22 posts, 2 pages, 10,767 views
climate:
Mun vitutuksen laatu on aikojen saatossa muuttunut - Joskus alkuaikoina vitutti se että asiat on helvatan byrokraattista ja vaikeaa, eikä hommia saa hoidettua nopeasti. Nykyisellään oon jo onnistunut hyväksymään sen että asiat vaan vaatii tietyn aikansa. Tällä hetkellä ykkösvitutuksen aiheuttaa se etten näe mitään etenemismahdollisuuksia duunissa, eikä palkkaakaan ole tarkistettu pitkään aikaan. Lähinnä on sellanen arvottoman työntekijän tunne, eli en koe että firma millään tasolla välittäisi siitä teenkö duunia firmalle vai en.
Puistokemisti:
Välillä kannattaa ottaa vähän sairaslomaa. Pikku loma helpottaa aina. ^__^
siveys:
.. mitä tähän nyt voi sanoa kun pomokin lukee klubbaria
climate:
Mulla on viimesen parin kk:n aikana pikkasen alkanut keittää yli nykyisessä duunissa. Kertokaa onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia, auttaako ongelmaan/ongelmiin työpaikan vaihtaminen vai onko joku oikeasti osannut ratkaista asioita neuvottelemalla työnantajansa kanssa asioita paremmiksi?
climate:
Osaako joku kertoa mitä pelisääntöjä olette havainneet toimiviksi =)
Onko esim. jonkun korkeakoulututkinnon tai ammattitutkinnon suorittamisesta oikeasti mitään hyötyä?
Nouseeko palkka lähes aina sitten kun on jotkut paperit takataskussa?
vaikka mulla on vähintään vastaavat tiedot ja taidot faktatasolla niin mä en osaa tuoda sitä ilmi niin hyvin, enkä osaa olla vakuuttava.
...
Onko muut havainneet samanlaista ilmiötä, että sosiaaliset+hauskat+lupsakat ihmiset menestyy duunissa paremmin kuin muut?
Olen jopa harkinnut jotain kursseja tms. mutta en tiedä olisiko ne vain rahanhukkaa
climate:
...Olen jopa harkinnut jotain kursseja tms. mutta en tiedä olisiko ne vain rahanhukkaa
Mark:
---
jesus:
---
Puistokemisti:
Välillä kannattaa ottaa vähän sairaslomaa. Pikku loma helpottaa aina. ^__^
---
Kunhan siitä ei tule tapaa, niin kuin jolla kulla aikanaan*justjoo*
No se duuni oli niin hirveetä kyl.
---
*hahjust* äläs ny, herkkuuhan se oli
-M