Pitäähän tuossa aina välillä tylsyydenpuuskan iskiessä nostaa itsensä takaisin sinne lapselliselle sijalle 666 :) aina siinä muutaman viikon välein on mennyt parikymmentä tyyppiä ohi!
osittein toi nappi juttu aiks tylsä... yhtä naputtamist vaa.... kolmos nappi ois kiva saad toimii mut ei oikee tykkä.... joku päivä viel tarkotus pääst ykköseks tol listal.. ny jo 400:s eikä oo jaksan taas vähää aikaa naputel pitäs vissii taas.. ei sinne ekaks täl menol pääs.. jos sit joskus ens vuossadal... jos sillonka...
nappiin jää kyllä hyvin helposti koukkuun. varsinkin jos ei ole mihinkään kiirettä niin eiköhän se nappi ole sitten se mihin kuluttaa ajan. on se kyllä niin hyvä.
Ei siinä the napissa oo mitään järkeä, mutta se on hyvin addiktoiva ja oiva stressipallon korvike. On tota stressiä piisannuki. On vaan aika ikävä ku nappi 2:ssa on ylivoimaisena ykkösenä vierasjoukkue. Ja niin joo, mulla ei oo elämää.
Törkeää huijausta, sanon minä. Se orkl heittää miinukselle kun vähänkään nopeammin naputtelee
Tai siis olen tuota ykkösnappia kokeillut, ja sitten meni hermot siihen. Tyydyn tappamaan aikaani miinaharavalla.
Nappi on lostavaa ajanvietettä. Sitä on kiva naputella kun ei ole muutakaan tekemistä. Pitäsi taas varmaan naputella jokupäivä taas sellanen pari tuntia.
Aika turhaltahan tuo nappi vaikuttaa.. aina löytyy parempaa tekemistä kuin the Napin naksuttelu - vaikka tuo uusin vaikuttaa jo ihan skilliä vaativalta versiolta