Säde -hard Nrg & Hardstyle- 22.5.2004 @ Helsinki

120 posts, 6 pages, 22,066 views

hoocee

Posts: 34

#101 • • hoocee
Onkohan noita kuvia säteestä tulossa koska?
spring

Posts: 6

#102 • • spring
yhdyn edelliseen, tuleeko kuvia?
Aidrian

Posts: 1,799

#103 • • Aidrian Furian Master
ihan kivat pileet vaikken ton musatyylin ylin ystävä olekaan. Harmi että Proteuksen setti kärsi teknisistä ongelmista ja oli muutenki aikas lyhyt (45min).. re-formin pojat paukutti sit liian hardcoree mun makuun, alkuillasta oli kivaa.. Octanille ainaki isot Propsit*joo*
ja kerrankin oli aikaa jutella tuttujen kanssa, teitä kaikkia oli kiva nähdä*plur*ja siel yläkerras oli kiva chillata ja kattoa sädepoikien lavarymistelyä. Lavallakin tuli junailtua*pahis*ja loppupeleissä viihdyin yllättävän hyvin ottaen huomioon että olin selvinpäin(!)*joo*
BB_turone

Posts: 1,174

#104 • • BB_turone live and let live
Oli mahtavat bileet vaikka tanssiminen jäi vähiin, mutta tuli tutustuttua moniin uusiin mukaviin ihmisiin *nauru*

--
Some things in life just can`t be explained!

Piiuzki

Posts: 870

#105 • • Piiuzki
Oli kyl ihan mahtavat Säteet taas kerran ei voi muuta voi sanoo *plur* Neon soitti parhaan setin kyl ja proteuskin oli hyvä mut sillä kävi miten kävi *uuh* ja kaikki muutkin oli aivan sairaan jees *jiihaa*

joo mutta siis paljon tuttuja paikalla oli kiva nähä teit kaikkii *hali*
Tuli sit tanssittuakin jonkun verran ku oli perjantaina terroreissa koittanu ottaa rauhallisimmin et säteissä sit jakso *hymy*

Mutta jos nyt ketään kiinnostaa tässä on mun ottamat otokset etkoilta ja bileistä *iloinen* ei noi mitää hyvii oo mut jonkuu laisii http://koti.phnet.fi/juhob/sade/
SÄDE *sydän* *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#106 • • UnityF joo just se
*nauru* mitä kuvia.. *nauru*
display23

Posts: 3,069

#107 • • display23

Piiuzki:
Oli kyl ihan mahtavat Säteet taas kerran ei voi muuta voi sanoo *plur* Neon soitti parhaan setin kyl ja proteuskin oli hyvä mut sillä kävi miten kävi *uuh* ja kaikki muutkin oli aivan sairaan jees *jiihaa*

joo mutta siis paljon tuttuja paikalla oli kiva nähä teit kaikkii *hali*
Tuli sit tanssittuakin jonkun verran ku oli perjantaina terroreissa koittanu ottaa rauhallisimmin et säteissä sit jakso *hymy*

Mutta jos nyt ketään kiinnostaa tässä on mun ottamat otokset etkoilta ja bileistä *iloinen* ei noi mitää hyvii oo mut jonkuu laisii http://koti.phnet.fi/juhob/sade/
SÄDE *sydän* *sydän*


sielt löyty vähä känni jannee *nauru*
florx

Posts: 532

#108 • • florx

UnityF:
*nauru* mitä kuvia.. *nauru*


Mulle ainakin tuli ala-asteen diskot mieleen*plur*
Dementation

Posts: 2,892

#109 • • Dementation wednesday?

Piiuzki:
Mutta jos nyt ketään kiinnostaa tässä on mun ottamat otokset etkoilta ja bileistä *iloinen* ei noi mitää hyvii oo mut jonkuu laisii http://koti.phnet.fi/juhob/sade/
SÄDE *sydän* *sydän*



Sähän olit saanut musta onnistuneita kuvia... Se on lähes mahdotonta ja sä olit ottanut montakin... *Hali* Oot ihan paras!

