LAB 4

25 posts, 2 pages, 7,793 views

Avatar
#2 • • pikku-i Guest
kaksi tyyppiä on kyseisessä hommassa ja tässä lab4:rin omat sivut:

www.lab4.com
kaaputin

Posts: 610

#3 • • kaaputin pällikääliö
ja noi ihanudethan paukahtaa suomeenkin taas piakoin joten *ökkö*

--
elämä on <3

freba

Posts: 151

#4 • • freba
Jesh, flaban mukaan ne tulis 17.08 Gloriaan soittaa *joo*
|Cronos|

Posts: 1,118

#5 • • |Cronos| the Moose
heh.. niitten kotisivuil on hyvä kommentti...

June 2000 Finland experiences LAB4 for the first time...

ja kuka missas noi bileet.. MINÄ!*hmph*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#6 • • ikj Guest
jos sä haluut niitten biisejä,sä saat ne kaikki downloadattuu netistä*vink*...levyjä ei taida nyt löyttää mistään*suru**hymy*
Quu

Posts: 334

#7 • • Quu Mole RAM!
No jo on ihme jos noita levyjä ei löydä mistään..... *ding*

Eniveis. Lab-4 oli ihan kohtalainen livenä. Oli ihan "jees" pippalot.

Suurin vika tässä koko ilmiössä oli se että suurten (ja luotettavien) huhujen perusteella tämä
norjalaiskaksikko olisi soittanut koko setin playbackina. Itseäni ainakin järjestäjänä söisi se, että
ensin maksettaisiin parivaljakolle jumalattomat keikkapalkkiot ja sitten he laittaisivat datin pyörimään
ja leikkisivät soittavansa. Moraalitonta. IMHO.
Avatar
#8 • • pulssi Guest
Noniinno. Mut siitähän niille maksetaan, että ne vetää pileisiin väkee. ja mistä se yleisö tietää soittaako deejiitkään livenä. Tästäkin vois kertoo juoruja, mut ehkä se on ihan niitten oma häpee. Tai sit meiän, kun me maksetaan niitten playbackistä. Paha mennä sanomaan*täh*
Eikä se oo datti, vaan md *hih*
Timce

Posts: 5,381

#9 • • Timce
Kyllä noita levyjä nyt mistään saa..Eilen kävin SB:ssa ja käsiini sain LAB 4:n uuden vinyylin..ei hajuakaan mikä on levyn nimi tms. mutta sieltä sen voi mennä hakemaan ken tahtoo.. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se
LAB 4 levy on aivan mahtava... kaveri poltti sen mulle....*voiei**ankka*
FraGile X

Posts: 117

#11 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Aah....saan tänään Lab4:n uuden levyn, Viruksen.....tuskin maltan odottaa että pääsen töistä ja hakeen sen postista. Neurocide mulla jo onkin ja Devilution...Se Neurocide on aivan VITUN hyvä....*pahis*

--
No more Rock`n Roll !!!

Avatar
#13 • • yana Guest
PoisoN:

Mä meinasin eilen ostaa sen Viruksen SB:stä mut sit rupesin ajattelee et 30 on aika liikaa yhest levystä. Sitäpaitsi mulla on ollu ton levyn japski edition jo vaikka kuinka kauvan...
vituttaa silti...



niin miks maksaa 30 yhdestä hyvästä kun voi ostaa 2 paskaa 15/kpl ;)
FraGile X

Posts: 117

#14 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Ihan ok levyhän tuo Virus oli sitten... Vähän liikaa asetin sille ehkä odotuksia. Kyllä Neurocide mielestäni sen hakkaa mutta on kyllä kieltämättä tässäkin muutamia todella mehukkaita...kuten track 4:Place goes boom...nami*slurps*

--
No more Rock`n Roll !!!

alphamagic

Posts: 3,628

#16 • • alphamagic
...Pure Kaos...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

tez

Posts: 188

#17 • • tez hottie
virus on kyllä loistava...i like it. *plur*

--
...do you fuck as well as you dance?

Panfobia

Posts: 521

#18 • • Panfobia
Ei kyllä vedä vertoja edellisille levyille Virus. Mutta ihan kuuntelemisen arvoinen paketti kylläkin. *iloinen*

--
*sydän*

FraGile X

Posts: 117

#19 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
En tiedä mikä oli edellinen mutta ainakin Neurocide on aivan loistava. Candyman on myös aivan PIRUN hyvä raita...miltä levyltä sitten onkaan. Ainakin viruksen mukana tulevalla Live@liquidRoom,Tokyo levyllä se on viimeinen....WOW*pahis*

--
No more Rock`n Roll !!!

_atmos

Posts: 230

#20 • • _atmos
Quu:

No jo on ihme jos noita levyjä ei löydä mistään..... *ding*

Eniveis. Lab-4 oli ihan kohtalainen livenä. Oli ihan "jees" pippalot.

Suurin vika tässä koko ilmiössä oli se että suurten (ja luotettavien) huhujen perusteella tämä
norjalaiskaksikko olisi soittanut koko setin playbackina. Itseäni ainakin järjestäjänä söisi se, että
ensin maksettaisiin parivaljakolle jumalattomat keikkapalkkiot ja sitten he laittaisivat datin pyörimään
ja leikkisivät soittavansa. Moraalitonta. IMHO.



read: http://www.lab4.com/weaponry.html

---

toi virus ei ollut oikeen mun mieleen. evilution tuplacd'n tilasin aikonaan netistä, 12 punnan hintaan. se on *super*.