • DagO häröö
ja sit viel kamat millä soittelen:
1xTechnics SL-1200MK2
1xstanton ST-100
Behringer djx-700
Numark CDN-88 tuplapesänen cd soitin
pioneer DJ se-dj5000 luurit kohta tulee Senikan HD 25-1
Pioneer EFX-500 efektilaite
Orfeus

Posts: 5,872

#17 • • Orfeus

DagO:
tossa stantonin satasessa on vaan silleen ku käytät key correctionia ni biitti rupee kuullostaa siltä että laukkaa


Just ton takia en itekkää tykkää, tai no ei tost soittimest ole kokemust mut pioneerin cd vehkeissä sama ilmiö!
DagO

Posts: 1,066

#18 • • DagO häröö

WildChild:
Ouh, kiitos.. *ding* Noh, kuulemma silti pirun hyvä soitin.. Vaiko liekö näin? Nyt hyvää aikaa kuulla kritiikkiä kun en vielä oo kerenny niitä tilaan... *iloinen*


joo siis Stenton ST-100 ja STR8 100 on vissiin muuten sama soitin mutta str8:ssa on kai suora äänivarsi. Mut toiminnot kyseisessä soittimessa on enemmän ku hyvät, ei tarvii maapiuhaa ollenkaa optinen ulostulo pitch säädöt + kaikkii muitaki hyvii ominaisuuksíi. Siis ton kestävyydestä klubi käytössä en tiiä mut kotikäytössä on melkeempä parempi ku perus SL-1200MK2 omasta mielestäni, joku voi tietenki olla erimieltä mut makuasioista on turha kiistellä.

[muokattu 11.5.2004 13:34]
DagO

Posts: 1,066

#19 • • DagO häröö

Orfeus:
---
DagO:
tossa stantonin satasessa on vaan silleen ku käytät key correctionia ni biitti rupee kuullostaa siltä että laukkaa
---

Just ton takia en itekkää tykkää, tai no ei tost soittimest ole kokemust mut pioneerin cd vehkeissä sama ilmiö!


Mun CDN-88 cd soittimessa ei tuota laukka ilmiöö tapahdu.
Orfeus

Posts: 5,872

#20 • • Orfeus

DagO:
---
Orfeus:
---
DagO:
tossa stantonin satasessa on vaan silleen ku käytät key correctionia ni biitti rupee kuullostaa siltä että laukkaa
---

Just ton takia en itekkää tykkää, tai no ei tost soittimest ole kokemust mut pioneerin cd vehkeissä sama ilmiö!

---

Mun CDN-88 cd soittimessa ei tuota laukka ilmiöö tapahdu.


*joo* ei pioneerissakaa mitää konkreettista laukkaa ole mutta sellanen ei vaan mun korvaa miellyttävä sivu soundi!