Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 91,158 views

pietari

#241 • • pietari -..-
_o/

ja useinmiten alasti parvekkeella *hih* mut onneks kukaan teistä ei asu täs lähellä..

--
...umdah...

:Devyl

#242 • • :Devyl is Pink
Aina ku tulee hyvää mättöö tai poppista ja sitähän tulee usein *plur*
:D

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

tes la rok

#244 • • tes la rok
hehe mulle tossa joku 6kk sit naapuri soitti klo 01.00 yöllä ja luuli et himas bileet kun meitsi fiilisteli itekseen *jiihaa*
Trixie

#246 • • Trixie
Kyl tulee melkein aina jotenki jammailtuu ja joskus jorataan oikein kunnol jos vaan musiikki on sellaist*jiihaa* joskus jorailen duunissakin ja joskus kaupoissakin huomaa hieman jammailleensa*hih*

--
face your fears and live your dreams

Fyrisch

#248 • • Fyrisch

Gleba, 14.7.2005 12:35:
autossa jorailu on myös yks. tosin vauhti saattaa kiihtyä liiaksi *hih*

haha :D kaveri pisti kerran jonku automaattikaasun päälle ja alko jorailee ku oltii matkal jonnekki, tarvi vaa pitää ratist yhel kädel.
Troll

#249 • • Troll ---Troll You´r Life---
Ei vaan kotona, vaan useasti huomaan itseäni joravani kävelessäni ympäri helsinkiä luurit korvissa, eli usein ja paljon. Ei jaksa kiinnostua jos joku katsoo vinosti, "mun oma onnelinen tila"
:)

--
---18.04---

Occu

#250 • • Occu

Troll, 10.8.2005 12:37:
Ei vaan kotona, vaan useasti huomaan itseäni joravani kävelessäni ympäri helsinkiä luurit korvissa, eli usein ja paljon. Ei jaksa kiinnostua jos joku katsoo vinosti, "mun oma onnelinen tila"
:)

Juups, mulla on kanssa välillä sama kun napit korvilla vetelee Helsingissä niin kyllä sieltä välillä
saa oudoksuvia katseita osakseen kun kiksusormi pystyssä vetelee ympäri keskustaa.
Taikka sitten jos jossain sporassa joutuu seisomaan ja siinä alkaa jammailemaan.. :D

--
..::MOI::..

nethr

#251 • • nethr !!
Joraileeks joku sitten duunissa myös? Kyllä yksin kun on, niin voi vähän volumea laittaa lisää ja pyörähtää. Taino, ei tarvii olle välttämättä edes yksin *blush**jiihaa*

--
xD

twistedsushi

#252 • • twistedsushi Nihil declaro
Jakatta - American dreamin tahtiin, ainakin tällä hetkellä *jiihaa*

--
Itse valitset puolesi.

COBALT

#253 • • COBALT akitaattori
Joraileeks joku yli kymmenen tunnin keskiarvolla himassa? Sen verran tulee treenailtua himpessä... Hima-set-up'in kohdalla on semmonen harmaampi läiskä laminaatin pinnassa, uuh!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Dave

#254 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Jooh..huomasin tossa et ei enää tuu jorailtua ainoastaan himassa, duunissa, autossa ja kävellessä. Yllätin itteni joraamasta fillaroidessa *ding**nauru*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Tropico

#256 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
24/7 o/`
coolcat82

#257 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Minä *jiihaa**jiihaa*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kamu-

#259 • • kamu- Skojare
Ilmoittautuu jorailijaksi! *nauru*

--
Minä itse! *nauru*

Muusa

#260 • • Muusa pikku-apina
Kotona kyl ja vähän tuol liikenteessäkin jos kuuntelen musaa *jiihaa*

--