poet May Day-trancemix(euforista nostatusta)

5 posts, 1 page, 1,181 views

poet

Posts: 52

#1 • • poet
Vappuaaton tuotoksia! Melodista nostetta reilu 64 min.!!

Kaikki palaute on tosi tervetullutta!

http://www.101.fi/sami/May_Day-mix.mp3

Niin ja se tracklist on tässä :)

-Super8-Alba
-Madonna-What it feel for a girl(Above & Beyond remix)
-Matti Laamanen-Flakes
-Above & Beyond-Far from in love(alternative mix)
-Ozone-Rock (inzite mix)
-Orkidea-Beautiful
-JX-Restless
-PVD-Tell me Why(original)
-System F-Cry
-Paul Oakenfold-Southern sun(Tiesto remix)

[muokattu 7.5.2004 19:05]

[muokattu 7.5.2004 19:06]
poet

Posts: 52

#2 • • poet
Noh...eix kukaan oo kuunnellu? *täh* Ei se niin huono pitäis olla ;) Mixannu oon vast sellaiset 8kk. Oon itse ihan tyytyväinen tuohon settiin, mut feedbackia tarvitsisin nyt vähän asiantuntevammilta trancen ystäviltä,ni vois ehkä oppiakin jotain :) Laittakaa nyt edes jotain kommenttia vaihdoista, biisivalinnoista jne... kiitos etukäteen!
Avatar
#3 • • miyamoto Guest
Toimii !! *super*

Hienosti rakennettu kokonaisuus.
Vaikka en olekkaan alan expertti, niin kuulosti meitsin korvaan että vaihdot toimivat sujuvasti.
Biisi valinnat toimivat hyvin.!
Loppu settiin olisi voinut ottaa pikkasen stydimmän / nopeemman biisin, niin olisi toiminut vielä paremmin ja saatu kunnon kliimaksi.
Muuten melodinen aihe säilyi läpi koko setin hyvin.

Leppoisaa kuuneltavaa.

Ei muuta kun väsää vaan lisää soudia ja pistä jakoon.
Keep up he good work !!

[muokattu 8.5.2004 21:24]
poet

Posts: 52

#4 • • poet
Juuh, vähän ois voinu lopetus olla tiukemmin valitttu. Toi \”Southern sun\” on jopa herra Tieston mixaamana aika rauhallinen ja melodinen raita. Itse tosin diggaan siitä sen takia, et ne vokaalit kuulostaa niin hyvältä Carla Wernerin suusta. Toinen juttu mua jäi itseäni häiritsee ku huomasin nyt et ku nauhoitin läppärille tätä settiä, niin oli laittanu mixerin ulostulovoimakkuuden vähän liian kovalle ja ainakin just siinä vikassa raidassa se rikkoo paikoin basson huipun.

Kiitos palautteesta ja hienoa, et noste toimi. Anyone else!? Kaikki palaute on hyväks vaikka tulis kakkaa niskaan kottikärryllä*piis*
Hotblood

Posts: 387

#5 • • Hotblood
Ei näytä enää olevan tää serverillä, biisilistasta päätellen olisin mielelläni tän imuttanu *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."