KILPIKONNA!

12 posts, 1 page, 3,684 views

MoMo

Posts: 8

#1 • • MoMo
Annan ilmaiseksi kaksi punakorvakilpikonnaa muuton vuoksi (tilanpuute uudessa asunnossa)... *nyyh*
Ne ovat tyttö Juulia, ja poika Roomeo. Pumppu ja akvaario tulee mukaan *joo*
(Asun Helsingissä. Auto on mutta kauas en lähde viemään.)
Jos kiinnostaa niin mailaa [email protected] *nauru*

--
MoMo^

Karski

Posts: 6,049

#2 • • Karski Pomon kätyri
vähän kiinnostais, mut en tiedä onko mussa
miestä laittaa lemmikki jääkaappiin horrostamaan
pariks kuukaudeks *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

nomic

Posts: 4,120

#3 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mua vähän kiinnostaisi kun meilläkin kohta muutto edessä ja saan isomman huoneen, että kyse on enään siitä osaisinko hoitaa sitä ja että mitä mieltä mutsi olisi, mutta ite haluisin kylläkin, vähän juttu seuraa ja sit ne vois antaa kritiikkiä kun teen biisiä...
DagO

Posts: 1,066

#4 • • DagO häröö
mä ewn oo kyl koskaan kuullu et punakorvakilpikonna laitettais jääkaappiin. Voi olla et se on entinen kilppari, ellei ne sit oo teenage mutant ninja turtlesei.
Karski

Posts: 6,049

#5 • • Karski Pomon kätyri

DagO:
mä ewn oo kyl koskaan kuullu et punakorvakilpikonna laitettais jääkaappiin. Voi olla et se on entinen kilppari, ellei ne sit oo teenage mutant ninja turtlesei.



Ainakin parissa mun lukemassa
hoito-ohjeessa sanottiin että ne
vaivutettais horrokseen ja jääkaappiin,
horrostuslämpötilan kun kuitenkin
pitäis olla tasasesti se 5-10 astetta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

India

Posts: 475

#6 • • India
mä veikkaan et toi pätee maakilpikonniin
DagO

Posts: 1,066

#7 • • DagO häröö
Mun kaveril meinaan on punakorvakilppareit ja ikinä ne ei oo jääkaapis ollu.
DagO

Posts: 1,066

#9 • • DagO häröö
tossa sulle hoito ohje. linkki
Avatar
#10 • • Kirsikka Guest
Käyppäs laittamasa ilmoitus osoitteeseen www.herppi.net, siellä forumin myyntipalstalle. Saa varmasti asiantuntevan kodin sitä kautta :) Ja muutenkin kiinnostuneille sieltä löytyy paljon keskustelua esim. juuri kilppareiden hoidosta, ei tarvitse ruveta arvailemaan...
S-T

Posts: 1,195

#11 • • S-T Pieni
Myös Suomen herpetologisen yhdistyksen lehden, Herpetomanian, uusimmassa numerossa sattuu olemaan artikkeli akvaattisten kilpikonnien hoidosta. Kannattaa varmaan vilkuilla, ja tosiaan toi herppi.net -foorumi on ihan vertaansa vailla, jos on kiinnostunut ylipäätään jonkun herpin hoidosta, myymisestä tai hankkimisesta...

--
Pieni on kaunista.

Nefertete

Posts: 665

#12 • • Nefertete pile-eläin
Joo, vesikilpikonnaa on vähän hankala laittaa talveksi horrokseen. Eikä sen tartte olla jääkaappi, joku kellari tms. käy. (No aika monella täällä varmaan on kellari..*ding*).
Meidän konnikat viettävät talvella vähän hiljaisempaa aikaa, syövät vähemmän jne.

Ja tosiaan, jos jotain kiinnostaa 2 aikuista (otukset nyt jotain 10-vuotiaita, ostettiin ne pienenä eläinkaupasta), niin voitaisiin luovuttaa ne hyvään kotiin akvaarioineen kaikkineen. Tai jos vaan yhden haluaa, niin sekin käy, mutta akvaariota ei saa sit mukaan. Konnat ovat olleet yhdessä koko ikänsä, mutta välillä eivät meinaa tulla toimeen. :/ (uros ja naaras)
Porukat ovat siis kypsyneitä hoitamaan noita, eikä tollanen akvaario mihinkään opiskelijakämppään mahdu.

--
Toiset tykkää muhkummasta.