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Zeni-

Posts: 1,104

#110 • • Zeni- Funky Little Man
TJOO!! *hymy* Johan oli taas bileet... *plur* *sydän* SÄDE *sydän*
Kaikki artistit veti hyvät setit
Ainoa mikä jäi harmittamaan on se Proteuksen setin kusahtelu... mut eipä voi mitää loppu meni kuitenki paremmin ja hyvä niin.
Kiitos kuuluu myös UnityF:lle joka taas jaksoi majoittaa meidät koko viikonlopun ajan
*super* *sydän*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

hemuz

Posts: 2,178

#111 • • hemuz kätevä emäntä

Piiuzki:

Mutta jos nyt ketään kiinnostaa tässä on mun ottamat otokset etkoilta ja bileistä *iloinen* ei noi mitää hyvii oo mut jonkuu laisii http://koti.phnet.fi/juhob/sade/
SÄDE *sydän* *sydän*



voi että, nyt vasta harmittaakin kun en tullu!!! *nyyh*
Piiuzki

Posts: 870

#113 • • Piiuzki

hemuz:
---
Piiuzki:

Mutta jos nyt ketään kiinnostaa tässä on mun ottamat otokset etkoilta ja bileistä *iloinen* ei noi mitää hyvii oo mut jonkuu laisii http://koti.phnet.fi/juhob/sade/
SÄDE *sydän* *sydän*

---


voi että, nyt vasta harmittaakin kun en tullu!!! *nyyh*




kyllä se siitä *lohduttel*
Piiuzki

Posts: 870

#114 • • Piiuzki

Dementation:
---
Piiuzki:
Mutta jos nyt ketään kiinnostaa tässä on mun ottamat otokset etkoilta ja bileistä *iloinen* ei noi mitää hyvii oo mut jonkuu laisii http://koti.phnet.fi/juhob/sade/
SÄDE *sydän* *sydän*

---


Sähän olit saanut musta onnistuneita kuvia... Se on lähes mahdotonta ja sä olit ottanut montakin... *Hali* Oot ihan paras!



susta räpsin kuvii ihan sun kiusaks *nauru* mut kiva kun ne sitten ees onnistui *iihhih*
*hali*
Jna

Posts: 613

#115 • • Jna

eewol:
Keskisormea sille joka kusi keskelle tanssilattiaa!!! Toivottavasti oma hattu maistu hyvältä!! *dissaa*



Siis MITÄ? *ding*
NextAce

Posts: 2,505

#116 • • NextAce Alienated
Olipas taas ihan kohtalaisen hyvät säteet. Jengiä oli mun mielestä aika sopivasti paikalla. Re-form ei kyl jättänyt kylmäksi taaskaan ja uudet biisit oli aika herkkua*piis* Ei kyl jäänyt loppujen lopuksi harmittamaan vaikka olinkin kuskina ja ”suht” selvinpäin liikenteessä*hih*

Piiskaa tuli perseelle, naamaan, selkään ja ties minne. Polkattuu tuli taas sen verran et vieläkin jalat paskana. Erityis kiitos mukavale seuralle ja kaikille tutuille ja tuntemattomille joiden kans tuli jauhettuu paskaa. Seuraavia säteitä odotellessa*hymy*

--
-Alienation-

-----

anis

Posts: 2,451

#117 • • anis
*nauru**hih* Hyvin mieluisaa oli!! Erityiskiitokseti Re-Formille sekä Proteukselle*kuolaa*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Orfeus

Posts: 5,872

#118 • • Orfeus

NextAce:
Piiskaa tuli perseelle, naamaan, selkään ja ties minne


*muhaha*
#~¤~.P.E.X.I.~¤~#

Posts: 299

#119 • • #~¤~.P.E.X.I.~¤~# ~¤~.W.H.I.C.H. .M.E.~¤~
Hauskaa oli*jiihaa**poks*

Triton heitti hyvän setin,niinku kyl kaikki muutki...

tuli liian vähän tampattua,ku pitää välil käydä vessas ja juomassaki*hih*

lopus teki vähän kyl vähän tiukkaa ku oli sopivasti kuumetta ja muutenki kipeä,
mut se ei ole ikinä este........

kiitos.... oli hyvä meininki......... *enkeli*

--
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~Angel~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

k-0ne

Posts: 228

#120 • • k-0ne SESSIONS2
Missäs on noita porukan kuvia tuolta. Kyllä siellä oli enemmänkin tyyppejä kameroiden kanssa?