www.painoncreation.com ONLINE

28 posts, 2 pages, 8,196 views

Jone

Posts: 8,258

#1 • • Jone Archibald Haddock
Mulle suotakoon tohkeilu ja se etten malttanut odottaa sitä, että pojat itse postaisivat tämän viestin aamusella.

Pain on Creation-website on siis launchattu hetki sitten, käykää tutustumassa osoitteessa http://www.painoncreation.com

Vieraskirjaan kirjoittaminen ei valitettavasti onnistu kuin vasta huomisissa, koska mun pitää ensin ottaa asiasta yhteyttä palveluntarjoajaan.

Otherwise, enjoy!
display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
Helvetin siistit sivut!

heti meni taustakuvaks logo*blush*

[muokattu 6.5.2004 23:12]
blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU
propsit jonelle, eipä oo valittamista!!!
ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
tis eyecandyä :) sen yhden videon taustana soiva lush (joku remix) oli saatanan tiukka biisi *sars*
Jone

Posts: 8,258

#6 • • Jone Archibald Haddock
Nyt se vieraskirjakin sitten toimii, että ei muuta kuin kaikki pommittamaan. *vink**plur*
Orfeus

Posts: 5,872

#7 • • Orfeus
Nää on iha sairaan hienot! Good wörk jone*piis*
Pablo

Posts: 1,875

#8 • • Pablo

ezzy:
tis eyecandyä :) sen yhden videon taustana soiva lush (joku remix) oli saatanan tiukka biisi *sars*



Yeah, se remix oli sen biisin lyhempi versio. Original versio siitä biisistä on ihan lähipäivinä sivuillamme previkka-mp3:sena. :)
Nemes

Posts: 2,099

#9 • • Nemes Balearium
tosi hienot sivut *jiihaa* *jiihaa* *aplodit* *aplodit* *jiihaa* *jiihaa*

[muokattu 7.5.2004 17:12]

[muokattu 7.5.2004 17:12]
JustinSan

Posts: 822

#10 • • JustinSan Nullius in verba
kerkesin jo ihmettelemään, että mites se jone nyt noi paskasti on sivut toteuttanu ku teksti oli ihan vitun isoa ja tablet iha vituillaa, mut sit huomasin, että mul oli toi ”zoomi” (control pohjassa pyörittää hiiren rullaa) jostain syystä oletuksena täysillä. Sitä kun otti pienemmälle niin johan alkoi näyttämään paremmalta *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#11 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

JustinSane:
kerkesin jo ihmettelemään, että mites se jone nyt noi paskasti on sivut toteuttanu ku teksti oli ihan vitun isoa ja tablet iha vituillaa, mut sit huomasin, että mul oli toi ”zoomi” (control pohjassa pyörittää hiiren rullaa) jostain syystä oletuksena täysillä. Sitä kun otti pienemmälle niin johan alkoi näyttämään paremmalta *joo*




*lmao*
Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock

JustinSane:
kerkesin jo ihmettelemään, että mites se jone nyt noi paskasti on sivut toteuttanu ku teksti oli ihan vitun isoa ja tablet iha vituillaa, mut sit huomasin, että mul oli toi ”zoomi” (control pohjassa pyörittää hiiren rullaa) jostain syystä oletuksena täysillä. Sitä kun otti pienemmälle niin johan alkoi näyttämään paremmalta *joo*



Hohoh, hyvä ettet sentään tullut omasta turailusta mulle noottia pistämään. *vink*

Mikäs selain sulla muuten käytössä? En nimittäin ainakaan IE:llä ja Operalla saa tota leiskaa räjähtämään edes ”zoomaamalla.”
ezzy

Posts: 8,060

#13 • • ezzy Droid-pappa

Jone:
Hohoh, hyvä ettet sentään tullut omasta turailusta mulle noottia pistämään. *vink*

Mikäs selain sulla muuten käytössä? En nimittäin ainakaan IE:llä ja Operalla saa tota leiskaa räjähtämään edes ”zoomaamalla.”



varmaankin firefox.
JustinSan

Posts: 822

#14 • • JustinSan Nullius in verba

Jone:

Hohoh, hyvä ettet sentään tullut omasta turailusta mulle noottia pistämään. *vink*

Mikäs selain sulla muuten käytössä? En nimittäin ainakaan IE:llä ja Operalla saa tota leiskaa räjähtämään edes ”zoomaamalla.”



Kyl mul ihan IE on, eikä ne nyt joka sivuilla mene vituiks mut esim. sillä promomaterial sivulla lähtee tablet irtoomaan liitoksistaan :)
Lähinnä vaan siinä aluks häiritsi se norsun kokoinen fontti *hymy*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Pablo

Posts: 1,875

#16 • • Pablo
Uudesta Doomed -biisistä previkkaa ladattavissa kotisivuiltamme.
Tyylilaji on erittäin hämärää HardNRG:tä - ei tavanomaisilla saundeilla *vink*
enrg

Posts: 2,040

#17 • • enrg
voi vittu mitä narinaa!! Täs on kyl munaa.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#18 • • Edited PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

enrg:
voi vittu mitä narinaa!! Täs on kyl munaa.



*pahis* Lisää on tulossa*pahis*
Gnizhak

Posts: 701

#20 • • Gnizhak iku
Ihan saitin oheistuotteisiin viitaten ja hieman pilkkua viilaten niin noissa logokuvissa viitattu fontti on kuitenkin Book Antiqua (eli antiikva/serif eli kirjainpäätteellinen fontti). Eikä Antigua, joka sijaitsee karibialla. Myös mua häirää jotenkin se kieliasu "Official logo font is " musta tosta puuttuu artikkeli, sensijaan en puuttuis siihen jos siinä lukis "Official logo font ". (Ai tylsää, no ei sentään). Mut joo tekevälle sattuu, ja typoja tulee aina.

--
Don't Just Stand There