Konemetsä Open Air 9.-11-2004 9.7.2004 @ Marttila

148 posts, 8 pages, 8,890 views

Karski

#21 • • Karski Pomon kätyri

Bio:
saavuttiin pakun kanssa paikalle perjantai-iltana noin yhdeksän aikaan, tylsää oli että parkkialueelta oli 1,5 km matkaa itse alueelle ja traktorikuljetuksia ei kulkenut tarpeeksi usein.
No, perjantai-illan sää oli mainio ja kierreltiin alueet läpi. Tuntui vähän, että järjestelyt olisi kesken, kun kamaa lojui kaikkialla, mutta ehkä se oli tarkoitus..

Eikös tarkoitus ollutkin että bileet alkaa
kello 00:00, joten ysiltä järjestelyt oli ihan
ymmärrettävästi kesken vielä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Yallu

#22 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Me tunnetaan ****, me ollaan niin skene!

Joo, tuli käytyä Marttilassa ja perjantaina meno oli jees (ainakin meillä). *känni*
Vauhtiin päästiin vasta auringon noustua, mut sitten iski väsy ja mentiin tutimaan.

Ja sitten.. Paskaa taivaalta.

Neljän tunnin keskustelutuokio autolla, kunnes arska jälleen ilmesty ja mentiin kuunteleen mitä alueella soi, mut fiilikset oli jo menny ja päätettiin sit lähteä syömään lihaa..

Hienoa et joku on nähny vaivaa järjetää tollaset ulkoilmapippalot, suuri käsi *aplodit*.

Jos joku sai tästä tolkkua, hyvä.
Jos ei, selvennän myöhemmin..

Ai niin, kiitos Timo..
Toivottavasti vahvari on tallella..

[muokattu 11.7.2004 13:04]
Viltsu

#23 • • Viltsu noname
ihmettelinki missä lauantaina oli kaikki tutut naamat :O

mut lauantaiksi selvittiin paikalle mikä itseasiassa oli näin jälkikäteen ajatellen varsin maanmainioin ratkaisu, jopa urhea Toni-kuskimme tuumasi puolivälissä matkaa Marttilaan vesisateen vaihtuessa silmiin paistavaan A.urinkoon että helvetti, tännehän kannatti jopa lähteä...
ensi kosketus
Itse bilemesta oli kyl ihan isojen poikien oikeasti keskellä helevetinmehtää.
Kulttuurieksperienssinä <--(mukaillen paluumatkan kyydissä liftannutta nihkeää ruisrokkarityttöä) matka oli mitä varsin mainioin, tuli pitkästä aikaa nähtyä kavereita (1kk on ihmiselämässä jokatapauksessa mitä pisinpin aika) ja jopa minulla lähti kerrankin konemusiikkitapahtumassa jopo sen verran pahaaseen mehtään että tuli kyllä muhkutyhmiäisten grillailuhäppeningissä naurettua pitkästä aikaa maha kipeäksi, ja lehmät vihaisiksi (siis ne maitokoneet siellä ruispellossa tjspsessä), ja mikäs siinä makkaraa paistaessa kun taustalla mettien takana soi Millojen & Mellinien soittama progahtavapsyge [Hansin kämppis TM] ja haisi sonta.
Haltya oli iha tautisen luja + ne kaikki muut lettitytöt jotka kävivät jälkeen ja ennen lavalla musisoimassa, se puinen pomppulinna oli kyl loppujenlopuksi iha piru vekkuli.

ainoo mistä voisin nyt lyhyiksi jääneiden yöunien jälkeen on porukan vähyys desertstagella ja soittoaikataulujen panttaaminen johonki katoksen nurkkaan.
Eskimo & Voodoo ihmiset pelasti kyl aamun aika nätisti <3 olikos Psykerö vielä tollon soittamassa? toimi kuiteksi..

TACK, toivottavasti ei tullu järkkäreille takkiin..

iso toru kyllä sille kaupunkilaississille joka oli tehnyt isomman tarpeensa keskelle polkua joka vei parkkipaikalta joen rantaan.. ei näin.

[muokattu 11.7.2004 14:35]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

terraluna

#24 • • terraluna Agentti
Oliko kellään muulla vaikeuksia löytää mestoille? Mulla nimittäin oli Helsingin suunnasta tullessa, kun iskältä varastettu tietyökartta osoittautui liian epätarkaksi, joten pyssäsin siihen Salon ABC-huoltsikalle. Silmät väsymyksestä jo valmiiksi ristissä kyselin henkilökuntaan kuuluvalta mieheltä karttaa ja tämä kysäisi josko oon niihin bileisiin menossa, kun kuulemma kymmenet olivat kyselleet illan aikan tietä Marttilan takametsiin. *iloinen* Vastasin että sinnehän minä ja miekkonen toi lapun, jossa oli tarkemmat ajo-ohjeet. Nekin osoittautuivat kyllä aika sekaviksi, mutta niiden avulla löydettiin kuitenkin perille. Suuri kiitos siis ABC:n suuntaan loistavasta palvelusta!

