393 posts, 20 pages, 217,818 views
Android, 6.2.2007 19:58:
---
Timce, 6.2.2007 19:50:
---
Android, 4.2.2007 19:28:
---
D, 4.2.2007 19:22:
Miten se on aina että ku o pitkä tukka niin on hevari. o,O
---
Tykkään kyllä metallista.
---
Myth not busted.
---
No mut entäs kaikki hipit sitten? Mähän tykkään psykestä kans. Olenko sekä hevari että hippi? :D
(Vähän kumma yhdistelmä siinä tapauksessa )
Strobocop, 4.2.2007 18:09:
---
neon2, 6.5.2004 23:45:
meillä on tosi komeet tukat ja tytöt usein kehuu nätiksi ja tahtoo harjata.
---
Kai, kun ne sekoittaa teidät hevosiin.
Sallakat, 12.2.2007 14:17:
mun mielestä pitkä tukka miehellä kielii laiskuudesta ja saamattomuudesta...
Laiskuudesta/saamattomuudesta sen takia, ettei kundi jaksa ravata vajaan kuukauden välein parturissa siistimässä tukkaansa, kyse voi myös olla köyhyydestä. Silloinkin kannattaisin ajeltua päätä mielummin kuin pitkää.
Mitä järkeä kasvattaa pitkä fleda jos kuitenkin pitää sitä kiinni koko ajan ponnarilla?!
Norb, 12.2.2007 14:29:
---
Sallakat, 12.2.2007 14:17:
mun mielestä pitkä tukka miehellä kielii laiskuudesta ja saamattomuudesta...
Laiskuudesta/saamattomuudesta sen takia, ettei kundi jaksa ravata vajaan kuukauden välein parturissa siistimässä tukkaansa, kyse voi myös olla köyhyydestä. Silloinkin kannattaisin ajeltua päätä mielummin kuin pitkää.
Mitä järkeä kasvattaa pitkä fleda jos kuitenkin pitää sitä kiinni koko ajan ponnarilla?!
---
Miten voit sanoa, että kertoo laiskuudesta? Enemmän sitä vaivaa joutuu näkemään! Joutuu harjaamaan, käyttämään hoitoainetta. Ja ei se kyllä halvemmaksikaan tule. Kyllähän sitä silti joutuu käymään parturissa siistimässä. Minusta ennemminkin "nutipää" kuvaa laiskuutta ja köyhyyttä. Just semmonen perus jutti-luukki. Sellaselle miehelle riittää kylppäriin yksi rexona-suihkugeeli joka paikkaan
Hah, mullakin on pitkät hiukset ja pidä niitä aina ponnarilla ja "sykeröllä". Mä en vaan kestä jos hiukset menee suuhun ja silmiin
Zenni, 13.2.2007 00:36:
Ei tosiaan kolahda mulle, parhaiten iskee lyhyt siili (mallia Wentworth Miller tai Justin Timberlake) tai sit semmonen out-of-bed-pörrö.