Posts: 3,372 #2 • • 2004 Roger Roger Kentti Erehdyin vain kuukaudella ja neljällä päivällä. Nää on ne bileet joihin halusin vappuna.
Posts: 1,986 #4 • • 2004 MaSari space jammer Jo viime vuonna kattelin stadissa et haluis mennä mukaan, et ehkä tällä kerralla
Posts: 1,545 #5 • • 2004 zaler e h k i s \kokoontuminen sörnäisten metroasemalla....\ ai että sörnäisten katuja tällä kertaa sitten valtaillaan...
#6 • • 2004 Cera Guest zaler: kokoontuminen sörnäisten metroasemalla.... ai että sörnäisten katuja tällä kertaa sitten valtaillaan... Joo hiton loistavaa. asunkin onneksi miellyttävän lähellä. ja voitaisiin vallata tää mun katu :D
Posts: 157 #7 • • 2004 zara bassotyttö flabaa ja line-uppia voi katsella tästä itse soitan tuolla drum&bassia ja ehkä hieman happy hardcorea/britti hcta...riippuen tietysti yleisön vastaanottavuudesta
#8 • • 2004 Marianne Guest Tänne on pakko päästä tamppailee katuja, kun vappuna ei ehtiny mukaan*aplodit*
Posts: 15,721 #9 • • 2004 UnityF joo just se zara: happy hardcorea/britti hcta... tätä jos vain mahdollista... taitaa tulla ihanat valtaukset...
Posts: 1,986 #13 • • 2004 MaSari space jammer Fittan todellakin! *kivatsulle* Ei onnistu tämäkään sitten kun niin ihanasti on serkun häät samana päivänä Pohjanmaalla. *hulluja kirosanoja* Fucks sake.. Pitäkää te sit hauskaa munkin puolesta! [muokattu 16.5.2004 20:33]
Posts: 3,441 #14 • • 2004 Late team Lasse Roger Roger: Erehdyin vain kuukaudella ja neljällä päivällä. Nää on ne bileet joihin halusin vappuna. Sama juttu.
Posts: 1,796 #17 • • 2004 Marjo pupuTupuna joo... tänne ainakin ihmettelemään, miksei myös jammailemaan!
Posts: 650 #19 • • 2004 Texx ^_^ Cera: --- zaler: ?kokoontuminen sörnäisten metroasemalla....? ai että sörnäisten katuja tällä kertaa sitten valtaillaan... --- Joo hiton loistavaa. asunkin onneksi miellyttävän lähellä. ja voitaisiin vallata tää mun katu :D Eli tiedän. mihin meen etkoilemaan Eiku häh.
Posts: 5,021 #20 • • 2004 Nitta Sateenkaaren päässä Marianne: Tänne on pakko päästä tamppailee katuja, kun vappuna ei ehtiny mukaan*aplodit* Ou jee