Perille tultua petipaikat autoon valmiiksi ja tallustamaan kohti metsänrajaa. Orkidean setistä kuulin viimeiset sävelet ja päätin käydä kopsimassa line-upin aikoineen baarista, koska kotoa lähtiessä printteri kieltäytyi toimimasta. Vihje järjestäjille ensi vuodeksi: tulostakaa niitä esiintymisaikatauluja ja myykää, sillä uskon etten ole ainoa, joka sellaista kaipasi! WC:itä voisi ehkä sijoittaa muutaman sinne autoparkin läheisyyteen, kaikki kun eivät ole partiolaisia ja puskapissin kanssa tuttuja.
*vink* Muuten kaikki sujui mielestäni järjestelyjen osalta hyvin ja erityismaininta henkilökunnan ennennäkemättömän ystävällisestä asenteesta! Tuli aidosti lämmin olo kun festarialueelle ajaessa toivotettiin hauskaa iltaa ja myyjätyttökin lähetti myyntikojustaan perään lentosuukon!

Summa summarum: hyvä festari, huono sää, ensi vuonna uudestaan!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Bio

#25 • • Bio The Bullies / Pinky

Tres:
---
Bio:
saavuttiin pakun kanssa paikalle perjantai-iltana noin yhdeksän aikaan, tylsää oli että parkkialueelta oli 1,5 km matkaa itse alueelle ja traktorikuljetuksia ei kulkenut tarpeeksi usein.
No, perjantai-illan sää oli mainio ja kierreltiin alueet läpi. Tuntui vähän, että järjestelyt olisi kesken, kun kamaa lojui kaikkialla, mutta ehkä se oli tarkoitus..
---

Eikös tarkoitus ollutkin että bileet alkaa
kello 00:00, joten ysiltä järjestelyt oli ihan
ymmärrettävästi kesken vielä.

joo.. ei jaksettu oottaa kotona, niin tehtiin aikaistettu lähtö *hymy*
:cybadogg:

#26 • • :cybadogg: Team Raaka Raisio
siis oli kyllä aik x-treme tapahtuma... ilmat olis voinu olla paremmatkin mutta, desert arenan loistavat dj:t paikkasivat nekin puutteet joita oli... kaikki vaatteet ovat ympärip******* *nauru**pahis* ja vielä järjestäjille iso kiitos...*aplodit*
Rocca

#27 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mistäs aloittais, ku tultiin paikalle ni fiilikset oli jo katossa.. traktori matkat kyl rulas tuli oikeen kunnon meininki siit ja sit paikalle ku päästiin teltta pystyyn ja eiku odottaa Desert Stagen Dj:tä noh siellä sitten oltiinki koko ilta totta kai paitsi et 6 pintaan oli pakko lähtee pois ku ei jalka noussu enää *uuh**nukkuu* Mut eniten jäi harmittaa sitä mitä odotin vähä niinku enemmän et olisin nähnyt ni Sebastia tai itseasissa kuulis setistä yhen piisin ku heräsin siihen *nauru* launataina kyl vähä tökkis ku ei oikeen drum n bass iske mun tanssi jalkaan mut kyl se iskee muuten ni sit vaan hengattiin siel...Psyke oli ihan hullun kuulosta kyl ku välil rupes keskittyy niiihin soundeihin mitä sielt lähti...Dekot oli mun mielestä just jees Varsinkin Desertissä ku ekan sankka sauhu sinne ja sit 4 suunnasta stropot täpöllä siel oltiin niin kyl omassa maailmassa että...Tänne tullaan uudestaan kun järjestetään....*piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Takyon

#28 • • Takyon Möwkö
Lauantai-iltapäivällä saavuin paikalle ja aluksi kovasti uhkasi masennus iskeä kun vettä sataa kokoajan, vaikkakin vähän niin sataa kuitenkin eikä tuttuja näy missään. Musiikkikin oli siinävaiheessa vielä ihan hyvää kuunteluun mutta ei se liikkeelle saanut. Parin tunnin pyörähdys Salon suunnalle ja takaisin niin johan onkin pirteämpi meno. Jopa tuttujakin löytyi ja tulikin sitten riehuttua heidän kanssa.

Hommat toimi hienosti ja oli uber kivaa :)

Genki ja Psykerö *sydän* *sydän* *sydän* *plur*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Viltsu

#29 • • Viltsu noname

Rocca:
..Psyke oli ihan hullun kuulosta kyl ku välil rupes keskittyy niiihin soundeihin mitä sielt lähti...

jep, puhutaan että musiikkiin keskittyminen voi jopa avata mieliä ;)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

subu

#30 • • subu Suski

Viltsu:
se puinen pomppulinna oli kyl loppujenlopuksi iha piru vekkuli.

