113 posts, 6 pages, 26,195 views
Howdy:
Nää kysymykset on pakko olla jonkun täysin kakaran tekemiätollasia tuli kyseltyä joskus 3 tai 4 luokalla ala asteella ..
Angelus:
Kaikki kuoli! mutta siis hei, kun lukee näitä vastauksia niin aika monet heittävät ilman mitään perusteluita ”joo, kyl ne 10000 vois kuol kuhan oma ja kaverini perse pelastuu” yms. Myönnän, että olen joskus itsekin sortunut perustettomuuteen, mutta wtf. jotenkin pistää mietimään kun lukee noita ”heittoja”
Jone:
Jos mä saisin valita niin KAIKKI kuolis.
climate:
---
Jone:
Vielä parikymmentä ystävänpelastajaa ja meillä onkin Helsingin populaation verran porukkaa sileänä.
---
Menee vähän pilk.nus. mutta 360.015 X 20 = 7.200.300 ja tohon ku lisätään vielä se alkuperäinen 360k niin Helsingissäkö asuu 7.560.315 ihmistä?
climate:
Onko se huono asia?
climate:
Vähemmän biomassaa tämän planeetan ylläpidettäväksi.
En oo nähnyt tässä topicissa yhtään mielestäni hyvää perustelua sille miksi pitäisi tehdä se valinta suuntaan tai toiseen. Itse oon edelleen sitä mieltä että 10k satunnaisesti valittua kuolemantapausta on parempi kuin yhden varmistetusti hyväksi todetun ihmisen kuolema.
blender:
---
Howdy:
Nää kysymykset on pakko olla jonkun täysin kakaran tekemiätollasia tuli kyseltyä joskus 3 tai 4 luokalla ala asteella ..
---
tuo viittaus ikään on aika kehnonko jos sun mielestä se yksi kuolee mielluummin, tästä klubitus kansastakin näyttää enemmistö olevan toista mieltä, ja ikä on keskimäärin jossai 20 kohilla ainakin threadiin kirjoittaneilla...
selvittelin nyt tuota ja joku isommankin testin säätäjä kyseessä, eli kysyjä ei vält. olekaan kakara...
Howdy:
mutta nää jotkut kysymykset on vaan oikeasti yli typeriä ..
Anime:
Tää on kyl aika turha kysymys, joskin ikä-kehitys-suhde tulee tässä aika hienosti kyl esiin. Jotain hyötyy sentää
Hyvät ihmiset, kysyttekö kysymisen ilosta vai kiinnostaako tälläset asiat oikeesti???
climate:
En mä kyllä ymmärrä miten tää korreloi itsekkyyden kanssa???
edit: ...eli mua kyllä kiinnostais jos ”paljastettaisiin” että mikä nokkela juju tähän ”jostain testistä” poimittuun kysymykseen on piilotettu?
kiiki:
---
kazaa:
---
Ehheh, mä voin luvata: ei tarvitse.
---
Mistäs tiedät vaikka joku sekopää lukisi klubbaria (??) ja kattoisi että kah, tässähän on hyvä sauma terroristipöllöilyyn ja tulisi kiristämään uhkaamalla tappaa joko ystäväni tai nuo 10 000 viatonta
Jone:
---
Howdy:
mutta nää jotkut kysymykset on vaan oikeasti yli typeriä ..
---
Mä olen tosta oikeasti täysin eri mieltä, koska samaan kysymykseen saa (ainakin toivottavasti) hyvin erilaisen vastauksen riippuen siitä minkä ikäiseltä sen kysyy. Jos tällaisen teoreettisen eettisen kysymyksen kysyy aikuiselta, niin saa toivottavasti aika erilaisen ja syväluotaavamman vastauksen kuin peruskoulun tokaluokkalaiselta.