Mä taas oon sitä mieltä et jos kuuntelee polkkaa ni siitä saa -25 pistettä, mut aina ei voi voittaa. ;)
103 tuli uudemman laskelman jälkeen kun oli tuo puhelinnumerosetti esim. jäänyt täysin huomiotta ja pari kummallista laskuvirhettä muutenkin.
Noi biisithän tosiaan oli ihan poppisbiisejä, mutta siinä mielessä skene että ne on kyllä aikansa klasareita. Jollasia esim hard-genreistä on vähän paha nimetä.
Jaahas.. Tulipa sit 73 pistettä...
Täytyypä vaikka kesän jälkeen tulla tekee uudestaan ja kattoo mitä sanoo sit, tai vaikka puolen vuoden päästä tms...
Mielestäni noi biisi-kyselyt ei ollu yhtään hölmöjä, kyllähän klassikot pitäisi tuntea vaikkei tyyli olisi ihan ominta. Itse en osannut yhtään, Underworld oli ainoa jonka olisin voinut tietää mut label meni väärin*hih* Se mikä mielestäni oli vähän väärin oli toi vinyylien painoarvo, soitetaanhan nykyään paljon cd:illäkin, ja mielestäni musiikin arvostus ei ole formaatista kiinni. Tai no, onhan se ehkä skenempää vispata vinyyliä Toiseksi loppupään kysymyksistä sai aika helposti pojoja jotka oli ehkä vähän turhia.
Kruunataanko voittaja sitten skenen kuninkaaksi? Kaikki skeneen pyrkijät tietävät sitten ainakin, kuka on virallinen kingi koko klubikansassa! Eli juuri se, jota pitää mennä nuoleskelemaan päästäkseen sisään mahdollisimman suurella prosentilla...