M. Vestax pdx-2000 x 2

8 posts, 1 page, 1,819 views

lulu.

Posts: 312

#1 • • lulu.
Myydään 2x Vestax pdx-2000 huippuluokan
dj-levysoittimet.
Melkein käyttämättömät.
Mukaan shuren neulat ja rasiat.

hp.750e.
Funktion

Posts: 1,720

#2 • • Funktion over 9000
Sis.... Täh.. Levysoittimet, vinyyli? Cd?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Jazqa

Posts: 97

#3 • • Jazqa Nani Nani?!?

lulu.:
Mukaan shuren neulat ja rasiat.



Eiks toi paljasta jo aika paljon...

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Funktion over 9000
Oho... =) Mä oon vähän sokee... Ilmeisesti..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Funktion over 9000
Mut joo.. Mä voisin periaatteessa olla jopa kiinnostunu.. Pitäsi vaan saada kyseisistä vääntimistä jonkunmoista infoo, kun tällä hetkellä olis mielessä Stantonin Str8 100:set.. *plur*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Jone

Posts: 8,258

#6 • • Jone Archibald Haddock

WildChild:
Pitäsi vaan saada kyseisistä vääntimistä jonkunmoista infoo, kun tällä hetkellä olis mielessä Stantonin Str8 100:set.. *plur*



Onko Google tuttu? -> www.google.fi

Hakutermillä ”Vestax pdx-2000” eka linkki on http://www.vestax.com/products/pdx2000.htm
Funktion

Posts: 1,720

#7 • • Funktion over 9000
Vedetäänpä äskenen takaisin.. Taidan pitäytyä niissä Stantoneissa... Sori väärästä hälytyksestä..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#8 • • Funktion over 9000
Kävin jo siel ennen ku ees pastesit se.. Just siks vedinki ”tarjoukseni pois”... Not interested..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..