wappu

44 posts, 3 pages, 8,951 views

Avatar
#21 • • jesus Guest

idi:
loistava ilma katu bileille o/ !!



Näin on*heiii*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#22 • • Tiikerriii Tj
hyväää vappua vaan kaikillle *plur*

--
RÄYH!!!!

POSER

Posts: 800

#23 • • POSER Wimp and Poser
Wappuja vaan kaikille, kaljax maistuu nyt kyl tos hyvälle ku aurinkoki paistaa.

Moneltas teidä wappu alkaa, mun oma alko jos tos kasin pintaan?

--
Keppiä Jehoville!

innae

Posts: 1,377

#24 • • innae PaskaJätkä
Hyvät vaput vain kaikille*hymy*
Kunnon työläisenä*justjoo* vietän työnjuhlan töissä. Tänään teen mitä tod. näkösimmin 15-03.30 duunia ja huomenna 20-03.30... Ja kuuntelen kääliöitä*jiihaa*
Mutta toivottavasti kaikilla pn mukava ja hauska vappu, ja ei sitten riidellä, jookosta *hymy*

--
PaskaJätkä

Kolera

Posts: 4,256

#25 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

idi:
loistava ilma katu bileille o/ !!


Kuha se pysyy vaan samanlaisena vielä huomiseenkin niin on hyvä mieli, kun on nämä jyväkylän ja lahden hässäkät.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Chatte

Posts: 4,085

#26 • • Chatte Team Teknolipat :)
Päivän :)

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Aidrian

Posts: 1,799

#27 • • Aidrian Furian Master
tän wappu alkaa about puolen tunnin päästä. Sihahtaa ensimmäinen viimeinen Karjala. Fixaan samalla ikäloppua autoani kesätuninkiin*plur* ja haen pohjakuntoa viideltä alkavaan Suomi-Ruotsi jäkismatsiin*joo* sitä ennen virittäis vielä kotikisastudion pystyyn, jois lisää karjalaa ja keräis muutaman tutun fiilistelemään. Sit ohjelmassa ainakin grillausta, lisää kaljaa, musiikkia.. vähän erilain wappu, ei jaksa baarit tänään kiinnostaa. Eikä bileetkään*ding* mut uskon että silti tulee olemaan ihan hauskaa. Kyllä. Riemukasta vappua myös muille !!!
Keniro

Posts: 369

#28 • • Keniro
Todella hauskaa vappua kaikille! *piis*
2000

Posts: 420

#29 • • 2000 Opetuslapsi
Jeps, eiköhän se ole aika käynnistää perinteinen Suomi-wappu...
Oikein aurinkoista wappua kaikille *pelle*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#30 • • pia^^ Guest
Tää vappu tulee olee kaikkein huonoin, oon töissä 23-04. Ei naurata ollenkaa. Toss 18 jälkee varmaa kattoo hesaa enne töit. Mut Glara vappen kaikille.
Progress

Posts: 955

#31 • • Progress
oon töissä -> 20.00. Sit haen kamat(juomat) kämpältä, meen tyttökaverin luo ja lähetää yhes käymään kaverin luona. Varasin hotellista huoneen, joten mennää sit sinne pitää omaa kivaa... *hih*
Mut baariin EI mennä.
En oo ollu baaris ku yhtenä vappuna joskus 9v sitte...Ei hirveesti kiinnosta olla täpötäydes baaris.
Viime vappu oltii kavereitte kaa porukoitten luona Polvijärven korvessa, kivaa oli, ku sai olla rauhassa. *hymy*

Hyvää vappua KAIKILLE!!! *jiihaa**sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#32 • • hyperventilaatio Guest
Nonni. Täst se si lähtee. Juomat jo hyvää vauhtia menossa *nauru*

Hyvää vappuu kaikille!

[muokattu 30.4.2004 14:15]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#33 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Vituttaa koko vappu. Luo vaan ihmisille sosiaalisia paineita *igor* kaikki vouhottaa, että vappu sitä ja vappu tätä, kylläpäs on vapputunnelma, mitäs teet vappuna...? *igor* mä meen yheksältä nukkumaan ja haalarit & lakki makaa käyttämättömänä hyllyssä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#34 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

jesus:
---
idi:
loistava ilma katu bileille o/ !!

---


Näin on*heiii*



soikos siellä reclaim the streetsissä joku muukin kun reggae ja onko siellä jotain muutakin kuin hippejä? ehdin jo tyrmätä senkin vaihtoehdon kelvottomana.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

alphamagic

Posts: 3,628

#35 • • alphamagic

Hyzenthlay:
Vituttaa koko vappu. Luo vaan ihmisille sosiaalisia paineita *igor* kaikki vouhottaa, että vappu sitä ja vappu tätä, kylläpäs on vapputunnelma, mitäs teet vappuna...? *igor* mä meen yheksältä nukkumaan ja haalarit & lakki makaa käyttämättömänä hyllyssä.

that is like so true*joo* ite en tiedä vieläkään mitä teen vai teenkö mitään... ehkä pieni nousuhumala selventää suunnitelmia... *ding*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#36 • • djmg Guest
Baila - Baila... Huisin hauskaa Wabbua koko Klubbarin väestölle..... *plur**plur*
Rocca

Posts: 3,064

#37 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mä oon sitä mieltä et vappu ei muuta omaa vkl mitenkään...se ei hetkauta ollenkaan...Paitsi nyt ku noi prkl pileet Turus oli peruttu arvaa, että harmittiko ja harmittaako täl hetkel olisin mielelläni menny sinne mut ei todellakaan kiinnosta mennä minnekkään kadulle kattelee semmosiii VITIN känni ääliöitä... *taputapu**justjoo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Zet4

Posts: 1,135

#38 • • Zet4 n00b

Hyzenthlay:

soikos siellä reclaim the streetsissä joku muukin kun reggae ja onko siellä jotain muutakin kuin hippejä? ehdin jo tyrmätä senkin vaihtoehdon kelvottomana.




Joo, ei kannata mennä sinne. Paska ilma, paskaa musaa, paskoi ihmisii paskalla asialla.






ps. tämä viestini on täyttä PASKAA

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Fyrisch

Posts: 4,525

#39 • • Fyrisch

Hyzenthlay:

soikos siellä reclaim the streetsissä joku muukin kun reggae ja onko siellä jotain muutakin kuin hippejä? ehdin jo tyrmätä senkin vaihtoehdon kelvottomana.



Kyl siel soi muutakin kuin reggae.Ja ei siel pelkästään oo hippei! *jiihaa*
Keniro

Posts: 369

#40 • • Keniro
Pirun hienoo kun on kaveril humalas, muija kaveri ja frendit ympäril, voi tätä tunnetta *piis**jiihaa*