Samaa mielt*nauru*
Rocca

#31 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Toivottavasti tulee kuvat nopeesti ku haluun muistoja siitä reissusta *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Gisou

#32 • • Gisou
Aika upeathan ne järjestelyt oli.Ei oo noin paljoa savua nähny ennen, peitti koko mettän.Hullut strobot ja valot ylipäätään.Talsittuu tuli ainaski 10km sitä hiekkatietä eestaas ja sit viel turuss 5-10km lauantaina ja tämän lisäks se desertill tamppaaminen niin kyll hieman jumiin vetää lihakset.Ja olihan se aikamoinen pomppulinna siinä main-stagen edessä.Ihmetytti vaan se musiikin muuttuminen lauantaiyönä.Muuttu semmoseks jumitukseks kaikkialla, kiksut puuttu, liian pitkät välit vaihtojen välillä eikä nostatuksia juuriskaan.Hämäs kyll tanssia täysin valoisalla, pimeellä ku on ihan eri tunnelma.
Sinne oli näköjään ajautunut jotain paikallista junttinuorisoa su-aamuna ku oli heti aukomassa ja muutenkin ne tuntu hieman vieroksuvan koko hommaa.

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

Bio

#33 • • Bio The Bullies / Pinky
..

[muokattu 24.7.2004 21:34]
Displacer

#34 • • Displacer
Eipä tullut sitten tännekään lähdettyä kun perjantaina oli millenium ja lauantaiksi ei ollu mitään hardisettiä luvassa.

Vähän kyllä harmittaa mutta ehkä sitten ensi kerralla.

mahdollista tulevaa ensikertaa varten pyyntö että tapahtumasta löytyisi stage missä tulisi nopeempaa musaa koko ajan.
Jone

#35 • • Jone Archibald Haddock

Displacer:
mahdollista tulevaa ensikertaa varten pyyntö että tapahtumasta löytyisi stage missä tulisi nopeempaa musaa koko ajan.

Mä kun taas ajattelin näin Konemetsän jälkeen pyytää, että timetablet tehtäisiin ensi kerralla vähän tasaisemmin eri elektronisen musiikin genrejä sisältäviksi, mutta ”lisää polkkaa”-huutojen meressä polkkapapan mielipide vaikuttaisi aika koomiselta. Olkoon siis.
Displacer

#36 • • Displacer

Jone:
---
Displacer:

---

Mä kun taas ajattelin näin Konemetsän jälkeen pyytää, että timetablet tehtäisiin ensi kerralla vähän tasaisemmin eri elektronisen musiikin genrejä sisältäviksi, mutta &#8221;lisää polkkaa&#8221;-huutojen meressä polkkapapan mielipide vaikuttaisi aika koomiselta. Olkoon siis.

pöh, monta areenaa kun on, niin ihan hyvin voisi tulla polkkaa koko ajan mun puolesta yhdellä niistä.

Kyllähän sitä itsekin välillä muuta musaa kaipailee mut sit vaan voisi siirtyä toiselle areenalle välillä.

edit: kyllähän se tietysti rajoittaa silloin muuta musiikkitarjontaa valitettavasti koska ei niitä stageja kumminkaan voi rajattomasti rakentaa. Mutta pointti nyt kumminkin oli alunperin se että lauantaina ei ollut yhtään polkkasettiä(?) millään areenalla niin ei sinne sit jaksanu vaivautuakaan. ja perjantaina oli tosiaan muuta tekemistä.

[muokattu 11.7.2004 18:23]
Jone

#37 • • Jone Archibald Haddock
Mut lauantaina tuli esim. helvetin hyvää rumbubassoa (kuuleman mukaan, itse nukuin väsymystä pois parkkipaikalla). Ei välttis aina kaikkee übertaidepläjäys-settejä (joista tuollakin ”pääsi” nauttimaan) ymmärtää ja diggailla, mutta polkkapuolen porukoiden keskimääräisenä syntinä on just se, että mikään muu kuin tietyntyylinen < 160 bpm matsku ei uppoa ja se leimataan automaagisesti paskaksi.

Polkkapoitsuille ja -tytsyille tekis musiikkimauan laajennusleikkaus ihan hyvää monesta. Ei tarvii kaikesta diggaa, mutta kuuntelisitte joskus edes jotain muutakin. *vink*
Sucy

#38 • • Sucy
Kannatti kokea!! Hyttysii ois saanu olla kyl vähemmän, mut onneks ne ei kauheesti savukoneen lähettyvil viihtyny!!

