VST plugarit

103 posts, 6 pages, 29,998 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#1 • • hrdkvr KURGO
tänne vois vaikka velhot latoo hyviä plugarivinkkejä ja muuta kekustelua..

meikä avaa:

mulla on junglist ja sen uusin versio hydra, absynth2 ja fm7 joissa kaikissa sama vika...

mistä lisää sound bankkejä???

mitkä olis parhaita plugareita polkan tekoon

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • hrdkvr KURGO
onko pro 53 native instrumensin tuotos.. kulkeeko fl alustalla?

--
-keep it hard-

Apo

Posts: 1,574

#4 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Kannattaa opetella luomaan niitä ääniä itse. Vaikka aluksi äänten rakentaminen voi tuntua melko hitaalta & turhauttavalta hommalta, niin pitemmän päälle helpottaa musiikin tekoa huomattavasti kun tietää miten synien asetuksia pitää muokata että saa tietyn äänen aikaiseksi.

Softavalmistajien sivuilta saa yleensä ladattua lisäpresettejä ja verkostakin voi niitä löytyä, tosin saattavat olla maksullisia.

FM7 taitanee tukea DX synien sysex (.syx) tiedostojen importtia, joita löytyy ainakin tuolta -> http://www.sysexdb.com/list.asp . En muista mistä itse kaivoin noita .syx tiedostoja mutta äänet eivät käytä FM7:n erikoistoimintoja ja vaativat muokkausta että kuulostavat hyviltä.
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
fm7 on kans iha hyvä nativelta... (muistaakseni)

se on vaa vähä vaikeampi oppia (imo) kun pro 53
nomic

Posts: 4,120

#7 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Pablo:
pro53 riittää aika pitkälle. enempää ei voi kertoa (”ammattisalaisuus”) *nauru*


itseltä löytyy sama mutta harvemmin käytän sitä... erilaisuudellakin pärjää :)
paitsi wasp ei ole hyvä erilaisuuden tavoittelemiseen *blush*
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#8 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Pablo:
pro53 riittää aika pitkälle. enempää ei voi kertoa (”ammattisalaisuus”) *nauru*



*nauru**hahjust**nauru**joo*
technetium

Posts: 170

#9 • • technetium
Basslineen VB-1
Ja synat Pro 52 ja V-station
Arctic Mystery

Posts: 80

#10 • • Arctic Mystery
en itse pidä vst:n plugareita kovinkaan laadukkaina(Puhun signaaliprosessoinnista)...
Suosittelen lämpimästi direct x pohjasia ja mielestäni parhaimmat taitaa löytyä wavesin tuotteista,niin miksaukseen kuin masterointiin.....

*ding*
Apo

Posts: 1,574

#11 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Arctic Mystery:
en itse pidä vst:n plugareita kovinkaan laadukkaina(Puhun signaaliprosessoinnista)...
Suosittelen lämpimästi direct x pohjasia ja mielestäni parhaimmat taitaa löytyä wavesin tuotteista,niin miksaukseen kuin masterointiin.....



Eipä käytetyllä plugin apilla ole pahemmin vaikutusta, vai väitätkö että Wavesin pluginien VST-versiot toimivat äänenlaadullisesti erilailla kuin DX-versiot?
Arctic Mystery

Posts: 80

#12 • • Arctic Mystery
Nyt täytyy kyl myöntää etten ole kuullutkaan vst waves plugareista...kaikki mitä olen nähnyt on ollut Direct x pohjaisia...*hymy*
hrdkvr

Posts: 3,929

#13 • • hrdkvr KURGO
Ööööö Kyllä mulla ainakin kaikki synat on sekä vst että dx pohjaisina automaattisesti, mutta en mä niissä äänenlaadullisia eroja huomaa..

tosiaan nyt harmittaa, kun syrjin tota pro-53 ”ruman” ulkonäön vuoksi, mutta eilen koitin niin DÄM siinähän oli pari ihan jees soundii...

--
-keep it hard-

Pablo

Posts: 1,875

#14 • • Pablo

nomic:
---
Pablo:
pro53 riittää aika pitkälle. enempää ei voi kertoa (”ammattisalaisuus”) *nauru*

---

itseltä löytyy sama mutta harvemmin käytän sitä... erilaisuudellakin pärjää :)
paitsi wasp ei ole hyvä erilaisuuden tavoittelemiseen *blush*



on tullu joskus hankittua tuo Creamwaren kortti - niin me käytetään kortin omia ”syntsaplugareita” aika paljon. Mut pelkällä Pro53:sellakin saa vaikka mitä aikaan. :)
Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Juhgu Virnistelijä

Pablo:
joo native instrumentsin vanha plugari. toimii mainiosti fl studiossa.



Minulla kolme 53:sta ei enää suostu soimaan yhtaikaa, ja kaksikin alkaa jo rätistä ja paukkua pahemman kerran, vaikka prosessoritehoa näyttäisi riittävän useampaankin. :|

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pablo

Posts: 1,875

#16 • • Pablo
no huh - mistä lienee johtuu? mulla on 2 GHz kone ja 20ms latenssiasetukset - ja väitän että saan toimimaan niitä ainakin 5... *täh*
hrdkvr

Posts: 3,929

#17 • • hrdkvr KURGO
jos rupee raksuu niin vikaa voi olla:

- muistia liian vähän.. vaikka prosessoritehoo olisikin tarpeeksi, mutta musaa tehdessä kannattaisi olla ainakin 1gb muistia

- äänikortti??? paska on paska... t: kokemuksella sb 128

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#19 • • hrdkvr KURGO
joo ton z3ta+ valmiit presetit oli aika kauheita (paria lukuunottamatta), kun niissä jokaisessa melkeen oli jotain kauheuta freq automaatiotita, mutta pienellä säädöllä niistä saa ihan hyviä.

--
-keep it hard-

Pablo

Posts: 1,875

#20 • • Pablo

hardikaveri:
joo ton z3ta+ valmiit presetit oli aika kauheita (paria lukuunottamatta), kun niissä jokaisessa melkeen oli jotain kauheuta freq automaatiotita, mutta pienellä säädöllä niistä saa ihan hyviä.



joo todellakin. ja se filtterin resonanssi -säätö on tosi pienestä kiinni ettei mene ylitse... :)