Connection 29.5.2004 @ Joroinen ug

10 posts, 1 page, 3,248 views

pyhimys

Posts: 622

#1 • • pyhimys
Kanavan Lava / Joroinen UG
K16
21 - 04
8

Auspexx (Com.Pact Records) ISRAEL
Orion (No:Status, Destination) ROVANIEMI,
Re-Form LIVE (Electronic) LAHTI/SAVONLINNA
Lumo (Meltdown, Niitty) TAMPERE

Tänne suuntaa sitten kaikki kynnelle kykenevät *joo*. Itse olin tuolla viime vuonna ja, vaikka epäilinkin tapahtumaa tuon K-16 jutun takia, niin voi kyllä sanoa, että oli hyvä reissu. Re-Formin pojathan tekee jo sinänsä tuon tapahtuman kokemisen arvoiseksi. Onpahan tuolla tarjolla tuota psykempää menoakin, jota nykyisin harvemmin kuulee *aplodit*
cloud-c

Posts: 328

#2 • • cloud-c Re-form
Jiihaa, meitsikin takasi Suomessa.

Ja kyllähän se olis tarkotus iskeä kaikille naula päähän näissä kekkereissä, elikkäs hyvää settiä on luvassa, ehkä jopa hieman parempaakin ;)
alphamagic

Posts: 3,628

#3 • • alphamagic
...tänne siis jos kyydit ja kaikki järjestyy... *joo* kun kerta movementin missasin ni kais se ois about PAKKO tulla re-form kerran livenä kattoo... *plur* ainakin kerran... *iloinen*
savo nousuun, jehjeh. *aplodit*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Fiona

Posts: 10

#4 • • Fiona
TOKI tänne on tultava! Oikein hävettää kun ei oo vielä Re-formin keikalla tullut oltua...*blush*
Innoissani odottelen *jiihaa**plur*

--
\" ollaan vaan ja höntsäillään niinkuin oravat \"

pyhimys

Posts: 622

#5 • • pyhimys
Tännehän on tulossa oikein kunnolla lössiä *aplodit*. Savonlinnastakin lähtee pari-kolme autollista. Viime vuodesta muistelisin. että täällä oli \”suht\” kirkas strobo ja toivottavasti tänä vuonna olisi vähemmän sokaiseva *hymy*
thomas

Posts: 5,618

#6 • • thomas
bileet
Fentae

Posts: 186

#7 • • Fentae
Höh... Onko pakko olla noin kaukana, ei viitsisi tonne asti matkustaa... *eiei*
pyhimys

Posts: 622

#8 • • pyhimys

Fentae:
Höh... Onko pakko olla noin kaukana, ei viitsisi tonne asti matkustaa... *eiei*



Nii-iin... Aina ne bileet ei ole pääkaupunkiseudulla *vink*. Tuohan nyt on pieni matka matkustella *joo*
_-rotta-_

Posts: 7

#9 • • _-rotta-_
Isot brobsit re-formille.. mut on ylioppilasjuhlia sekottamassa kuvioita.. damn.. jos savonlinnan suunnalta kyytejä menossa ni heittäpääkä jotain infoo, jod vaikka erehtys kyytiin minä ja kapteeni liha a.k.a hene hyvittas nähdä nuo tutut re-formin pojat livenä ku on tullu hangattua levyt jo puhki...
Fentae

Posts: 186

#10 • • Fentae

pyhimys:
Nii-iin... Aina ne bileet ei ole pääkaupunkiseudulla *vink*. Tuohan nyt on pieni matka matkustella *joo*



Niin eihän tonne ole kuin ~300 km. Vanhemmat varmaan ilahtuisivat kun sanoisin että lähden bussilla jonnekin metsään bilettämään. Ei sitä 17 vuotiaana lähetä ihan noin vaan jonneki tuollaiseen mestaan. *joo* (Ainakaan minä *justjoo*)