Nyt oon kyl ihan rikki! Heti piti ensmäiset 7 tuntii polkata kybällä ja nyt ei taho kroppa kestää! Onneks teltasta kuuli kahelt lavalt musaa, ni ei missannu chillaillessakaan mitään!
Displacer

#39 • • Displacer

Jone:
Mut lauantaina tuli esim. helvetin hyvää rumbubassoa (kuuleman mukaan, itse nukuin väsymystä pois parkkipaikalla). Ei välttis aina kaikkee übertaidepläjäys-settejä (joista tuollakin &#8221;pääsi&#8221; nauttimaan) ymmärtää ja diggailla, mutta polkkapuolen porukoiden keskimääräisenä syntinä on just se, että mikään muu kuin tietyntyylinen < 160 bpm matsku ei uppoa ja se leimataan automaagisesti paskaksi.

Polkkapoitsuille ja -tytsyille tekis musiikkimauan laajennusleikkaus ihan hyvää monesta. Ei tarvii kaikesta diggaa, mutta kuuntelisitte joskus edes jotain muutakin. *vink*

jos toi oli mulle osoitettu toi viimonen lause niin tiedoksesi että kyllä minä muutakin kuuntelen, en vaan tykkää oikein tanssia muuta ku polkkaa (melkeinpä mikä tahansa näistä &#8221;hardeista&#8221; nrg, dance, trance ja mitä kaikkia niitä nyt löytyykään... ja tietysti hardcore *pahis*)
ja sit joskus harvoin jotain yberhehkutuskiksua.

Ja kun tuolla ei ollut polkkaa tiedossa niin ei jaksanu lähteä noin kauas vaan hengailemaan ja maksaa siitä lisäksi itsensä kipeäksi.´ Missään ei ainakaan ilmoitettu että vain lauantaiksi tuleville olisi tiedossa helpotusta lipun hinnasta, 30e on paljon rahaa jos musa on sellasta mistä ei pääse täysillä nauttimaan.

mut esim rumpubasso ei kyl oikein ole mun juttu kuunneltuna eikä tanssittuna.

mut joo tämä tästä, toivottavasti porukka viihty kumminkin ja sitä oli tarpeeksi että saadaan vielä jatkoakin.
JazuPupu

#40 • • JazuPupu
Nonni, olipas reissu. :) Oli kyl todella hauskaa. Vaikka minuksia löytyy vaikka muille jakaa, eikä kaikkea oltu ajateltu ihan loppuun asti, bileet oli kokonaisuudessaan ihan loistot.
Mutta koska mua ärsytti moni asia niin paljon niin mun on ihan pakko mainita niistä muutama:
- Paikka ei sinänsä ollut paras mahdollinen, koska mäntymetsässä on tunnetusti eniten hyttysia joten mulla on nyt sata pistoa joka paikassa. ;)
- Desert stagen maa oli kauhea, niinkun moni on sitä sanonukkin, kunnes siihen keksittiin hyvä systeemi lauantaipäivänä ja siitä kiitos.
- Bajamajat oli hajunsa puolesta kauheet :D ja ois ollu hyvä jos vaikka jotkut olis putsannu ne, esim. menny vaikka jonnekkin metsän reunalle ja heittäny jätökset sinne. ;)

Ja joo tää mesta missä oli palapeli falafelei ja muita tofujuttuja niin oli vähän vaisu sinänsä että imo enemmän tarjottavaa ois voinut olla ja ainekset ajoissa.
Musta tuntuu että mä en mitään muuta tee kun valita joten sanon nyt jotain kivaakin. Porukka oli mun mielestä tosi mukavaa, paitsi pari 60v. kylähullua ketkä siellä riehu. :D
Sauna ja suihku oli kans tosi mukavia, vaikken niissä vieraillutkaan kun kerran.
Ja sen dancefloorin 'pomppis' oli kyl hassu mut sen viereinen mutaoja ei ollut kun mä humalapäissäni hyppäsin siitä yli ja tietenkin jätin kenkäni sinne mikä sit uppos aika kauniisti.
Mut kumminkin iso kiitos hyvistä bileistä, pikkuvioista huolimatta. Ne varmaan korjataan ens vuonna eiks vaan, koska mä ainakin oon mukana. :)(: Ja luultavasti ensi vuonna olisi enemmän porukkaakin mukana, osasyynä monien kehut (porukan vähäisyys ihmetytti vähän kyllä)
Kamojen roudaaminen oli varmaan aika homma ja se tyttö siellä ruokapaikassa oli koko ajan myymässä joten toivottavasti ei ollut liian raskasta.
Ja tietty musiikki -se tärkein, oli hyvää. Nyt mä voisin mennä nukkumaan päin koska koko viikonlopun aikana tuli nukuttua vain muutama tunti. ;)
Kuvia ja yks Orkidean setin alku videoituna on mut kuviakin on niin vähän etten tiedä jaksaako niitä nettiin laittaa.